** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

KP höh :(
hepskatti juu se on tuo imetys jonka miracle jo tuossa sanoikin, tosin se on nyt loppunut joten pitäisi tässä kait jotain tapahtua johonkin suuntaan.. ainakin jossain vaiheessa :)
mä täällä valmistaudun iltaa varten joten poistun takavasemmalle, ja hauskaa iltaa kaikille! :wave:
 
Mulle vois päivittää tänään kp 1. Kp 5 sitte clomit kehiin, toivottavasti tuloksia tulis! B)

Meille tulikin yllättäen muuttorumba tälle viikonloppua, oli alunperin tarkotus olla vasta viikon päästä. Nyt siis kamala kiire päällä, onneksi ollaan keretty jo paljon pakkailla valmiiksi. Ihanaa päästä isompaan asuntoon, uuteen kotiin! :heart:

...taustailen nyt taas, lueskelen teidän muiden kuulumiset ajan kanssa heti kun kerkeän.
 
umayya kiitos taas :hug: mä olen vielä töissä ei ehdi täälä pyöriin... olet siis korjannut kaikki tähän kellonaikaan tehdyt muutokset??? mä päivitän huomenna ja kopsaan sun listan niin eiköhän se sitten ala oiken meneen!!!!

ja paras juttu tässä päivässä: täti tuli kp 1 tänään jee jee!!! :D elikkä nyt tuli todistetuksi että yli 60 päivän kierrolla voi ovuloida!!! tasan kaksi viikkoa sitten torstaina kärsin vihlovasta alaselkäkivusta, nännit kipeytyi ja järkyttävät monsterilimat, sitä oli hieman vielä perjantaina ja lauantaina limat loppui kun seinään! sunnuntaina nännit ei ollut enään kipeet. ei päästy hyödyntään tätä oletettua ovista, mutta on se kyllä todistettu, että ovis se oli!!!
 
Diodium
vetää ihan sanattomaks, kohtalotoverini siis susta tuli mulle... :'(

vuodatin vaan omaa napaa tossa aiemmin kun en tääl reissus oikeen pääse koneelle ku ihan pikasesti, nyt vasta kerkisin sunkin viestin lukemaan.
:ashamed:
 
[/b]umayya hauskaa iltaa!! :wave:
Nyt on rinnoissa olevinaan jotain outoa viiltelyä,viittaiskohan oviksen lähestymiseen..? :D
Onx teillä muilla noissa ovistikuissa viiva tummentunut h-hetkeä kohden?
Mulla kun se on yhtä ja samaa haamua :headwall:
Josko sitä tänään jotain yrittäis,kun mukelot on nukkumassa ;)
 
heippa kaikille . olen jo jonkin aikaa taustaillut, mutta nyt ajattelin uskaltautua mukaan keskusteluun. meillä yritystä reilu vuosi ja kaksi keskenmenoa. lapsettomuus tutkimuksetkin aloitettu, vaikkakin ennestään meillä on jo yksi lapsi. nyt menossa kp 17/28. tuntuu että enään ei pysty mihinkään muuhun keskittyä kun vauvaa koko ajan mielessä. ja kaikki ympärillä tuntuvat tulevan "vahingossa" raskaaksi!
 
Hiphei! :wave:

Saatiin mikrobiologian tentit tänään ja olen positiivisesti yllättynyt!
Kolmosen oli se opettaja tentistä antanut, hyvä numero siis, enhän minä nimittäin kirjaa avannutkaan :whistle:

Nyt pitäisi alkaa pikkuhiljaa näyttösuunnitelmaa alkaa pakertaa, että ei jäisi niin paljoa sitten harjoittelupäiville.. Jos viikonlopun aikana saisi tehtyä kaiken mitä pystyy tekemään tässä vaiheessa..
 
