** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

KESKIVIIKKO 19.3




Esikoisesta Haaveilevat




astydameia.......kp 5/28-30.............yk 14
Sirpula...............kp 6/34-71............yk 10
JJ-t.....................kp 6/??..................yk 07/07 alkaen
Suikku...............kp 4/29-32............yk 10
Linna.................kp 9/35..................yk 4.............KOKS
Tikka81..............kp 10/30-38............yk 8...........LKS Nimina...............kp 10/29....................yk 3
Orion.................kp 11/30-32...........yk 15...........OULASKANGAS
Sirja...................kp 18/30................yk 7...............KHKS
piksu..................kp 22/30..............yk 10
Arcatha..............kp 23/37-44.........yk 5...............KYS
Charlott.............kp 24/30-57.........yk 3...............KYS
nti......................kp 25/30..............yk 5...............PHKS
kaa....................kp 25/32..............yk 3...............KYS
Möhky................kp 27/28-32........yk 4
Nanniina............kp 27/34....................yk6........SATKS
Bumba.............. kp 34/37................yk 8
Ouska................kp 36/28-30................yk 2
Laala.................kp 41/??...................yk 1.............TYKS
kiharapää..........kp 42/32-35............yk 7.............TYKS
Mayah...............kp 96/32..................yk 1
Hennarukka......kp??/??.....................yk 1
Magic.................kp ??/??...................yk 8
kissendaal..........kp ??/??..................


Toista Toivovat




minime.............. kp 3/45.....................yk 2
Heidsu.............. kp 6/??....................yk 3
erzi....taustalla...kp 7/33-35..............yk 4............PKKS
ipanapa-08....... kp 7/29-37...............yk 6
Ninnurainen........kp 11/27-65..............yk 12..........K-HKS
mariq................ kp 17/29-36..............yk 11...........L-PKS
aini................... kp22/28....................yk??
meilinde............ kp 21/30....................yk 6
Caffee81.............kp 22/29-31.............yk 13
mama-84.............kp 29/26-28..............yk 16...........SATKS
Vilinäiti.................kp 30/58...................yk 19..........TYKS
Tuulia79...............kp 33/28-32..............yk 3............PHKS
HepsKatti.............kp 36/32-36..............yk 2
mussu..................kp 52/28-30................vuosia
Pixie.....................kp 89/24-28................yk 8
Mamamin..............kp 26/28.....................yk 1...........kätilöopisto


Kolmatta Toivovat






Luppana..................kp 8/26-30........yk 3............KYS
Matonen..................kp 10/31.................yk 6
Käärme....................kp 15/28.....................yk 1...........KYSS
Mammutti-Mamma....kp 17/26-28..........yk 4 (taustalla)
tikrulini.....................kp 20/28-33..........yk 3
jonttu79..................kp 23/29..............yk 3...........TYKS
TähtiTaika...............kp 29/27-33.........yk
Neilikka77................kp21/30........yk 3
maaruska.................kp 75/28-30........yk 4
tatomira...................kp 96/30..............yk ?..........TYKS
umayya....................kp 150/28............yk 1..........PHKS
Odenia.....................kp ??/??................yk 1


Neljättä Toivovat


RouvaPikkumyy........kp 9/32..............yk 1............TYKS
Tuulia78...................kp 25/31............yk 2
Lapinmaria...............kp 26/26-31.......yk 3...........KOKS (taustalla)
Päppä......................kp 28/25-30.......yk 12.........PHKS
Aurora72.................kp25/34-39..........yk 1


Viidennestä Haaveilevat

Millukka....................kp 3/28-33.......yk 10


Kuudetta Kaipailevat


tuttemui..................kp 26/28..............yk1........OYS
Lumi-Marja..............kp 4/30-35............yk 1........SEKS


Seitsemännestä Haaveilevat


mimulus...................kp 31/28.............yk 6........TAYS
Rouva Bennet..........kp ??/??..............yk ?........K-PSHP


