Hakutulokset

  1. F

    PV:n pisteistä?

    Valion ruoka: kaloreita 55/100g ja rasvaa siis 2%. Purkissa on 3,3dl. Fetajuusto: kaloreita 150/100g ja rasvaa se 8%. Paketissa 200g.
  2. F

    21.1 alottavia?

    :wave: Mä alotin maanantaina laskemaan pv:pisteitä ja nyt siis neljä päivää takana! Alussa tää takkuaa aika pahasti, kun ei oikein tiedä/muista että mistä menee minkäkin verran pisteitä...(olen siis aiemminki pisteillä laihduttanut, tosin vuosia sitte...) Pituutta mullakin n.160cm, vai pitäiskö...
  3. F

    PV:n pisteistä?

    Paljonko on pisteitä VALION RUOKA 2%:ssa? Ja toinen mitä en oo löytäny on ARLAN APETINA FETAJUUSTO 8%. Mulla on aika vanhat pistetaulukot, joista noita ei löydy, enkä omista pv:n laskintakaan. Mut kiva jos joku viittis vastata, kkitos jo etukäteen! :)
  4. F

    Roskishaamuista...

    Eli tein viikko sitten apteekin oman testin (negaa näytti) ja testi oli jäänyt vessan kaappiin pakettiin. Nyt olin heittämässä sitä pois ja pakkohan sitä oli vielä kurkistaa! :ashamed: Testissä näkyi ihan selvä viiva myös toisessa ikkunassa, mutta oli tosi ohut. Nyt sitten mietin että jos...
  5. F

    1-vuotiaan synttärikutsu?

    Etsin 1-vuotis synttärikutsuun jotain kivaa runon pätkää ja löysin tän ketjun... Olisko jollain joitain muita runoja "takataskussa"? Olis mukava lähettää kutsu sukulaisille ja leikkikavereille.
  6. F

    "limoista"

    Mutta mulla tuli sellasta kirkasta "ovislimaa" kierron ekalla viikolla joka sen jälkeen muuttu maitomaiseksi ja runsaaksi. (hetkitttäin oikein holahtaa) Ihmettelin sitä kirkasta silloin alkukierrossa kun oli samanlaista kun oletetun oviksen aikaan...
  7. F

    "limoista"

    Kiitos vastauksesta Pompo79! :) Oliskos jollain vielä tietoa asiasta? Eikös valkovuodoon määrä lisäänny raskauden alkaessa? Vai muistanko ihan väärin? Taitaa vaan mielikuvitus tehdä kepposet kun niin kovasti toivon raskautumista... :ashamed:
  8. F

    "limoista"

    Nyt ehkä aika ällöttävä kysymys.... Eli mitenkäs ne valkovuodon määrät ja koostumukset menikään? Olikos ennen kuukautisia runsasta ja koskakohan oli ns. kuivakausi? Ja koska maitomaista ja koska kirkasta? Toista lasta yritetään ja kaikki merkit on hakusessa, ei muista enään ensimmäisen...
  9. F

    GALLUP: paljonko saat kotihoidon tukea?

    Just tossa huomasin että olikin vajaa hoitotuki, eli neljä päivää puuttu. Kotihoidontuki siis maksettu 5-30.11.07 väliseltä ajalta. Oikeesti onkin muutaman euron suurempi! :kieh:
  10. F

    KENELLE TULLUT OIREITA/FLUNSSA INFLUENSSA ROKOTTEESRA?

    Meillä nousi kuume (37,8) tytölle kolmen päivän päästä, kesti päivän ja sen jälkeen ei mitään oireita.
  11. F

    GALLUP: paljonko saat kotihoidon tukea?

    Just tänään tuli ensimmäinen kotihoidontuki joka oli huimat 216,60 euroa! :o Ja mitenhän sillä pitäis tulla toimeen!!! :/
  12. F

    TAMMIVAUVAT -07 tänne...

    Heippa! Täällä yhden tammivauvan äiti. Olen ollut mukana tammimasuista asti, tosin täällä taustalla pääasiassa. Lähes joka päivä olen käynyt lueskelemassa näitä juttuja, joten tunnutte kaikki jo ihan tutuilta. En vaan ole saanut aikaiseks kirjotettua mitään, mukamas aina niin kiirus tai...
  13. F

    selkäkipuisia vauvakuumeilijoita?

    Eikö kenelläkään ole samanlaista ongelmaa?
  14. F

    selkäkipuisia vauvakuumeilijoita?

    Kovasti olisi halua laittaa pikkukakkonen alulle, mutta mietityttää kun on selkä niin huonossa kunnossa... Esikoinen syntyi tammikuussa sektiolla ja sen jälkeen selkä oireillut todella pahasti kahden suuren pullistuman takia. Nyt selkä jo parempi, mutta mitenkähän kestää uuden raskauden...
  15. F

    Keräilykamppanja?

    Oisko kellään tietoa???
  16. F

    Keräilykamppanja?

    Eli onko Piltillä/Bonalla tällä hetkellä keräilykamppanjaa meneillään? Missasin edellisen... :(
  17. F

    Sanokaapas jokin hyvä teksti isälle t-paitaan...

    Mistä niitä paitoja saikaan tilattua? Oon hävittäny kaikki osotteet... Muutamaa paitaa olisin vailla, omalla tai valmiillakin tekstillä.
  18. F

    Taas raskaanako???

    Olen synnyttänyt tammikuussa -07 ja kuukautiset ei ole vielä alkaneet. Imetyksen lopetin n. 3vk sitten. Nyt "mukamas tunnen" raskausoireita; pahoinvointi ajoittain, huimaus, alavatsalla "omituinen" tunne jne. Mutta jos mieli tekeekin vain tepposet ja olo lupaileekin vain alkavia kuukautisia...
  19. F

    imetyksen lopettaminen

    Tyttö syönyt muutaman viikon ajan vain kerran vuorokaudessa molemmat tissit, toisen aamulla ja toisen päivällä. Nyt haluaisin lopettaa kokonaan, olen täysimettänyt 7kk. Eli en tosiaan ole lopettamassa "seinään". Kahden päivän ajan en ole syöttänyt lainkaan ja nyt rinnat kipeytyneet. Eivät...
  20. F

    imetyksen lopettaminen

    Olen aikeissa lopettaa imettämisen, rinnat tuottavat kuitenkin vielä maitoa välillä runsaastikin. Onko mitään keinoa, millä maidon herumista voisi vähentää? Nyt rinnat kipeät ja myös melko täynnä maitoa. Välillä on pakko vähän pumpata. Onko pahasta? Neuvoja kaipailisin...

Yhteistyössä