21.1 alottavia?

[/b]KILOT KURIIN


Eka punnitus viikolla 5 maanantaina

Nimi................Paino................. Pituus .................Paino nytten

Tiigeri.............101,2kg................n.160cm.............98,4kg
Eemiskä..........73kg......................159cm.............72,2kg
ipanapa-08.....79.9kg...................158cm.............78,3kg
pirrre..............92,6kg...................161cm..............??
sanuli.............64kg.......................154cm.............
 
kelepaakos lista??
ja jos sielt puuttuu joku nii mie si lisäilen :) ohi varmaa meni kyl jotain :D ja tietoja jos sais :)
olin ihan tyytyväinen tohon pudotukseen ku kuitenki sitä oli juhlimas ja söi pitsaa ja sipsiä ym.. :p tänää taas pisteet tarkasti ylös :D
 
Puntarissa käyty aamulla:
aloituspaino: 79.9kg
paino nyt: 78.3kg
viikkopudotus: 1,6kg
pudotus yhteensä: 1,6kg

Jotain tällasta listausta ajattelin ite... Ei tarvis kenenkään pitää erikseen mitään yhteistä listaa, kun kaikki vaan ilmottais aina joka viikko ton saman listan.
Mut kyl Tiigeri toi sun listakin on hyvä, jos vaan jaksat/ehdit sitä aina päivitellä.
Mun pituus on muutes tarkalleen 158cm.(tai siis lyhyys ;) )
Missäs muitten tulokset???
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiigeri:
nii ihan miten vain kansa haluaa listauksen :) kyllä mie voin kerran viikossa päivitellä.. ei siittäkään haitaa ole :)

hyvin on pudonnu painoa :wave:

eemiskä mitenköhän olin saannu susta 170cm pitkän :LOL:
En tiiä :D Olisinki ni en ois yhtään näin pyöreä :LOL:
 
Ompas täällä ollu hiljasta!!! Missäs kaikki on???
Tiigerille: Tosiaan mulla se selkä on melkosen rikki, enkä siitä syystä voi juurikaan liikuntaa harrastaa. Mut kaikki pieni mitä teen, lähinnä hyötyliikunta, niin en ota huomioon pisteissä.
Nyt tuntuu että painoa tulee vaan lisää... Tiedä sitte mistä johtuu. Pisteissä oon pysyny, mitään repsahduksia ei oo ollu. Vaikka kuinka päätin että vaa'alla en käy kun kerran viikossa, niin olipahan pakko kuitenki käydä... :ashamed: Vaaka näytti samaa kuin aloituspaino!!! Nyt aloin sitte kaikki mittaamaan/punnitsemaan paljo tarkemmin ku aiemmin. Jos siitä olis jotain apua, muuten oon hukassa. :(
Oisko mitään vinkkejä kellään, mitä voisin tehä???
 
oon 154 cm lyhyt ja 64 kg näytti puntari tänäaamuna. olen tässä jo viime keväästä jojoillut ja nyt ois pakko jo alkaa tapahtuun! ennen joulua oli hyvä vauhti päällä, painoin välissä jo 62 kg, mut sit jouluna mässäilyä ja uutena vuotena lopetin tupakan polton, niin se sit syötätti.

mulla on tavoitteena painaa 21.4.2008 59,5 kg. alle 60 kg kuulostaa hyvältä. sen jälkeen ku pääsis 55-56 niin ois ok. ens jouluna ollaan menossa naimisiin et motivaatiota pitäs löytyä.

käyn 2 kertaa viikossa jumpalla ja kerran nyrkkeilyssä. sit vaunulenkkeilyä tulee harrastettua enemmän ja vähemmän.

opiskelen ja koulua on vaan 3 tuntia viikossa et aikaa kuntoiluun kyllä löytyy et siitä ei oo kiinni.
 
heips pitkästä aikaa :wave:

ja sanuli mukaan vaan :wave:

mä retkahtelen koko aika :kieh: nytkin on sellanen hermojen kireys ja paineet pääl ettei tuu mitää.. ja sillon aina syön ku on sellanen olo :ashamed: et saas nähä miten tänää menee.. tänään oon syönny paljo.. mutta en viä yli pisteiden.. oishan tuol sipsiä ja kaikkea muuta hyväskää kaapis.. mut töis oon pystyny sanoon ei ilmasille karkeille, pullille, kekseille ja kaikille hyville suklaa jälkiruuille.. siit oon ylpee :LOL:

ipanapa mie en kyl tiä miks et laihu.. :| jos kuitenki noudata ohjetta ja juot nestettä..

mie muuten juon teetä jonka voi sekottaa kylmään veteen.. mutta joo nii se tee edistää aineenvaihduntaa ;) ja no on se ihan hyvää janojuomaakin :whistle:
 
Vaa'an lukemia ilmoittelen...
Viime torstaina siis käväsin vaa'assa, vaikka niin vannoin etten käy kun maanantaisin. Silloin lukema oli sama kuin alotuspaino, eli 79.9kg.
Tänään aamulla lukemat 78,0kg. Eli kahdessa viikossa -1,9kg. Paremminkin olis voinnu lähtee, mut toisaalta pitäis olla tyytyväinen et jotain ees tippunu.
Kuinkas muilla on sujunu? Lukemia?
 
KILOT KURIIN

Eka punnitus viikolla 6 maanantaina

Nimi................Paino................. Pituus .................Paino nytten

Tiigeri.............101,2kg................n.160cm.............98,0kg
Eemiskä..........73kg......................159cm.............??
ipanapa-08.....79.9kg...................158cm.............78,0kg
pirrre..............92,6kg...................161cm..............??
sanuli.............64kg.......................154cm..............??
 
KILOT KURIIN

Eka punnitus viikolla 7 maanantaina

Nimi................Paino................. Pituus .................Paino nytten

Tiigeri.............101,2kg................n.160cm.............101,0kg
Eemiskä..........73kg......................159cm.............??
ipanapa-08.....79.9kg...................158cm.............77,okg
pirrre..............92,6kg...................161cm..............??
sanuli.............64kg.......................154cm..............??
 
laitan ny noi muut nimet viä tohon.. mut ens maanataina poistan jos kukaan ei ilmota olemassa olostaan..

ja perseellehän tämä menee.. vkl tuli muntattua ja muntattua ja muntattua.. ny pitäs taas alkaa jumalaton patistus päälle.. mutta kauhiat paineet on pääl nii sit sitä myös syö :ashamed:
ei oo helppoa :kieh:
 
Tiigeri kuinkas pudotus on sujunnu? Täällä melko hitaasti... :headwall: Viimeisin viikkopudotus ainoastaan -300g! :|
Pisteissä olen pysynyt joka päivä ja kuntoillukkin olen päivittäin 45min stepperillä. Kummalliste ettei parempaa tulosta ole tuulut! Mut ei auta muuta kun sitkeesti vaan jatkaa eteenpäin... :D
 

Yhteistyössä