:heart: Haamuilijat :heart:

PamuK...................kp31/28................yk 4.........KOKS

:heart: Plussanneet :heart:


maitooo.................??/??...................yk 3...........................3
miracle....................13.11.2008........yk 3...........KHKS........1
Red Dragon.............8.11.2008..........yk 8..........KYS............3
Luminka..................1.11.2008...........yk 3
kutmula.................??/??....................yk 2
ipapii......................15.10..................yk6............phks
Emiliina...................??/??
Maotao..................??/??...................yk 5



PLUSSATUULIA PUHALLELLEN +++++++++++++ :whistle:




 
Tuulia voimia sulle,rankkoja noi huoltajuus asiat. Onneks itse sain erossa lapseni yksinhuoltajuuden aikoinaan.

Onnittelut kaikille plussanneille, niin paljon tekstiä etten kaikkea jaksanu kahlata läpi.
:hug: Tädin yllättämille ja muuten sitä tarvitseville.

Meillä taidetaan taas päästä tähän vauva projektin makuun :) Ensi viikolla olisi ensmmäinen palaveri näiden parisuhde ongelmien setvimiseksi, onneksi mieheni edelleen lähdössä sinne. Oli itseasiassa itse varannut ajankin :)
 
PAMU:ONNEA HIRRRMUISEN PALJON :D
Pidän täällä peukut ja varpaatkin pystyssä pienen puolesta :heart:
Olin taas ratsastuslenkillä.
Ihana mennä hissukseen tuolla metsässä,kun kevät jo tuoksuu ja on i-h-a-n hiljaista...
Siis mentiin todella hissukseen...mukana oli aloittelijoita ja ei saanu laukata ei,vaikka kuinka teki mieli!
MAMA84 Lapset jäi erossa isälleen.Piti jäädä mulle mutta yht`äkki äkkäs,että kuinka "tulot tipahtaa".
Niinpä niin...
Uhkaili ja painosti niin,että olin lopulta ihan rikki ja annoin lapset...nuorin oli vuoden... :'(
Ensimmäinen yö ilman vauvaa oli IHAN KAMALA!!
Kuvittelin saavani lapset pian talaisin mutta lastenvalvojat kertoivat,kuinka vahvaan paperiin nimeni olin laittanut :|
Nyt lasten kotona isällä ja uudella puolisolla jatkuvasti riitoja,väkivaltaa,alkoholia...
Lastensuojelusta tuli tänään mielipide,ettei "lasten olot ole vielä kovin hälyyttävät".
Siis mitäh??
Noh,nyt mennään sitten rankimman kautta mutta eiköhän ne lapset meille muuta.
On kuulemma jo nyt riittävät perusteet :heart: [color]
 
Tuulia78 Voimia sulle! :hug: Ratsastus on onneks kyllä välillä niin rentouttavaa! Mun kaverikin innoistui tulemaan mukaan tunnille, ollaan kyllä vähän eritasoisia kun sillä on olut pitkä tauko. Ja se saa sitten sen mun lempiheppani kun se on niin helppo ja alottelijoille sopiva.. :ashamed:
Kyllä mä ehkä sit selviin siitä.. ehkä, vaikka se koville ottaakin :LOL:
 
Tänään otin ekan clomin ja minulle ei ole sovittuna mitään seurantaultraa, ainoastaan käyn taas kp 21-22 verikokeessa, thats it! :|
Sellaisen kunnon tempun tänään tein, että soitin terv.hoitajalle ja ruikutin että hänen täytyy mulle lääkäriltä saada vielä yks 3 kierron satsi teroja, jotta saan nyt sitten yhteensä neljä kiertoa putkeen touhuilla clomien ja terojen kanssa! Josko sillä rupeais saamaan jo tuloksia aikaan... Haaveet siitä omasta pikku nyytistä on niin valtavat, että valmis tekemään ihan mitä vaan sen edestä.. :heart: Eli gynehän sanoi mulle viimeksi, että nyt tämän kierron jälkeen (jossa käytössä clomit+terot) mennään tarkempiin tutkimuksiin, vaikka meillä tulee yritystä vuosi täyteen vasta toukokuussa. Mutta jotenkin tuntuu, että haluttais miehen kanssa vielä jonkin aikaa yrittää näin kotikonstein, vaikkakin lääkkeet onkin siihen rinnalle saatu, onneksi. Kynnys mennä tutkimuksiin on kai ainakin toistaiseksi liian kova. :ashamed:

