** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

JJ-t sulla ollu tosiaan pitkiä kiertoja :hug: mulla onneks ollu suht säännöllistä.. vaan päivän pari heittoa mut nyt viikko liian aikasin :eek: joten luteaali ihan hirveän lyhyt.. gyne onneks sano et näyttää silleen hyvältä ku kierto ei oo pitkä ja suht säännöllinen ollu ja kun ovis on ollu mut luultavasti ei aina tarpeeks voimakas ja hyvä..
 
joskus tuntuu vaan niin epäreilulta tän koko homman kanssa!! ympärillä tutut raskautuu ihan ilman yritystä ja miettii aborttia ja kaikkee.. tuntuu ettei itellä ole mitään onnea asian kanssa :ashamed: toivottavasti kierto nyt säännöllistyisi ja raskautuisi yhtä helposti kun viimeksikin :saint: aika kuluu niin nopeesti, mulla olis ollut la. juhannuksena :'(
 
JJ-t juu epäreilulta tuntuu.. välillä kirpasee tosi pahasti kun näkee jonkun raskaana olevan tai pienen vauvan jossain.. joskus taas aattelee vaan et tulee se aika meillekin.. tuo tulee vaan paljon harvemmin.. kaikki kenen kanssa on aloittanut täällä kuumeilun saavat jo kohta vauvan syliinsä tuhisemaan.. meillä ei vaan onnista.. tuntuu pahalle kun tulee uusi haaveilija ja saakin heti plussan ja siirtyy odotuspuolelle.. itsellä sinne ei ole asiaa varmaan vieläkään pitkään aikaan :'( onneks mulle tuli se km tosi varhaisessa vaiheessa.. tuo sun tilanne ei oo kyllä kiva.. tuntuu varmasti tosi kamalalle ajatella asiaa :hug:
 
hui helvetti meikäläine muute säikähti ko sain lahjotuksena vauvalehtii täst lähelt ni kävin hakemas ja voeha ei ko oli nii liukasta et en meinannu päästä autolla ees kääntymään!! Eli ko menin pihaan mut kummallaki puolel autoja ja nii pirun liukasta et meinasin törmätä yhtee jos toiseenki autoon :D:D Mut onneks sit sain käännettyä sen auton siin silti vaiks kieli vyön alla sitä siin kieputin :D EN siis suosittele autolla ajamista! :p
 
suikku: ni ootteko minkä verran ny hoidoissa ollu? Et onko esmeks miehen siittiöt tutkittu yms? toivotaan sullekin sitä pikaista plussaa ny ainaski ku clomit käytös, itse en osaa mitää sanoo muuta ko olla harmissani ja vähä häpeissäni ko mulla tärppäs jo yk 3:ssa.. :ashamed: Tosin eihän sitä tiedä kestääkö tää ny loppuu asti..
 
miracle käytiin just ekaa kertaa viime viikolla lapsettomuusklinikalla.. otettii siinä samalla mieheltä näyte.. eihän siinä häpeämistä ole kun plussasit.. hyvähän se vaan.. mutta ymmärrät varmaan meidän pidempään yrittäneiden tunteet..
 
suikku, juu toki ymmärrän :) Ja JJ-t, kyl mä iloissani oon tästä ku tärppäs nopiaan mut pelko persiissä et kestääkö tää onni..

Toivottavasti te kaikki tuutta perässä oiiiikei pian plussanneisiin! Ja et odotus menis ite kullakin hienosti loppuu saakka ja senki jälkee kaik ois hyvi :)
 
miracle tottakai olet ilossaisi :D jos sulla on ihan oikeesti tunne ettei kaikki ole hyvin, mä suosittelisin siihen alkuraskauden ultraan menemistä, neuvolaankin pääsee kyllä aikasemmin jutteleen jos oikeen pelottaa :hug:

en halua sua pelotella, mutta mulla tuli sellanen fiilis ettei kaikki ole hyvin sillon kun tiesin pari viikkoa raskaudestani. se tuli esille kamalina itkukohtauksina ja pelontunteina. äiti patisti lääkärille, joka olis antanut mulle vähän uskoa, mutta tällöin jo epäiltiin tuulimunaa, joka pari viikkoa sen jälkeen vahvistui :ashamed: mulla vaan oli se tunne ettei kaikki ole hyvin, eikä ollutkaan. kutsun sitä äidin vaistoksi, jota kesti sen pienen hetken :saint:
 
