mariq No on vahva viiva
Ite olen testaillut viimeset 11 pvä:ää ja haaleita haamuja tulee,ARGH :headwall:
Kun nyt ei tarkotais sitä,että koko ovista tulekaan :/
heidsu :headwall: kuinka onkin mahdollista että mä mössin sun kp:n kanssa joka kerta!!! mun on pakko nyt ajankanssa tehdä toi lista, anteeksi kun säädän :ashamed:
JJ-t koppasitko suoraan sen mun tekemän eilisen listan? jos et niin mulla on kohta aikaa laittaa tälle päivälle uusiksi niin huomiseksi voiti sitten sen kopata ja päivittää
kyl se JJ-t saa päivittää. mulla on tekemisen puute ja laitoin tuon tän päivän listan nyt uusiks kun oli noita korjauspyyntöjä, ajattelin että pääsee helpommalla kun ei tartte niin paljoa korjailla huomiselle..
oi miten ilonen mä oon, mä oon ollut pari päivää täällä kotona jumissa ja kaveri soitti ja lähen sen kanssa kattoon remua ja hurriganesia illalla piristi kummasti
Tänne ei ihmeellistä, piinallista odotusta ensi viikolle. Torstaina vasta aikaisintaan testailen, jos on tarvetta.
Mä kyllä nyt vasta tajusin katsoa, et onpas sulla umayya kierto pitkällä . Mä en muista mitä kaikkea siitä olet aikaisemmin kirjoitellut, jos olet, mut mistä tuo tuollainen oikein voi johtua?