Nyt töihin päin...palaamisiin! :wave:
 
Hep täältäkin - ennen kuin tipun :/ Oireet on sellaiset, että uus kierto kyllä kovasti tekee tuloaan. Roikun nyt kuitenkin vielä jossain älyttömässä toivon rippeessä, että jos ei kuitenkaan täti tuliskaan - ja kuitenkin tiedän satavarmasti, että tulossa on ;)

Oliko tässä pinossa niitä, jotka meinas jättää ens kierrolta yritykset vähiin, ettei jouluvauvaa tulis? Mä taas yritän kovasti seuraavalla kierrolla raskautua, jouluvauva ois mieluinen :xmas: Tammikuulle en laskettua aikaa haluais, silloin kun on enkelivauvan vuosipäivä. Synnytys tammikuussa taitas olla liian rankkaa :(
 
kp. Mut eihän predictoril testi ole ees kovin herkkä niin sillä ei kannata juuri testailla ennen ku tietää varmaks millo ovis on ollu ja siittä viel et menkat ois myöhässä sen vkon ainaskin.. Ku se ei tosissaan oo ees niinkää herkkä ku apteekin oma..[color]
 
ihanaa täällä on ihan satenkaarenväreissä kirjoiteltu!
mukavaa.

kiitos kaikille onnitteluista ja tsempeistä! Uusille teretulemasta mukaan :wave: täällä on kivaa porukkaa.

mama, toivoa on niin kauan kuin se täti soittaa ovikelloa ...

Tuulia78, voimia Sinulle, en voi edes kuvitella mitä on "taistella" omista lapsista.
ja plussapuhureita ++++++++ :whistle:

Sirpula, onhan kuitenkin hyvä, että olette apua saaneet ja teillä on joku ns. suunnitelma Lääkärinkin kanssa miten edetään. Tsemppiä!!

erzi, sullahan oli ihanan positiivisia kuulumisia :hug:

miracle, mites on menny alkuviikko/viikot? onko mitään oireita, pahaaoloa tms.? Minkäs sä sait LAksi?

ja mites RED, mikä meininki? :D

makee Aurinkoine keli pilkottaa ulkona! B) Oma olo vieläkin erittäin epäuskonen...mutta etiäpäin kävi miten kävi. Ah, enää huominen ja sit MONTA päivää koko perheen yhdessäoloa, varsinkin tuo poika on nyt niin isinpoika tällä erää, että on ihanaa nähdä heidän "miesten juttuja tekemässä".
Mukavaa keskiviikkoa kaikille!
 
Kiitos kaikille tsemppauksista!!!! :flower:
Vähän pelottaa,josko se täti meillekin ens`vko:lla eksyy :/
Nyt kp 25/31.
Rinnanpäät ruvennu kipeytymään eilisestä lähtien.
Sitä ei joka kierrossa ole ollut mutta toisinaan eli olen jo ruvennut siitä enteilemään noita inhoja vuotopäiviä.
Voih,toiv. olisin väärässä :headwall:
Mies eilen jo lähes hermostui,että miten tää kroppa nyt voi menkkoja enteillä,kun justhan vasta oli tärppipvä:t?!?
Niinpä... :eek:
Kun nyt niin rakastan tuohon ovistikkuun pissausta,niin huvikseni eilen sen tein ja hyvin pieni haamu enää tuli eli ovis tosiaan oli ja meni.
Yritetty kyllä on mutta saa nähdä tulokset :(
Jostain luin,että jotkut ovat testanneet ovistestillä raskautta?
Onko jollain toiminut?
Mietin vain,että nyt kun tuli enää haalea plussa,niin voisko raskausplussa ilmestyä sit vahvan ovisviivan tapaisena?
 