MAANANTAI 17.3




Esikoisesta Haaveilevat




Suikku...............kp 2/29-32............yk 10
Linna.................kp 7/35..................yk 4.............KOKS
Tikka81..............kp 8/30-38............yk 8.............LKS
Orion..................kp 9/30-32...........yk 15...........OULASKANGAS
Sirja.....................kp 16/30................yk 7...............KHKS
piksu....................kp 20/30..............yk 10
Arcatha................kp 20/37-44.........yk 5...............KYS
Charlott...............kp 22/30-57.........yk 3...............KYS
nti........................kp 23/30..............yk 5...............PHKS
kaa (taustalla).....kp 23/32..............yk 3...............KYS
Möhky..................kp 25/28-32........yk 4
Nanniina............kp 25/34....................yk6........SATKS
Bumba................kp 32/37................yk 8
Ouska.................kp 34/28-30................yk 2
Laala.................kp 39/??...................yk 1.............TYKS
kiharapää..........kp 40/32-35............yk 7.............TYKS
astydameia.......kp 3/28-30.............yk 14
Sirpula...............kp 4/34-71............yk 10
JJ-t.....................kp 4/??..................yk 07/07 alkaen
Mayah...............kp 94/32..................yk 1
Hennarukka......kp??/??.....................yk 1
Magic.................kp ??/??...................yk 8
kissendaal..........kp ??/??..................


Toista Toivovat




erzi....taustalla...kp 5/33-35..............yk 4............PKKS
ipanapa-08.......kp 5/29-37...............yk 6
Ninnurainen......kp 9/27-65..............yk 12..........K-HKS
mariq................kp 15/29-36..............yk 11...........L-PKS
aini...................kp20/28....................yk??
meilinde............kp 19/30....................yk 6
Caffee81...........kp 20/29-31.............yk 13
mama-84..........kp 27/26-28..............yk 16...........SATKS
Vilinäiti..............kp 28/58...................yk 19..........TYKS
Tuulia79............kp 31/28-32..............yk 3............PHKS
HepsKatti..........kp 34/32-36..............yk 2
Heidsu...............kp 4/??....................yk 3
minime..............kp 1/45.....................yk 2
mussu...............kp 50/28-30................vuosia
Pixie..................kp 87/24-28................yk 8
Mamamin...........kp 24/28.....................yk 1...........kätilöopisto


Kolmatta Toivovat






Luppana..................kp 6/26-30........yk 3............KYS
Matonen..................kp 8/31.................yk 6
Käärme....................kp 13/28.....................yk 1...........KYSS
Mammutti-Mamma....kp 15/26-28..........yk 4 (taustalla)
tikrulini.....................kp 18/28-33..........yk 3
jonttu79..................kp 21/29..............yk 3...........TYKS
TähtiTaika...............kp 27/27-33.........yk 3
Pamu k....................kp 30/28..............yk 4...........KOKS
Neilikka77................kp 55/26-30........yk 3
maaruska.................kp 73/28-30........yk 4
tatomira...................kp 94/30..............yk ?..........TYKS
umayya....................kp 148/28............yk 1..........PHKS
Odenia.....................kp ??/??................yk 1


Neljättä Toivovat


RouvaPikkumyy........kp 7/32..............yk 1............TYKS
Tuulia78...................kp 23/31............yk 2
Lapinmaria...............kp 24/26-31.......yk 3...........KOKS (taustalla)
Päppä......................kp 26/25-30.......yk 12.........PHKS
Aurora72.................kp23/34-39..........yk 1


Viidennestä Haaveilevat

Millukka....................kp 30/28-33.......yk 9


Kuudetta Kaipailevat


tuttemui..................kp 24/28..............yk1........OYS
Lumi-Marja..............kp 2/30-35............yk 1........SEKS


Seitsemännestä Haaveilevat


mimulus...................kp 30/28.............yk 6........TAYS
Rouva Bennet..........kp ??/??..............yk ?........K-PSHP


:heart: Haamuilijat :heart:



:heart: Plussanneet :heart:


maitooo.................??/??...................yk 3...........................3
miracle....................13.11.2008........yk 3...........KHKS........1
Red Dragon.............8.11.2008..........yk 8..........KYS............3
Luminka..................1.11.2008...........yk 3
kutmula.................??/??....................yk 2
ipapii......................15.10..................yk6............phks
Emiliina...................??/??
Maotao..................??/??...................yk 5



PLUSSATUULIA PUHALLELLEN +++++++++++++ :whistle:

