** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

HEP!

Erzi hyvä, hyvä. Se vaan useesti on niin että nainen on se joka näyttää suunnan, ja antaa mahdollisuuden. Mies kun ei osaa usein tunteitaan sanoiksi sanoa, joten pistää päänsä piiloon, siis lähtee karkuun. Mutta jos valmis on lähtee selvittämään asiaa, niin todella rakkautta löytyy. Jatkossa selviää kuinka paljon.
Pitää myös heti toimia, soita perheneuvolaa..ymm..mikä olisi oikea paikka teille. Ettei jää vain puheeksi.
Voimia sulle! Sateen jälkeen paistaa aina aurinko!
 
Diodium, tyrmistyin kun luin sun viestis :( :'( Voimia sinulle!! Toivotaan että sitten joskus kun olet valmis taas uuteen yrityskiertoon, niin tärppäisi ja kaikki menisi hyvin loppuun saakka, voi kun oli ikävä lukea viestis, tuli itsellekin surullinen olo :'( mutta koita jaksella :hug:
 
JJ-t hoi :wave: kopsaatko tuosta tuon listan huomiselle, niin mä lopetan tältä erää :) mä oon sinne vaihdellut ja lisännyt tietoja siitä lähtien kun laitoin sen listan joten jos jaksat niin ole hyvä :)
toivottavasti en tungetellut..
 
piti laittaa oma ja miehen syntymäaika ja sit laskettuaika.. muusta en tiiä ja kysyin et tuleeko keskenmeno vai tyttö vai poika ja noin se vastas.. tosin en tiiä miks se sit ilmasiks ees spostin välityksel mittää "ennustas" vaikken mie noihi niin hirmusti uskokaan :D
 
astydameia: mie kysyin sillon madame mammalta ja ennustaja elliltä että saanko ikinä lapsia niin toinen vastas muistaakseni että saan tytön marraskuussa 2008 ja toinen että saan pojan tammikuussa 2009. eli molemmat meni metsään.. ja toinen vastas muistaakseni saman päivän sisällä, toisella meni viikko
 
umayya kiitti kun päivitit!!!etkä todellakaan tungetellut! :D niinkun olen sanonut niin en välttämättä joka päivä ehdi, niin sitten kyllä kuka tahansa saa päivittää, ja muutenkin!!

on kyllä ollu monella väärin noi kp:t niin oonkohan mä mennyt sekottaan koko listan, vai huomaako ihmiset paremmin kun se on tässä sivulla...?? :ashamed:

diodium :hug: mä olen todella pahoillani!!kirjottelet varmaan enemmän sinne toiselle palstalle kuulumisia, koita jaksaa :hug:

nanniina, mamamin ja kissendaal tervetuloa mukaan!!! nanniina antoikin jo kp:t ja yk:n ja synnärin, mutta kerroppas vielä monettako haaveilet!! elikkä uusille tarvisi listaan kiertopäivä/kierron pituus(kp), monesko yrityskierto(yk), monettako lasta haaveilemassa ja tuleva synnytyssairaala :D
 
Nyt on pakko tyhmänä kysyy, et miten toi lämpöpolitiikka meneekään?? Eli siis jo oviksen jälkeen jää lämmöt korkeelle ni mitä se merkkaa ja sit taas et entäs jos romahtaa alas heti oviksen jälkeen???
Vai onks siin mitää juttuu... hmm..??
 
Iltaa kaikille!

Vähän hiljaiseloa ollu tämä mun kirjoittelu tällä viikolla..

Kiirettä pitänyt; viimeisiä koulutehtäviä olen kasvun tukemisesta ja ohjauksesta tehnyt, samalla opiskellut HOHU:n uusia asioita. Mikrobiologian tentti oli keskiviikkona ja kurssiarvosanoja ja tehtävien arvosanojakin on tullut saatua. Sosiaali- ja terveyspalveluiden tehtävästä tuli nelonen ja samalla sitten tuli nelonen sosiaali- ja terveysalan opinnoista eli ns. perusteista.

Lasten kasvun ja kehityksen havainnoinnin teoria tehtävästä tuli myös nelonen ja saman kurssin oman elämän tarinasta sain suoritusmerkinnän ja viisi plussaa. Opettaja sanoi, että jos hän olisi saanut antaa numeroarvosanan, olisi se ollut puhdas vitonen, ehkä jopa kutonen, jos ei vitonen olisi ollut paras..

Huomenna olisi edessä näyttöinfo, kymmeneen meno koululle, kestää 1.5h ja sitten kotiin. Tullaan saamaan myös huomenna ne kasvatusalan tehtävät itselle, puhelimessa sain tietooni nuo numerot. Saadan myös mikrobiologian tentit takaisin, olen todella onnellinen jos on edes läpi mennyt, sillä lukeminen jäi minulta väliin. Ei vai yksinkertaisesti jaksanut kun alkoi stressi olemaan liikaa psyykkeelle.

Sitten saisikin viikonlopun levätä. Miehen kanssa sovittiin, että pidetään "parisuhteen hellimis viikonloppu".. Maanantaina alkaisi sitten ensimmäinen kolmen viikon rutistus päiväkotiharjoittelussa, sitten viikko koulua ja sen jälkeen vielä viimeinen viikko harjoittelua, jota seuraa näyttöviikko. Ja joidenkin laskureiden mukaan otollisin hetki olisi jossain vaiheessa ensi viikkoa. Saa nähdä kuinka väsynyttä tyttöä sitä ollaan seitsemän tuntisten päiväkoti päivien jälkeen..

Kyllä osaa väsyttää. Itkenyt tässä vaan pari tuntia, johtuisko siitä kun stressi alkaa noiden tehtävien ja viimeisten KTO:n asioiden osalta helpottaa. Että ei siis olisi enää kuin tuo viimeinen rutistus..

Mieskin lähti yöksi töihin.. Ensimmäinen yö uudessa kodissa yksin.. Taidan kyllä nukkua kuin tukki.. Jos saa liialliselta väsymykseltä unta, päätäkin särkee.. :( Huvittavaa, ei saa harjoittelun aikaan keskittyä pelkkään harjoitteluun ja näyttösuunnitelman tekoon, sillä täytyy lukea lääkehoidon tenttiin, joka on sitten näyttöviikon jälkeisellä viikolla.. Voi V.

Mutta katoan tästä pikkuhiljaa peiton alle, onneksi huomenna ei tarvitse nousta kuudelta ylös!
 

Yhteistyössä