21.1 alottavia?

Hellurei :wave:

ny on pakko saaja liikakilot pois, ja niit on rutkasti :ashamed:

onkos ketään juttuseuraks ja kaveriks alottaa laihiksen huomen..? tänää ajattelin viä jädee syödä mutta sitten huomen alotan..
ei oo yksin kiva laihutella :/
 
Mä oon kans aikonut huomenna aloittaa. Pitkään mun on siis jo pitänyt mutta en oo saanut aikaiseksi mutta jos kaverinkin tähän touhuun saisin ni ois varmasti helpompaa. Niin ja ainakin 20 kiloa pitäisi saada pois.
 
ittelläkin ainakin 20kilua pitäs saaja poijes.. :ashamed: mut ajattelin ajatella silleen et ku ainakin 5kiloo tippus nii sitä tippuu si lisääki :D
kesäks laihutin -10kilua.. eka nutriletin 5päivän kuuri ja sitten painareitten pisteitä ja sitten taas nutrilet kuuri..
painareitten pisteitä ajattelin nytkin.. :) ne on hyvät ja syödä kuitenkin :p
nii ja jos liikkumaan pääsis täält sohvan pohjalta nii hyvä olis :D
 
Painonvartijoitten pisteitä ajattelin laskea. Toivottavasti vaan oppisin ne laskemaan kun ei ole aiempaa kokemusta itsellä niistä. Isäni vaimo laihdutti ton 20 kg vajaassa vuodessa painonvartijoissa. Mä liikun sinänsä aika paljon kun meiltä on kauppaankin jonkin matkaa ja autoa ei ole. Mutta enemmänkin sais liikkua. Kuntosali juttuihin en oikein pääse kun tarvisi olla lapsenvahti.
 
no mie en viä noit lapsenvahtei tarvi.. ei siit oo kii. vaan seurasta et saisin jonku sinne punttikselle riehuu..
mun sisko laihutti painareitten pisteillä ja liikkumisella vuodes n. 20kg. nyt se on ihan tikkulaiha ja kateeks käy. en tosin halu olla tikkulaiha. eiks naisilla muotoja piä olla ;) sais vaan ton vararenkaan poijes ja jaloista karistettua kilot pois :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiigeri:
no mie en viä noit lapsenvahtei tarvi.. ei siit oo kii. vaan seurasta et saisin jonku sinne punttikselle riehuu..
mun sisko laihutti painareitten pisteillä ja liikkumisella vuodes n. 20kg. nyt se on ihan tikkulaiha ja kateeks käy. en tosin halu olla tikkulaiha. eiks naisilla muotoja piä olla ;) sais vaan ton vararenkaan poijes ja jaloista karistettua kilot pois :LOL:
Sama vika mullakin et sais ne ees pois. En ihan tikkulaiha halua olla myös vaan semmoinen sopiva:)
 
Moikka.Mä voisin tähän lähteä mukaan.
Nyt lähtee läskit...niitä kun on oikeesti ihan turhan liikaa...
120kg...MIETTIKÄÄ!!!Siin on haastetta...ku pääsis etes tuonne 100 kg luokkaan...Mulle tuli 20 kg ku lopetin tupakanpolton...Tosin menin ja alotin uudestaan ku meni hermo tohon painon nousuun.Nyt ois tarkotus saada etes 5 kg pois....ja sit 10 kg...ja sit 15kg...ja sit 20kg...jne...Ihan normi dietti...syömistä tarkkailla ja namit jne ylimääräset pois ja annoskoot pienemmiks...ja rehuja ja hedelmiä...niitä...niitä mässätä...joka muodossa...Kauppaan siis aamulla ja niska vääränä rehuja ja hedelmiä...hmmh..ja jos alottas taas kromi kuurin ni jäis toi ajoittainen makeen himo pois.Sain nekin karsittua pois.
Nyt pitäs ottaa kaamee tsemppi päälle...pikkusta kun ollaan joku aika yritetty ja kaks saatu alulle...mutta ne ei pysyny mukana.Jos kilojen karistaminen auttasi...ja sais pienet pysyy kyydissä...

