** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

rd eihän tästä nyt tule yhtään mitään :LOL:

mulla olis semmonen idea että jatka sinä niin kauan kun suinkin jaksat ja sen jälkeen anna mulle se hoidettavaksi!!!! siinä tulis mulle paineet plussautumisen suhteen, etten "joudu" listaa päivittään :LOL:

mä muutenkin sillain olen sanonut etten ehdi jokapäivä päivittämään.. hassua että tuola muissa pinoissa toimii hyvin se että se päivittää, joka kerkee :/

sovitaanko nyt että SINÄ jatkat!!??

Oikeen tiiä...pitäskö mun poistua tästä pinosta... Ku ei taho jaksaa lukea, ei oo mitään sanottavaa, ja joka tapauksessa pariin kuukauteen todennäköisesti ei toivoakaan plussasta. Enempiki meinaa vaan ärsyttää se "millon testaat, testaa huomena, jospa ens kierrosta" yms. Anteeksi. :ashamed:

orion samoilla linjoilla oltu jo kauan.. minä en oo poistunut minnekkään, vaan lopettanut hrtkeksi kirjottamasta. sitä pitää vaan löytää se "oma" pino minne voi kirjottaa niitä näitä, mitkä ei millään tavalla liity vauvakuumeseen, ja silti saa niistä asioista kommenttia ja puheenaihetta aikaseksi..mä en ole vielä sellasta löytänyt, mutt moni on :saint:

Menkkoja ei vieläkään ole kuulunut.. Saisivat tulla jo jos on tullakseen.. En jaksais taas odottaa viikkoa ylimääräistä, että tulee menkat...
Nyt vaan odottelen niitä menkkoja tulevaksi.. Kun kuitenkin pe testi näytti puhtaan negan iltapäivällä..

Jollei menkat ala ennen ma, niin sitten varmaan teen uuden testin...

KP

diodium: :hug: Voimia! Teitä taas koetellaan.. :'(
Kp: Pahoittelut negasta!
Orion: Älä ny jätä meitä, voithan vaikka taustailla? =)
JJ-t ja RD: Mulle ainaski on sama kumpi päivittää kunhan joku päivittää! :LOL: Joten päättäkää jo! ;)
mariq: Olipas vahva ovisplussa! Onhan se nyt hyödynnetty?

ON: Kuiva kausi on loppunut jo pari päivää sitten, aikas märkä olo on.. :x Lämmöt tiukasti 36.5 ollut jo, hmm, vissiin viitisen päivää. Nippailua, repimistä alamahalla. Tissit edelleen KIPEÄT ja rauhaset todella turvonneet. En tiedä miksi tämä kierto venyy, tuntuu vaan että täti kovasti yrittää tulla mutta ei vaan jostain syystä pääse tulemaan. Jos se ovis nyt oli sitten silloin kun luulin eli kaksi viikkoa sitten perjantaina, niin voihan se olla että olen raskaana.. Mutta yritän odottaa ens viikolle ennen kun teen testin. En jaksa uskoa plussaan, kai se selviää tämäkin tilanne joskus.

Puhaltelen kovasti plussatuulia kaikille!++++++++++++ :whistle: :wave:

Siis mä en usko silmiä!! Tein aamulla baby plus testin, niin siinä on selkee haamu!!! :heart: :eek: mä en voi uskoa tätä, kun mulla on koko yönkin särkenyt mahaa niin kovasti, ihan varma olin et täti saapuu. En meinannut edes aluksi tehdä testiä. Siis onko haamu nyt varmasti sama kuin plussa?! Pakko lähtee hakeen varmistustestiä apteekista ja tehdä maanantaina aamulla, ei tätä muuten usko! Onko joku saanut noihin baby plussin testeihin vääriä plussia?

orion: Ymmärrän.

Emiliina
: Mahtava juttu! Paljon onnea!!

Minä pidän hiljaiseloa nyt viikon, sillä huomenna lähdetään miehen kanssa lomailemaan! B) Toivottavasti moni ehtii siirtyä plussanneisiin siinä ajassa!

täällä edelleen menkat uupuu.... :eek:
nyt siis kp43... huoh....
nyt on kova painon tunne alavatsassa ja hieman "kovakin" tuo alavatsa on... en sitten tiedä mistä johtuu, kun en kerran raskaana ole...
näin taas niin ihmeellisiä unia. yhdessä unessa kälyni oli synnyttänyt. mutta vauvaa ei ollut. (hänellä siis laskettuaika ensi perjantaina)
toisessa unessa tätini oli kuollut. ja kolmannessa unessa yksi asukkaamme oli kuollut. siis töistäni, olen vanhainkodissa töissä... hirveitä unia... :|

jee! mun alkoi menkat! eli minulle kp1.... :D
kiva kun just kerkesin märiseen, ettei ne vielkään oo alkanu :D :D
mut ihme juttu, yhtään ei satu rinnat eikä vihlo alavatsa... on vain sellainen hassu paineen tunne... :eek:
mut jee! nyt alkoi uusi yritys!! =)

Kiitos miracle, linna ja astydameia onnitteluista =) itse en vielä usko, ennen kuin saan kunnon viivat testiin, nyt on testejä käyty hakemassa apteekista :LOL: eniten huolettaa nää mahakivut, vaikka ilmeisesti ne onkin aika normaaleja raskauden alkuvaiheessa. Onko täällä kellään ollut mahakipuja alkuraskaudessa? Aivan ihanaa, jos vihdoin haave toteutuu :heart:

Emiliina, mullaha mahakipuja ol suht paljonkin ennen plussaa, myöskin vihlasuja oli usein ja semmosia tosi kovia. Ja sit myös menkkajuilimista oli välil. Et iha normaalia se on :) Tosin mul loppu neki kokonaan miltei plussaamisen jälkeen.. et en tiiä mikä mul sit o :D Tuntuu jotenki epänormaalilta.. Ja sit seksiä meinaa uskaltaa ees harrastaa ko pelkää km:ää ja sit välil taas on hirmu himot :D Et kai mul sit alkaa ny tää mielialojen jonkilainen ailahtelu :p ainaski haluje suhtee :D

Emiliina, mulla oli esikoista odottaessa ihan jumalattomia alavatsakramppeja sun muita. Lääkäri selitti sillon, et ne mun elimistö koitti hylkiä uutta ja outoa, ja sen takia kielsi mua tekemäst juurikaan mitään fyysiset rasittavaa. Tätä kesti sen pari kuukautta ennen ku krampit ja kivut katos!

Kiitos mama-84 ja ouska myös onniteluista :) toivotaan, että nää on mahakivut on sitten ihan normaalia ja asiaankuuluvaa, jos muillakin on samoja tuntemuksia ollut. Pyörin nyt kuitenkin vielä täällä, en uskalla vielä hetkeen siirtyä vielä odotuspuolelle kuitenkaan :/

Koska teillä miracle ja RD olikaan laskettu aika? Mulla pitäis olla 24.11. jos kaikki menis hyvin

Plussapuhureita toivotellen kaikille, Emiliina :wave: :)

Olen ehkä ihmeellinen ja hiukan hassukin, mutta mietin tuossa et olit sit raskaana tai odotit tätiä, tai ovista ja jos on menkat. niin kaikkiin voi kuulua mahakipua... eli koko ajan särkee mahaa... kyllä tää naisen elämä on niin ihanaa :LOL:

Yhteistyössä