PV:n pisteistä?

Paljonko on pisteitä VALION RUOKA 2%:ssa? Ja toinen mitä en oo löytäny on ARLAN APETINA FETAJUUSTO 8%.
Mulla on aika vanhat pistetaulukot, joista noita ei löydy, enkä omista pv:n laskintakaan.
Mut kiva jos joku viittis vastata, kkitos jo etukäteen! :)
 
Niia ja sitte jos viitsisit laskea samalla nää, kun kävin lidlissä ja löysin tälläset: CEREALS PATUKKA 30g: kaloreita 410/100g tai 123/30g ja rasvaa 9,3%/100g tai 2.8%/30g.
MAUSTETTU RAHKA 500g: kaloreita 87/100g ja rasvaa 0,2%/100g.
Kiitos tosi paljon jos viittit laskee mulle noi ja saahan noista varmaan muutkin hyviä vinkkejä! :) Lupaan etten ota tavaksi vaivata sua näillä laskemisilla. PV:n sivuiltakin oon yrittäny kysellä näitä, mut aika nihkeesti on tullu vastauksia...
 
nonniin..
eli tossa ruoka kermassa on 100g:ssa 1 piste ja fetassa 100g:ssa 3,5pistettä

1 cereals patukka on 2,5 pistettä

rahka purkissa on 7,5 pistettä, eli 100g:ssa 1,5 pistettä

ja minä voin kyllä laskea nuita pisteitä ku mulla on tää cd romppu joten on hyvin helppoa =) Eri asia on että muistanko käydä täällä tätä ketjua tarkistamassa.. Mut kysele vaan jos on kysyttävää, vastaan jos ehdin ja hoksaan :)
 
Uskaltautisinkohan minäkin kysymään kun mulla on tuo ikivanha ostajan opas...
Jos vaan jaksaisit katsoa minullekkin :flower:

Eli
Kotijäätelöauton Mini Mickeys jäätelöpuikko: 100 grammassa on rasvaa 25g. Yksi jätski on 45g.
Ja sitten Nestlen täysjyväviljapatukka-suklaa. Jossa on 1,6g rasvaa per patukka. Ja patukan koko on 23,5g.

Olisi ihanaa jos voisit auttaa. Nämä on sellasia harvinaisia herkkuja joita voisi joskus maistella niin ei tää laihdutus olisi ihan kamalaa :D
 
dodii.. eli jätskipuikossa on 4 pistettä ja tossa patukassa on... Hetkinen, eli onko tuo 382 kcal per patukka vai sata gramma?? jos on per patukka niin sitten on pisteitä 6,5 patukassa. Mut jos on per sata gramma ni tarvin vielä sen rasvan määrän per sata gramma...

olipa sepostus.. toivottavasti ymmärsit.. mut siis tarvin aina samaan määrään nuo arvot..
 
Ei haittaa mittään :) Patukan pisteet on 1,5 pistettä, no se kuulostaa jo ihan hyvältä. Mää oon kans ollu aika yllättyny nuitten jäätelöiden suhteen, niissä ylipäätään on kauheesti pisteitä. Ja minä ku voisin syödä puol litraa kerralla ihan helpostikki :ashamed: noh, ei tuu enää syötyä..

pinaatti keitto sitten.. Koko paketti on 6 pistettä eli 100 grammaa on 1,5 pistettä..
 
Juu siis noi mikki-jäätelöt on niin pieniäkin ettei niistä tule kuin vihaiseksi joten jätän ne siis syömättä. Mutta positiivinen yllätys oli tuo patukan vähäpisteisyys! Sitä siis :D !
Kiitos vielä
:hug:
 

Yhteistyössä