Hmmh..kaikille tsemppiä huomisen...uuden alun alkuun =) =)
Kyllä me...toisoa potkitaan!!!!!Eiköstä vaan!!??
 
nonii.. tääl alotettii aamu puntarilla käymisellä.. se näytti jo 101,2kilua :ashamed: no mut nyt ne kilot karisee :D pääsis ees 80 :)
nii ja puntarin jälkee hain pakkasesta puolukoita ja mustikoita.. ja niitä puuron päälle :p oli ihan hyvää..
nii ja pisteil aloin laskea.. ja kattelin täs ulos et tänään vois mennä lenkille, sauvat mukaan :) ja jos illalla salatut elämät kahtoo nii se puol tuntia pyöräillä kuntopyörällä..
mulla on kauhia into päällä :D jos se tyssää nii sitte patistatte mut jatkamaan :LOL:
 
nii ja mie oon 160cm lyhytkin viä kaiken lisäks. ja en ota mitään aika tavotetta laihtumiseen.. mielummin jo toukokuus ois kiloja karissa paljo pois kun valmistujais mekko pitäs hankkia.. mutta en liikaa laita tavotteita..

daizz ihtellä kans kuumeilua täs on, että joskos pikkunen tulis :) ja tupakkaa täälkin menee..nyt sitä en ainakaan lopeta, jos ei joku eksy matkaan..
 
juu Tiigeri...ei kandee lopettaa tupakanpolttoo jos ei oo pikkusta kyytis....ja jos o taipumusta lihota heleposti.Mä' olin kyl hienosti jo 8kk iliman tupakkaa...mut sit palo päreet läskin lisääntymiseen ja ku ei loppua näkyny...vaikka kui yritti.No mä oon 170 pitkä...en tiiä..
mä tänään ostin kauppa reissulla kaikkee muuta jyrsittävää ku mitää kaloripitosta...rehuja....kasvaakohan mulle samanlaiset hampaat :LOL: :LOL: ku mä pupellan porkkanaa ja kurkkua ja tomaattia :LOL: :LOL: Nii ja hain kromitapletteja...tästä se lähtee...toivottavasti nyt sais piettyy ittesä ruodussa. :/
 
itekki kävin kaupassa.. kans rehuja enimmäkseen listasta löytyy nii ja 1% viiliä :D
tajusin justiin et aamupalan viimeks oon syönny, en sen jälkee edes juonnu mitää :D illal tulee taas tuskaa kuluttaa kaikki pisteet :D no jauhelihakastike ja perunoita tulosa :p
nyt lähen vääntää salaattia.. :D
 
No tää päivä menny persiilleen ihan totaalisesti. Mutta kun on pakko siivota ja kun ei jaksais tai huvittais ni sehän kestää huomen aamusti taas siivous jatkuu ni tod. näköisesti vasta ke aloitan virallisesti jos se vain teille passaa?
 
passaahan tuo :)

en si mennykkää eilen lenkille :D joskos sit tänään.. :) saas nähä :LOL:

eilen olin hermoni menettämäs et miten saan viimiset pisteet kulutettua. saan syödä 24pistettä. no kyl ne pisteet sit hupeni ku laitteli makkaraa ja voita leivän päälle kilo kaupalla :D
 
:wave: Mä alotin maanantaina laskemaan pv:pisteitä ja nyt siis neljä päivää takana! Alussa tää takkuaa aika pahasti, kun ei oikein tiedä/muista että mistä menee minkäkin verran pisteitä...(olen siis aiemminki pisteillä laihduttanut, tosin vuosia sitte...)
Pituutta mullakin n.160cm, vai pitäiskö sanoo lyhyyttä... :LOL: Alotuspaino oli tasan 80kg, eli semmosta 15-20kg pudotusta tavottelen... Huh kun se kuulostaa kamalalta urakalta!
Ensin kuitenkin tavotteena se 5kg ja siitä sitten eteenpäin. Hiljaa hyvä tulee... ;)
Puntarilla en meinaa käydä kun kerran viikossa, ettei tästä tule sellasta grammojen vahtausta. Hermohan siinä vaan menee...!
Nyt ei tunnu kyllä kovinkaan paljo kevyemmältä, mutta pisteissä olen kyllä pysynyt. No maanantainahan sen sitte näkee mikä on viikon tulos.
:D
 
hellurei ipanapa :wave:

tokihan tänne mahtuu :)
itekkää en kyl ajatellu käydä kun kerran viikos puntarilla (maanantai on punnitus päivä) mutta sit vaa huvikseen ajauduin sinne :LOL:
mul on kans ton pisteitten lasku hermoissa ptelemistä.. joka ikinen pitää kahtoa.. no kyl siihen pian tottuu ku aika saman laiset aamupalat ja iltapalat syön.. jää muistiin :D
 
Moikka!