Tuulia78 en osaa sanoa noista rintojen pistelyistä, itellä se aina enteilee menkkoja, oviksen aikaan ei yleensä kipuile. Mutta se on varmasti yksilöllistä. Ja kyllähän sen viivan ovistestissä pitäisi tummeta, mutta kaikilla se ei tummene lainkaan kontrolliviivan vahvuiseksi, niin kannattaa olla jo kovaa asialla! :D :kieh:

Täällä menkkamaiset kivut on jatkuneet jo monta päivää, joten valmistaudun tädin tuloon! |O Lämmöt on kyllä pysyneet koholla, aamulla oli 37.1 (normaali 36.4) mutta mulla on ihan hirvee flunssa päällä, niin laitan lämmöt sen piikkiin. EI auta, kun yrittää psyykata ittensä tädin saapumiseen.. :/
 
:headwall:

Anteeksi nyt vain, mutta pakko myöntää yksi juttu..

Mulla on ikävä RD:n listaa ja RD:n kirjoituksia ja RD:n päivityksiä tällä palstalla.. Minä haluan RD:n takaisin!

Kun tuntuu, ettei kukaan oikein tiedä, että kuka listaa oikeasti päivittää ja sitten jokainen päättää päivittää listaa niin kyllä varmasti alkaa olemaan useammalla kuin yhdellä vääriä kiertopäiviä listassa..

Kuka muu haluaa RD:n takaisin joukkoomme? (Ellei siis RD sinua häiritse jos anelemme sinut takaisin?)
 
Nyt on pakko tunnustaa, että mä meinaan testata jo huomenna vaiks onki vast sit kp 25... mut jos vaiks saiski vahingos ihan olemattoman minimaalises haamun edes, ni sit tietäis olla han vaan silleen limulinjalla huomen laival...!? :whistle:
 
se on kyl totta et enenevässä (noinks se kirjotetaa :p ) määrin on tullu virheitä ku ei ole vain yhtä joka päivittää ja olihan se RD:n lista oikein mukava ja semmonen erikoinen ja pirteä :) Itselläni niin ei väliä kun plussannu jo oon mut jos en olis ni varmalla haluisin RD:n listan takas ku se ol jotenki kivampi :)
 
red dragon haluan sanoa, etten todellakaan yrittänyt potkia sus pois täältä!! ajattelin vaan että tää ei enää kiinnostais kun olet plussanut! anteeksi :ashamed: mun ei oikeesti tarvii päivittää näitä, sano vaan niin voit hyvin jatkaa!! ajattelin vaan että jonkun on se tehtävä niin itse aloitin...

..nyt tuli sellanen fiilis että olen jotenkin tungetellut, anteeksi argatha jatkakaa mun puolesta joku muu :wave:
 
JJ-T nyt vaan on käynyt niin, että moni muokkaa pinoa ja sitten on kp:t väärin.. Minusta kuka vain voi päivittää, kunhan se on yksi ja sama joka päivittää, ettei ole yhdellen päivälle monta kertaa päivitetty..

Mutta ihan sama mun puolesta loppujen lopuksi kuka päivittää..

KP
 
JJ-t: Et sinä oo mitää tungetellut! :hug: Se on vaan yleensä niin, että kun useampi lähtee tekee samaa hommaa, niin siitä silloin tulee isompi soppa ja monta eri versiota. :whistle:
Itseni mielestä sinä olet osannut hyvin hoitaa homman, koska ei kukaan ole seppä syntyessään.

Mielelläni minä päivittelin, koska enemmän mulla tuli täällä oltua, ku ei tuolla toisella puolella pahemmin ole porukkata. Sinne kaivataan teitä enemmän mukaan! :wave:

Minä voin jatkaa, jos porukka haluaa.. Ilmoittelen sitten kun jatkan, että ite saan tuon listan ajan tasalle. Siinä on mulla aikamoinen työ. Katotaan miten mie siinä selviän :LOL: :whistle:
 
rd jatka vaan..parempi niin.mä tosiaan oon kirjotellu ihan paperille kaikkia muistiinpanoja uusista ja sitten siitä "hep" listasta. kysy jos haluat. en päivitä enään.päivitä sinä kun ehdit. sitäpaitsi eihän se mikään maailmanloppu ole jos ei jokapäivä listaa ole :saint:

tämä poistuuu nöyränä häiritsemästä :wave:
 

Yhteistyössä