Hakutulokset

  1. F

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 2) ** UUSI PINO AVATTU - Talvi- & Kevätunelmasta 2009 haaveilevat

    Heippa! :) En olekaan käynyt täällä nyt moneen viikkoon... Tarkotuksella oon poissa pysynyt, kun meillä oli taukoa viime kierto lääkkeiden takia. Nyt mulla menossa siis kp3/28-37. Jos Arcatha viittis päivittää... Tädin poistuttua alkaa taas kunnon yritys ja sillä meiningillä että tästä...
  2. F

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Täällä pudotus jatkuu! :D Viime viikon saldo: -2kg Nyt siis "kadotettu jo 8,5kg alle kolmessa kuukaudessa! Nyt tavotteena saada se 10 kiloa pois kolmen kuukauden sisällä. Tsemppiä kaikille uusille ja myös vanhoille pudotukseen! :wave:
  3. F

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Vaaka näytti aamulla 73.5kg, joten pudotusta kahessa viikossa vaan 500g. (viime viikon punnitus siis jäi väliin...)
  4. F

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

    Taas tänne purnaan tätä mun olotilaa.... Kellään ei sitte vissiin ole samanlaista ollut kun ei mitään kommentia ole näkynyt...? :( Nyt ei enään mitään vuodon tapaistakaan ole tullut eilisen jälkeen, mut alavatsassa olevat kivut on kyllä jäljellä. Nyt ne tuntuu myös välillä vasemmalla...
  5. F

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

    Onko kellään ollu tälläsia menkkoja kun mulla? Ja mistä on johtunut? Siis ekana päivänä puoli päivää normaalia vuotoa ja sen jälkeen siteeseen päivän aikana muutama pieni tippa vaaleanpunasta "jotain". Pyyhkiessä paperiin jää kirkasta limaa, jonka seassa on punaisia/vaaleanpunaisia "roippeita"...
  6. F

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

    miracle: Selkä mulla niin rikki, että joudun syömään vahvoja kipulääkkeitä. Onneks en kuitenkaan koko ajan, vain silloin ku tulee "kipukausi". Niitä ei onneks ole kun n.4-6 kertaa vuodessa ja kestävät viikosta kahteen. Nyt menossa paha sellanen... :(
  7. F

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

    miracle: Toivottavasti en ole raskaana... Oon nyt syöny tosi vahvoja lääkkeitä viikon ajan, että varmasti olisin aiheuttanu jotakin haittaa sikiön alulle. :/ Muuten siis toivoisin että olisin raskautunu!!! :) Ton vuodon takia uskalsin taas jatkaa lääkkeiden syömistä, kun pidin tauon silloin...
  8. F

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Maanantain tulokset: Tänään ensimmäinen plussa tulos, eli +400g. :/ Mut tosin en oo viikkoon päässy liikkumaan yhtään, joutunu olemaan vuodelevossa, eikä vatsakaan ole toiminut toivotulla tavalla. Joten noiden piikkiin voin painon nousun laittaa. ;) Onneks ei kuitenkaa enempää ollu...
  9. F

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

    Mulla tänään kp5/29-37 ja ihmettelen näitä mun menkkoja??? Ekana päivänä tuli vuotoa normaalisti, mutta nää seuraavat päivät on ollu sellasia, et tulee muutama vaaleanpunainen tippa siteeseen päivän aikana. Tampponia en oo edes viittiny laittaa kun ei tunnu tulevan edes riittävästi vuotoa...
  10. F

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Iines79 : Tässä listaan mun tiedot, löytyy aiemmista listoista myös: .........aloitusVK/lähtökg/cm......VK11 kg/VKpudotus....Tavoitekg ipanapa-08 4/.....79.9kg/158cm.............74,0kg/-1,1kg..........60kg .
  11. F

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

    Heippa! Eilen alko menkat, joten tänään kp2/29-37. Tää kierto jätetään väliin ja sitte seuraavasta taas yritys jatkuu. :)
  12. F

    "pitkä kierto"

    Mulla aina välillä nipistele maha ja välillä sattuu kovempaakin, enemmän oikeelle puolelle alas. Kn oli muutama päivä sitte tosi ylhäällä ja kiinni ja kovahko. Tänään se oli alempana, auki ja pehmeämpi. Oisko menkat tuloillaan???
  13. F

    "pitkä kierto"

    Mut millanen sen kn:n "pitäis" olla? Ja pillerit oon lopettanu kaks vuotta sitte, imetyksen lopetin 8kk sitte, eikä stressiäkään ole... On tää vaan ihmeellistä! Mulla ei ole koskaan kierto heittäny muutamaa päivää enemmän, eikä menkat oo koskaan jääny väliin, paitsi tietyst raskauden aikana. :D
  14. F

    "pitkä kierto"

    Eikö kellään kokemuksia? Kuinka pitkään voi mennä ennen ku plussa näkyy? Ja vielä siitä kn:sta; onko se raskaana ollessa yleensä ylhäällä vai alhaalla ja auki vai kiinni???
  15. F

    Laihdutuksen vaikutus kuukautisiin, kokemuksia?

    Niin munki mielestä paino on tippunu ihan sopivaa tahtia. Sen takia en oikein usko että laihdutuksesta johtuis... Mut mistä sen sit tietää mistä johtuu! Voikohan plussa näkyy vasta myöhemmin? Onko mahollista??? Mukava olis kuulla lisää muitten kokemuksia ja mielipiteitä! :)
  16. F

    Laihdutuksen vaikutus kuukautisiin, kokemuksia?

    Joo en oo tosiaankaan liian laiha! :laugh: Liikakiloja on vielä tän tiputuksen jälkeen 15, joten normaalipainoon on vielä matkaa. Ja olen joskus aiemminkin laihduttanut, eikä silloin menkat oo mihinkään hävinny. Sen takii nyt niin ihmeissäni olenkin??? :o
  17. F

    "pitkä kierto"

    Laitoin tän nyt tännekin, jos jollain olis samankaltasia kokemuksia? Tuolta laihdutus puoleltakin kyselin... Mulla laihdutusta nyt 7 viikkoa takana painonvartijoiden pisteitä laskien. Painoa on tippunut 6 kiloa. Edelliset menkat tuli muutaman päivän etu ajassa (kp29) ja seuraavia ei ole...
  18. F

    Laihdutuksen vaikutus kuukautisiin, kokemuksia?

    Mulla laihdutusta nyt 7 viikkoa takana painonvartijoiden pisteitä laskien. Painoa on tippunut 6 kiloa. Edelliset menkat tuli muutaman päivän etu ajassa (kp29) ja seuraavia ei ole kuulunut (nyt kp36). Ehkäisyä ei ole käytössä, toinen lapsi on haaveissa. Tänä aamuna tein kuitenkin raskaustesti...
  19. F

    Viikon 11 jännääjät

    Tänään aamulla testasin taas apteekin omalla ja TAAS tuli tyylipuhdas nega!!! :headwall:

Yhteistyössä