Saiskos sitä liittyä seuraan? Aloin laskemaan pisteitä keskiviikkona, eli kaksi päivää takana eikä ole ollut mitään ongelmia pisteiden kanssa. Suklaatakaan ei ole edes pahemmin tehnyt mieli, se kun on intohimoni. Olen ajatellut, että karkkia vain kerran viikossa.

Lähtöpaino oli 92,6 kg :ashamed: Hirmuinen määrä pudotettavaa, kun pituutta on kuitenkin vain 161 cm. No päivä kerrallaan eteenpäin.

Mukavaa ja kevyttä viikonloppua kaikille!
 
pirrre liittyy mukaan vaan :wave:

mul kyl teki suklaata mieli kun kaupassa kävin.. ois tehny yks mieli ostaa kahvin kera.. mutta pystyin olla ottamatta =) no huomen kyl menee mehtään pisteitten lasku.. jos ulos pitäis mennä nii sitä aina si käy yöllä syömäs jossain ja sitten seuraavana päivänä pakko saaja salmiakkia että olo kohenis.. ja nii sitten se viel mitä lauantaina nauttii.. siinäki on pisteitää :kieh: no alotan si taas maanantaina kunnon kuurin, jälleen kerran :LOL:

mutta nyt juon kaffetta ja sitten ulos.. mahtava ilma.. B) ja sitten siivoon.. hellurei :wave:
 
kyllä se paino aika äkkiä putoaa.. nesteet ensinnä..

en si pääsykkää lenkille.. hetken aikaa käveleskelmin ulkona.. otin kissan mukaa nii sitten se oli liian hidas käveleen ja ku se jäi jälkee nii alko mouruaan.. no maanataina si uudestaan :p
 
Nyt jo kuudes päivä menossa ja innostusta riittää vaikka kuinka, ainakin täällä. Mukava kokeilla kaikkia uusia kevyitä ruokia niiden entisten ja ainaisten makaronilaatikon ja makkarakastikkeen tilalle!
Eilen tein tosi hyvää jauheliha-kasvispaistosta ja salaattia. Ihme että kun on nyt syönyt kevyemmin, niin ainakin minusta tuntuu että jaksaa paljon paremmin. Ja mukava olo on ruokailun jälkeen kun ei oo mikään ähky, vaan jaksaa heti tehdä mitä vain. Kyllä ihminen on voinnu olla tyhmä, nyt sen taas huomaan. Täytyy tehdä tästä elämäntapa!!!
Huomisen jälkeen punnitus, vähän jännittää että onko yhtään kiloo lähteny??? Tai edes muutama satagrammaa???
Laitetaanko sitte punnituspäivänä alotuskilot, viikkopudotus ja sen hetkiset kilot, sekä sitte pudotus yhteensä? Olis mukava seurailla miten muutkin pärjää. Ja ehkä se tsemppais kaikkia yrittämään vielä kovemmin ja retkahduksia ei tulis niin helpolla, kun olis tavallaan "tilivelvollinen" jollekin!
Nyt täytyy mennä kun tyttö heräs, mutta tsemppiä kaikille!!! :)
 
heips :wave:

joo huomenna vois tehä listaa meistä :)
ihtellä meni mehtään laihis.. energiajuomaa juonnu eilisen päivän terästeen kera ja sitten pitsaa ja sipsiä.. hohoijaa.. näin se si alko :| huomen taas alotan laihuttamisen.. oikee urakalla :LOL:
ipanapa sen kyllä joo huomaa ku syö terveellisempää ja kevyempää ruokaa sitä jaksaa.. ja oon innostunu tuosta aamu lenkkeilystä =) nytki on ilta vuoroja melkee koko ens viikko nii sitä sitten ehtiiki aamusta kävellä jos herää aikaseen :D
 
Tuo lenkkeily ja kaikki muukin liikunta olis kyllä niin mainio lisä tähän laihikseen... Mut mulla valitettavasti selkä taas niin huonossa kunnossa, etten voi tehdä mitään. :( Kauheesti tekis mieli jumpalle ja lenkille, mut ei vaan pysty... No mut toivottavast viel joku päivä! :)
Huomenna sitte punnitus, toivottavasti kaikki laittais tuloksensa tänne ja rehellisesti.
Kuushan meitä tässä ketjussa taitaa tällä hetkellä olla, jos oikein laskin. Saatais edes muutamalta miinus lukuja, niin olis jo aika iso onnistumis prosentti! =)
Palailen humenna viim. aamupäivällä ilmoittamaan tulokseni.
:wave:
 

Yhteistyössä