Taas tänne purnaan tätä mun olotilaa.... Kellään ei sitte vissiin ole samanlaista ollut kun ei mitään kommentia ole näkynyt...? :(
Nyt ei enään mitään vuodon tapaistakaan ole tullut eilisen jälkeen, mut alavatsassa olevat kivut on kyllä jäljellä. Nyt ne tuntuu myös välillä vasemmalla puolella, ei enään pelkästään oikeella. On sellasta vähän samanlaista kun menkkakivut, vaikee selittää... Koko ajan kuitenki tiedostan kivun. Käytössä mulla siis selkäkivun takia vahvat kipulääkkeet koko ajan, mut silti tunnen vatsakivun??? Miksköhän? Voisko olla joku tulehdus? Mulla kun ei koskaan sellasta ole ollut niin en niistä oireistakaan tiedä. Vai mistä tää nyt johtuu??? Lääkärille menoakin jo harkitsin, mut täällä saa vaan niin huonosti lääkäriaikoja, varmaan aikasintaan ens viikon lopulle. Ja yksityiselle ei just nyt oo varaa mennä.
No mut tää jo vähän helpotti, kun sai tänne purkaa. Ja enemmän tietyst helpottais jos jollain olis "hyviä ideoita" mistä kaikki johtuu... :)
 
ipanapa, en ossaa valitettavasti auttaa ni siks en juur kommentoinu :ashamed:

Pamu K, tääl ol nokka tukossa ku heräsin ja eilen ja toissapvänä oli kipua kohdun paikkeilla mut se ol semmost aika vähäistä.. Pientä painon tunnetta alavattas, tai no et siihe virtsarakkoon joku tuol painais :p Mut muutoin ei viel mittää.. nyt siis 5+6=) Mut ehtiihän ne viel tulla vaiks 7-8 vkolla tai myöhemminki ne pahimmat maholliset :p ja LA ois 13.11 =)[color]
 
Tuulia78: on tollanen tappeleminen kyl henkisesti varmasti niin raskasta!! Voimia sulle ihan jumalattoman paljon ja toivotaan, että saat lapsukaiset pian itelles!

Ei oo vielä täti tullut, siis yhä pieni toivo elää... mut en kyl siihen jaksa uskoa, kyllä se täti sieltä tulee!!!
 
ei vieläkään merkkiä suuntaan eikä toiseen..
taidetaan käydä miehen kanssa ostamassa tänään apteekin oman testin, jos sillä sais paremmin tietoa.. Sitten en kyllä testaa enempää kuin vasta joskus hamassa tulevaisuudessa... Mutta edelleen lähden siitä, että menkat on tulossa vielä..
Mutta ehkä vielä testaan sen apteekin oman kanssa..

KP
 
HepsKatti
Tänne ei mitään muuta kuin pelkkää jännitystä, mä siis halkean pian :LOL: . Menkkoja ei ole näkynyt ja tosiaan kyllä niiden tänään jo pitäisi alkaa. Olin viime kierrossa jotenkin hölmöyksissäni katsonut, että kierto olisi pidentynyt, mut alkoihan se vuoto silloin 36. päivänä, joten kierto edelleen max 35 päivää ollut. Huomenna testailen, jos tarve tulee ja toivottavasti tulee!

Kysyn nyt kuitenkin ens kiertoa varten, et joskos kuitenkin pitäisi niitä ovistikkuja kokeilla, että varmasti ovuloin, niin kertooko ne halvat liuskatestitkin varmasti ovulaation vai ei?
 