 
JJ-t, nii.. mut ko mulla taas ei oo semmosta "äidinvaistoo" et ei ois kaikki hyvin.. siis kun, äh.. miten sen ny sanois.. äidinvaisto mulla sanoo et on poikafiilis (eli poika ois tulossa) ja et sinällään ei pelota et tuntuu et no siellä se on ja kasvaa.. mut sit se järki siinä.. eli siis se järki osa mussa sanoo et jokin VOI olla pielessä kun oireet katos.. Eli sinällää ei tunnu et juu nyt ei kaikki oo hyvin vaan ihan vaa vähä pelottaa et entäs jos ei olekaan.. äh... ymmärsitköhän hitustakaan mitä taas yritin vaikeesti selostaa? :saint: :kieh: :attn:
 
miracle ymmärsin ihan täysin :D mäki mietin ymmärsitkö sä mitä tarkotan ja ettet vaan pahastu tai mitään :D mutta hyvä että ymmärretään toisiamme :hug: saattaapi olla niin että parin viikon päästä sä valitat täälä kun on niin huono oli ja silleen :LOL:
 
JJ-t no hyvä et ymmärretää toisiamme vaiks vähä vaikeesti joskus selitetäänki :D :hug: Ja voipi kyllä olla et sit valittelen oireitani vaiks se kiva merkki onkin et no kaikki hyvin :D Vaikkei tietty sekää aina sano et ois kaikki hyvi jos oireita onkin.. mut kummiskii.. ehk täs mättää vain se et aluks oli oireita, eli sit en nii huolehtis jos alussakaan ei ois ollu oireita :p
 
Eli toivotaan sulle miracle oikein paljon raskauspahoinvointia :LOL: ;)

Mä oon vieläkin kipeä! ihan tuskastuttavaa, tuntuu että heti kun vähän olo paranee niin heti mennään takapakkia. nyt ääni tuntuu lähtevän lomalle etelään.. :headwall: mut mä oon päättänyt että nyt mä en oo kipee vaan ajatuksen voimalla parannan itteni. Mut ei se silti tarkota et töihin tarvii mennä :p

Meillä ei oo vauvan kannalta yhtään mitään uutta. Tuntuu että meillä ei tapahdu yhtään mitään koskaan, jotenkaan mä en usko että tuun raskaaks ennenku vast joskus vuoden päästä. Pitäs tohonki varmaa soveltaa sitä positiivista ajattelua..
Eihän meillä ole yritystä takana ku yks kuukausi (eikä mitenkään ahkera sellainen..) joten ei mulla mitään paniikkia/valittamista asiasta oo, se on vaan sellanen "vaisto" etten tuu raskaaks ihan hetkeen. Saas nähä miten käy.
 
ny tein predictorilla uusintatestin kun sillonha ostin niit kaks ku testailin ekana pvänä ku menkkoje ois pitäny alkaa (sillonhan predictorilla tuli selvä nega, mut apteekin omalla haamu), ja ny sit tuli selvääkin selvempi plussa :) Se jos vähä auttais tuossa murehtimisessa et onko kaikki hyvin ku sentäs näkee ny KUNNO viivan eikä mittää haamuja ennee :) :heart:

kp: voehan.. sullaha kierrot taas pitkittyy.. millo oot testaillu viimeks ja oliks erittäin herkkä testi? tulispa täti pian jos et raskaanakaan ole. Mut toivotaan toki et oiskin se raskaus kyseessä!! =)
 
Huomenia kaikille :LOL:
Piti vielä testata het herättyä ovistestillä,että varmasti on vahva viiva,hassu...
On vain niin vaikea uskoa,että tän stressin (talo,häät,lasten huoltajuus...) alaisuudessa tää kroppa reagoi mihinkään normaaliin :kieh:
Tuo Muumimuki-menetelmä on ihan lääkäreidenkin käyttämä nimitys koti-inseminaatiosta.
Meillä joudutaan käyttämään sitä miehen tunto-ongelmien takia :/
Mutta käyhän se näinkin :hug:
Eilen rakas miekkonen otti melkein aikaa,että varmasti makaan sen suositellun 0,5 tuntia jalat kohti kattoa... :D
Mutta nyt töihin!
Palailen asiaan viim. ruokatunnilla!
 
Huomenta :wave:

Täällä jännitystä ilmassa..

Tunnin päästä pitäisi lähteä ajelemaan kohti päiväkotia, että ensimmäinen työpäivä pyörähtäisi käyntiin. Tai siis harjoittelupäivä..

Pitäisi oppia muistamaan 21 lapsen nimet.. apua.. Näinköhän minä selviän :p

Mutta nyt täytyy rientää!
 
