Hakutulokset

  1. F

    ~~~Vkon 10 PLUSSAAJAT!!!~~~<3

    miracle Mulla tänään kp27, listassa näkyy olevan kp28, jos viittisit vaihtaa... Kiitos! :) Täytyy osallistua tohon kn keskusteluun; Mulla kanssa kn jotenki erilainen ku ennen. Tosin en oo sitä kovin usein tunnustellu, mut nyt tuntu et olis alempana ku yleensä näihin aikoihin, on kiinni ja...
  2. F

    ~~~Vkon 10 PLUSSAAJAT!!!~~~<3

    Joo ne unohtukin mainita... Eli yk5 ja toinen haaveissa. =)
  3. F

    ~~~Vkon 10 PLUSSAAJAT!!!~~~<3

    Vieläkö mahtuu mukaan "viime metreillä"? :wave: Nyt menossa kp27/29-35, joten ens viikolla vois jo mahdollisesti plussata! =) Onkos kellään mitään oireita? Mulla joitakin, mut uskon et ne on kuitenki vaan mielikuvituksen tuotetta!!! :laugh: Niin ja testata meinasin ehkäpä perjantaina tai...
  4. F

    Kani lapsiperheessä?

    Onko kellään kääpiökania perheessä jossa myös pieniä lapsia? Kuinka kani suhtautuu lapsiin ja kuinka lapset kaniin? Onko toimiva yhdistelmä? Ja onko kani kuinka allergisoiva? Itselläni lievä eläinallergia, lapsilla ei ainakaan vielä tullut mitään oireita ole tullut tuttavien eläimistä. Itse...
  5. F

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

    Heippa kaikille! :wave: Oon kyllä kaikkein laiskoin kirjottaja! :ashamed: Joka päivä käyn kyllä lukemassa teidän juttuja, mut en koskaan saa aikaseks kirjottaa... Mut nyt jos jotain yrittäis... Tänne ei mitään uutta eikä mullistavaa... Oviksen ajankohtaa täällä lähinnä pohdiskelen... En...
  6. F

    21.1 alottavia?

    Tiigeri kuinkas pudotus on sujunnu? Täällä melko hitaasti... :headwall: Viimeisin viikkopudotus ainoastaan -300g! :| Pisteissä olen pysynyt joka päivä ja kuntoillukkin olen päivittäin 45min stepperillä. Kummalliste ettei parempaa tulosta ole tuulut! Mut ei auta muuta kun sitkeesti vaan...

Yhteistyössä