Tulin teitä kurkkimaan tänne pinoon tai kurkin aina silloin tällöin muidenkin kuulumisia, niin huomasin ilokseni, että PamuK on haamuilijoissa! Ihanaa, nyt toivotaan että plussa vahvistuu ja pysyy vahvasti mukana loppuun asti! :flower: :heart: Siirsin sut tuolla Jatkolentopinossa haamuilijoihin myös :D
Teidän pinossa Mayah on pitkillä kp:llä, mutta hän kirjoitteli tuonne lentsikkapinoon iloisen uutisen 15.1 että on raskautunut, joten hänet varmaan voitte siirtä plussanneisiin tuolta esikoisesta haaveilemasta ;)
 
HepsKatti Itse olen testaillut prismasta ostetuilla Fertest-liuskoilla ovista ja kyllähän se tuli :D Ihmettelen vain,että ne limat kesti niin lyhyen aikaa :eek:
Ihan vain pari pvä:ää...
Saas tosiaan nähdä,kuis käy??
Mutta nyt hurauttelen taas tuonne Nummelan puolelle raksalle :wave:
 
Tuulia78: Tilanteesi kyllä kuullostaa aivan hirveältä. Pahin painajaiseni on, että joutuisin taistelemaan lapsistani. Paljon voimia ja taisteluhenkeä. :hug:

Täällä yhä vahvemmin tädin kyläilyä odottelen. Mahassa on välillä juilinut jo siihen malliin, että ei montaa päivää mene. *huoh*
 
Tuulia78 Todella paljon voimia sinulle taisteluun lapsistasi.Tietääkö sos.tädit millainen elämäntilanne isän luona on? Toivon todella, että saat lapset luoksesi ja pian. Voima :hug: sinulle.

Pamu k Juu pitkästä aikaa tuntuu näkyvän valoa tunnelin päässä. Ihanaa saada asiat selvitettyä perusteellisesti. Päästiin jopa romantiikan makuunkin pitkästä aikaa :)
 
Taidan poistua täysin taustalle kuhan täti tulee eka kylään. Tämä lapsi asia raastaa liikaa välejämme kumminkin. Vaikka yhdessä päätimme yrittää mutta taisi silti tulla liian aikaisin. Katsotaan sitten loppuvuodesta uudestaan.
Tekisimieli itkeä mutta en viitsi lapsi on kotona. Kumpa sitä saisi lapset joskus yhtäaikaa hoitoon niin voisi purkaa sisintään rauhassa. Kun mieskin on välillä viikonloput töissä. Tai edes viettää hänen kanssaan kahden keskistä aikaa. Emme ole koskaan olleet kaksiteen.
 
Onnea PamuK! :flower: Toivottavasti nyt pysyy kyytissä mukana. :)


Mä rupesin sitte kutoon ekoja villiksiä. Huopasesta teen, hahtuvaaki mulla on, mutta en sillä vielä uskaltanu rueta harjotuskappaletta tekemään. :D

Tänne ei muuten mitään ihmeempiä, vähän taustalla oon ollu, mut selaillu kuitenki päältä osin teijän juttuja. :)
Täs on ollu muutaman päivän (ei oo tänään tuntunu) jomotusta alamahalla (oikealla), et en tiiä voisko olla kasvukipuja tai jottai. Ovis ainakaan ei niin aikaisin mulla vois olla. Tos kp 9 tienoilla oli pahimmillaan ehkä tuo.


Pitää munki vähä leikkiä väreillä.
 
Heissan!

Mulle voi päivittää tänään kp1 (oli kyl jo tippa vuotoa jo illalla, mut aamulla jo normaalia)
Eli, siis harjoittelu jatkukoon... kunhan tää keittiö remppa on valmis niin sitten ehkä jaksaa vähän useammin heilutella peittoja.. =)
 

Yhteistyössä