Lähden lomalle ja palaan asiaan loppuviikosta! Paljon plussaonnea kaikille!+++ :whistle:
Toivottavasti niitä näen kun taas tietsikalle pääsen! :) Ja ehkä myös oma tilanteeni selviää..
Mutta hauskaa pääsiäisenodotusta! :wave:
 
minime hyvää reissua sulle :wave:

täällä vaan vuoto jatkuu, jo neljättä päivää :kieh: yöllä sain nukutuksi ehkä 2 tuntia, en tiedä mikä valvotti ja nyt väsyttää |O mukavaa päivää kaikille :wave:
 
JJ-t tuonne yk kohtaan voit laittaa mulla yk 1. Todellisuudessa jos kaikki laskee, se olis 20, mut kaippa se laskuri pitää km jälkeen nollata ja alottaa alusta. Kuumeilu alko meillä 3/06, joten pari vuotta tuli täs kuussa täyteen :ashamed: On tainnu vahingossa pudota kolmosen perästä vitonen :) aika hauska toi 32-3, hih

Arcatha, onnea harjoitteluun ja toivotaan, että pian opit ne lapsikaiset nimeltä muistamaan :)

KP, jaksamista tuohon tilanteeseen. On todella tympeää kytätä missä mennään, kun kierto venyy. Mulla pahimmillaan ennen tyttöä oli kierto 30-70 päivää ja se oli jatkuvaa tahkoamista. Joskus satunnaisesti saattoi olla kp lähemmäs 100. Tytön jälkeen sit tasoittui ja oli sen 28-35. Vähän apuja siihen kyllä tarvittiin.

Tuulialle paljon tärppionnea :flower:

suikku, tuttuja noi sun tunteet. Vaikka mulla nyt noita lapsia onkin, muistan varsin hyvin, miltä tuntui kuumeilla ekaa. No, sainkin ekana tuplat, mutta vain toisen lapsen kotiin ja toinen lensi taivaaseen. Nyt keskiraskauden km jälkeen ne tunteet on tosi pinnalla. Jokapaikassa on vain raskaana oelvia ja pieniä vauvoja. Sydän tuntuu repeävän rinnasta irti ja itku on herkässä. Miksi meille ei pientä annettu, vaan otettiin julmasti pois, miksi kaikki muut tuntuu raskautuvan ympärillä ja meille annettiin vain hetki siitä onnesta. Miksi emme voi onnistua. Nämä kysymykset rassaa mieltä. Tätä ennen plussattiin kp 19 ja se oli raastavaa aikaa ja vielä pahemmalta tuntui palata tänne puolen takaisin. Mulla ei noita kuumeiluvuosiakaan ole enää niin kovin monta jäljellä. Miehelle tämä olisi toinen oma, joten häntä koko tilanne satuttaa varmaan vieläkn enemmän. Lähetän sinulle ison voimahalin ja paljon ymmärrystä. Pikaista plussaa sinulle toivon
:hug: :flower:

Plussia toivon koko pinoon. Omalla kohdalla ei sen kummempaa. Eka kertaa pitkiin aikoihin olen menkoista ihan iloinen, mutta peljättää vain millaiseksi vuoto muuttuu. Niin monella kmjälkeen ollut ihan mahdoton holina, niin täs vähän jännään miten tämän päivän kaupunkireissu sujuu. Monta paikkaa käytävänä ja kaksi muksua mukana. Ei ainakaan ihan helpolla pääse. Toivottavasti ainakaan Kelalla ei tarvi koko pivää odotella eikä pankissa. Pitää varmaan mennä puuron keittoon. Mukavaa alkanutta viikkoa ja muutenkin kaikkea hyvää ihan jokaiselle :wave:
 
Mulla tänään kp5/29-37 ja ihmettelen näitä mun menkkoja??? Ekana päivänä tuli vuotoa normaalisti, mutta nää seuraavat päivät on ollu sellasia, et tulee muutama vaaleanpunainen tippa siteeseen päivän aikana. Tampponia en oo edes viittiny laittaa kun ei tunnu tulevan edes riittävästi vuotoa! Pyyhittäessä paperiin tulee kirkasta limaa, jossa on seassa punaisia/vaaleanpunaisia "roippeita". Eli ei tosiaankaan mitään oikeaa vuotoa. Voisko tää johtua siitä kun edellinen kierto veny viikolla vai mistä ihmeestä tää johtuu??? Niin ja sitte lähes koko ajan koskee oikealle puolelle vatsaan, luulisin että aika lähelle munasarjaa. Koskaan aiemmin tällasta ei ole ollut.
 

Yhteistyössä