** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Minusta kyllä tuntuu et meille tulee nyt paussi tossa lastenhankinnassa.. koska olen kouluun hakenut niin jos nyt sen kävisin..joten sitten sen jälkeen jos alottas yrittämisen..keskustelen tänään vielä miehen kanssa ja tuun ilmottamaan asiasta jos ketään kiinnostaa. :D
Taustailen siis täällä edelleen ja käyn kattelemassa mitä teille kuuluu?
Plussatuulia muille :) :hug: :heart: :heart:
 
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! Nyt ois sit viikonlopusta ja laivareissusta selvitty + tän päiväsest hirmutyövuorosta!
Aivan menkat alkaa just koht -tuntemuksia on tän päivän ollut, mut vielä jaksan pitää pientä toivoo yllä, et josko kuitenki se täti nyt pysyis siellä jossain ja kaukana!!
 
Tervehdys!

Täällä taas paljon tullut tekstiä, en jaksa nyt rueta kahlaamaan kaikkia läpi. Mutta kaikille sitä tarvitseville iso :hug:!

Suurinosa muuttolaatikoista vihdoin purettu ja kyllä onkin hommaa riittänyt! Itse muuttopäivä oli kyllä järisyttävää juoksemista, vaikkei sinänsä kiire mihinkään ollutkaan. Mutta kerran oli porukkaa paljon paikalla kantoapuna niin joutuisastihan tavarat siirtyi paikasta toiseen, kun muutettavien asuntojen välillä oli matkaa vain 6 km. Nyt sitten ollaan miehen kanssa kumpikin talvilomalla tämä viikko että saadaan rauhassa muuttaa loppuun. Harmi vaan, kun toissaviikkoinen suuri suru pyörii mielessä taustalla vähän väliä. Mutta elämän on jatkuttava...

Tänään tipotteli tätiä viimeisiään tälle erää ja huomenna pääsenkin jo käsiksi niihin clomeihin, vähän meinaa jännittää. Toivottavasti niistä heti apua löytyisi! :heart:
 
Huomenta :wave:
Eilen tosiaan autettiin haikaraa meille päin lentelyssä :D
Mistä mä keksinkin näitä kiertoilmaisuja... :LOL:
Nyt voi sitten palailla taas siihen joka 2. pvä-tyyliin.
Vaikka olen kyllä kuullut puolin ja toisin mieipiteitä,oisko kuitenkin parempi niitä peittoja heilutella päivittäin.
Siis,minä itehän alussa täällä selittelin,että otan nyt jäitä hattuun :/
EI NÄYTÄ ONNISTUVAN!! :kieh:
 
miracle neuvos ny muakin tuos värillises tekstissä? :ashamed:
Siis tuohon "color"-kohtaan haluamani väri?
Ja teksti tosiaan noihin hakasiin kiinni,ilman välejä?
Onnistuuko se,vaikka laittas noita hymiöitä sekaan?
Kitoos :D
 
Tuulia värillinen teksti tulee niin että... [ color=red] ja sitten tekstiä. Ei ole väliä, onko se värjättävä teksti kiinni hakasulkeissa, vai laittaako väliä, mut hakasulkeiden sisällä oleva värin määritys pitää olla yks pötkö. Hymiöitä voi myös laittaa sekaan.. ja sit se värin määritys kiinni eli [ /color] Mutta ei sitten tosiaan välejä tuonne hakasulkeiden sisään. Nyt oli malliks pakko laittaa, että toi "koodi" näkyy, eikä teksti siis vaan muutu punaiseksi.
Värejä on esim pink, red, cyan, blue, green, lightblue, orange, purple, yellow, white, brown, darkred, olive... jne noin "muutama" mainitakseni. Tuo yks pidempi väli tos keltaisen jälkeen on sit valkoinen teksti, näkyy vain kun sen "värjää"..
 
Millukka tippu :headwall: :headwall: :headwall: jälleen kerran |O |O |O kp2 :headwall: :headwall:
laitoin eilen jo kyseisen viestin mutta se meni väärään pinoon :LOL: :LOL: ei elämän kevät.... on ne siellä aatellu ett mitä helskuttii....
 
Täällä olen yrittänyt kaksi kertaa tehdä testin, mutta molemmat ovat epäonnistuneet..
En tiedä mitä olen tehnyt väärin.. Mutta odotellaan varmaan iltaan tai huomiseen, ennenkuin yritän uudelleen..
Taidan hakea sellaisen apteekin oman testin nyt jotta saan varmistuksen..

Eli edelleen lähdetään siitä, että täti saapuu....

KP
 
KP toivottavasti tulos onnistuu toivotulla tavalla sitten sillä apteekin omalla :)

mä testasin tänään, nega se oli, mulla on nyt vaan ollut huono olo monta päivää mut taitaa se olla vaan vatsatautia niinkuin aattelinkin..
 

Yhteistyössä