** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Kiitokset onnitteluista! :flower: toivottavasti haamu tosiaan vahvistuu, huomenna testailen vielä aamulla. Itsellä vain kovat mahakivut jatkuvat, saa nähdä pitääkö käydä lääkärissä, jos jatkuu, ettei ole mitään kohdunulkoista raskautta tms :|

Halaukset kaikille, joille täti saapunut! :hug:
 
miina olen todella pahoillani :'( vilpittömästi itku tuli kun kuulin! kun olet valmis tule km:n jälkeen kuumeileviin, sielä meitä on liian paljon saman kokeneita ja sieltä saat hyvää vertaistukea!! :hug: oletko käynyt lääkärissä tarkistuttamassa tilannetta? kannattaa mennä, koska on suuri riski että tulee tulehduksia yms, jos kohtuun jää jotain.

voimia sinulle ja miehellesi :hug:
 
Onnea Maotaolle, jos täällä käyt lueskelemassa! :flower: =)

miina-: :'( :hug: Voi ei! kovasti voimia sinulle ja miehellesi!

Täällä ei vieläkään kuukautisia.. KOhta tulee se pisimmän kierron kp47 vastaan! Käyn parin kuukauden päästä gynellä otattamassa hormooniarvot, jos kierto ei ala säännöllistymään. Hormooniehkäisyä ei ole ollut vuoteen, joten siitä nämä heilahtelut ei johdu. Mulla vaan takoo vieläkin takaraivossa itsepäinen ajatus että olen raskaana.. :ashamed: Kun en suostu uskomaan niin tiputaan sitten korkealta, kun täti tulee! Testikiintiökin on täynnä, en viitsi pistää enempää rahaa negatesteihin. Hieman sekavaa..:D
 
HepsKatti
Voi sinua miina- :hug: Kamala painajainen jota itsekin jo valmiiksi pelkään :(

Meillä mieskin osoitti sitten kunnolla vauvakuumeen merkkejä :D , eilen olisi halunnut kaupasta ostaa tulevalle vauvallekin jo vaatteita, kun pojalle ostettiin jotain. Harvemmin sitä pitää miehen shoppailuintoa toppuutella :LOL: En mä vielä viitsisi mitään ostella ja varasto muutenkin valmiiksi täynnä esikoisen vanhoja vaatteita.

Nämä seuraavat kolme päivää onkin sitten jännää ja kamalaa aikaa ja toivottavasti sen jälkeen saisi kaksi viivaa testiin.
 
eipä täällä mullekaan kukaan ole kommentoinu. Jos kaikki, joille ei suoraan kommentoida heti mitään, poistuis, niin ei tänne jäis muuta ku ne jotka saa keskenmenohaleja tai plussaonnitteluita. Nekin karisis parissa päivässä. Pitää olla itse aktiivisempi, jos haluaa keskustelua.
 
suikku joo olen itsekkin huomannut että joissain pinoissa pitää olla koko ajan äänessä että huomataan ja sekään ei aina meikäläiseltä onnistu, kun normaalia päivätyötä teen+ kaikki muu harrastus ja kodinhoito päälle...joskus sitä kirjottelee joka päivä ja joskus vaan kerran viikossa..
 
JJ-t juu sama juttu ku sulla.. ois vaan kiva saada ihan jutustelua aikaseks ja tukea tollakin asialla mut eipä se mitään..

Laala eipä sitä yksinään huvita täällä selittää jos mitään ei huomioida.. oon ollut kumminkin jo tosi tosi kauan tällä palstalla ni huomannu muutokset ajan kuluessa.. jotkut täällä keskustelee enemmän toistensa kanssa, ns. sisäpiiri.. tai jotain..
 
tuulia olihan se kuva vähän huno, mutta selvästi tummempi viiva, jee!!! :D parin viikon päästä sitten jännäilemään!! :D saanko kysyä miksi käytätte muumumuki-menetelmää?? (toi olis muuten aika hyvä lempinimi niin ei tarvii kirjottaa niin virallisesti :LOL: )

suikku niinhän se on..tuuppa meijän kanssa tonne ESIKOISTA YTRITTÄVIÄ vol.5!! etkös esikoista haaveilekkin...?sielä on joskus oikein hyviä keskusteluja myös :D niin ja vois perustaa viikopinon viikolle 15, mä en viitti kun en kuiteskaan ehtis päivitteleen, mutta laita sinä!!mä tuun sinne ainakin, keskustellaan sitten vaikka kaksin :LOL: mulla kp 3 tänään, niin eikös ne piinapäivät viikolle 15 suunnilleen menis...?(jos kierto pysyy normaalirajoissa :kieh: )
 
JJ-t mä kävin vähän kurkii jo sitä pinoa tänään :) juu esikoista siis yritellään.. voisin miettiä tota viikkopinoa.. et kerkeiskö päivittää.. jos vaik eka clomi kierto tois onnen..paitsi varmaa tarviin sitä keltarauhastaki..
 
suikku toivotaan että clomit auttaisi asiaa!! on se hyvä että nykyään on noita lääkkeitä, eikä tarvitse sitä vuottakaan odotella ennenkun niitä saa!! :saint: onhan tuo yksityisellä käyminen kallista, mutta toisaalta sen veroista :D muakin jännätää miten tän kierron käy, jos menee samaan pituuteen niin alotan terot..mulla siis viime kierto 65 päivää :eek:
 

Yhteistyössä