Hakutulokset

  1. G

    Kannattaako kuukupin hankkiminen?

    Ehdottomasti kannattaa hankkia! Ensimmäistä kertaa kuukupista kuullessani myös minua hieman etoi ajatus kupin käyttämisestä, mutta kun ajattelin asiaa tarkemmin, alkoi ajatus tuntumaan paremmalta ja paremmalta. Minä hankin oman Lunetteni muistaakseni vuonna 2006 Ruohonjuuresta ja silloinkin...
  2. G

    Herkät lesbohäät

    Mutta eihän tuo kirkko ollut.
  3. G

    Paljonko maksatte asuntolainaa kuukaudessa?

    Kuukaudessa maksamme lainaa 1 252 ? (sis. lyhennyksen ja korot). Lainan alkusaldo on ollut 218 000 ?. Laina-aika on 25 vuotta, tosin tämänhetkisillä koroilla 18 vuotta. Lainan pituus vaihtelee korkotason mukaan.
  4. G

    Muita jotka haaveilevat ammatinvaihdosta?

    Välillä minullakin on samoja aatoksia, etenkin pitkinä ja raskaina työpäivinä. Olen itse kauppatieteiden maisteri. Joskus tuntuu, onko ammatissani mitään mieltä.
  5. G

    Alkoholiton punaviini, jonka saisi kurkusta alas??

    Alkoholitonta punkkua löytyy ainakin Alkosta, samoin valkkaria ja kuoharia. En ole näitä kuitenkaan maistanut. :whistle: Alkoholittomia siidereitä on ainakin Kopparbergillä muutamaa eri makua. Ainakin minusta ovat ihan jees. Kyllähän sitä voi alkoholittomia juoda, vaikka raskaana...
  6. G

    TV-lupa?

    Nykyään maksamme. Köyhinä opiskelijoina kerrostalossa asuessamme emme maksaneet.
  7. G

    GALLUP: Mielestäsi parhaat tuotteet Lidlissä.

    Sellaiset Magnum/Classic-tyyppiset tikkujäätelöt, joissa jäätelö on mansikkaa ja kuorrutus valkoista suklaata. :p
  8. G

    Jatkuva nälkä raskaana

    Minulla tilanne on lähes päinvastainen. Olen rv:lla 17 ja painoni ei ole tainnut nousta vielä yhtään. Aikaisemmin olin ihan kamala sokerihiiri, sokeri oli lähes pakkomielle, mutta nyt makeaa ei ole tehnyt juurikaan mieli. Ylimääräistä en muutenkaan ole juuri tullut syöneeksi raskauden aikana...
  9. G

    Pelottaako sinua, että lapsestasi tulisi homoseksuaali ?

    Ei oikeastaan pelota, sillä lähipiiristä löytyy homoseksuaaleja (mm. läheisin ystävättäreni seurustelee ja asuu yhdessä naisen kanssa). Kuten joku aikaisemmin sanoi, niin en minäkään varsinaisesti toivo sitä, koska heillä saattaa olla yhteiskunnassa vaikeampaa. Samoin on ollut hirvittävää...
  10. G

    Kokematon kyselee raskaudesta.

    1. Np-ultra tehdään ainakin Jorvissa sisäkautta. Tosin minulla sikiö oli niin huonossa asennossa (niska nojasi kohdunseinään), että yritettiin ultrata myös vatsapeitteiden päältä. Ei siitäkään tullut mitään, joten siirryttiin taas sisäkautta tehtävään ultraan. Lopulta kaveri liikkui sen verran...
  11. G

    Minä kuvittelin, että asunnon osto on helppoa

    Meillä oli helppo asunnon osto. Kävästiin katsomassa ja that´s it. Asuntomme oli tosin uusi... :whistle:
  12. G

    Äitiysajan tarkastukset töissäolevilla

    Suurimmalla osalla ei ole vuorotyötä, joten ihan turha alkaa itsekkääksi haukkumaan. Meidän ammatissa ei ole edes tessiä, jota soveltaa (ala on kaupallinen konsultti/asiantuntijayritys eli tähän voidaan soveltaa sanontaa, että suutarin lapsilla ei ole kenkiä)!! Minusta ap:n kysymys oli ihan...
  13. G

    Madonna onkin tavis kuolevainen

    Madonna on äitiäni vuoden nuorempi. :laugh: Itse täytän keväällä 28...
  14. G

    kiinteä korko ja koron vaihtaminen

    Meillä on kaksi erillistä asuntolainaa (toisessa valtion takaus ja toisessa vanhempieni takaus). Otimme lainan viime maaliskuussa. Suuremmassa lainassa (valtion takaus) oli euribor 12 kk ja pienemmässä (vanhempieni takaama) oli pankin prime. Viime viikolla vaihdoimme kummankin lainan korot...
  15. G

    Kolmi- vai nelirenkaiset yhdistelmät

    ^^ Itse asiassa olen miettinyt Gessleineja, mutta nelirenkaisia, joihin saa vaihdettua tarvittaessa pienemmät kääntyvät etupyörät. Se voisi olla ainakin ratas-vaiheessa kätevä.
  16. G

    Kolmi- vai nelirenkaiset yhdistelmät

    Voi, mitä oikein tapahtui? :|
  17. G

    Kolmi- vai nelirenkaiset yhdistelmät

    Kummat olisi järkevämpi ottaa: kolmirenkaiset yhdistelmät vai nelirenkaiset yhdistelmät? Itse olen ehkä enemmän nelirenkaisten perään, mutta mies oli kuullut työkaveriltaan, että kannattaa ottaa kolmirenkaiset. Kertokaa te kokeneet palstalaiset, kumpi vaihtoehto on teidän mielestä parempi?
  18. G

    Ihan kamalia vaatteita ÄP pakkauksessa, siis värisiä:(

    About kuukausi sitten kuulin muistaakseni radiosta uutisen, että EU suunnittelee kertakäyttövaippojen kieltämistä. Siten Kelahan olisi ihan edelläkävijä. Olen myös kuullut, että kertikset poistuisivat äitiyspakkauksesta. Minusta kertisten poistaminen olisi edistystä jo ihan...
  19. G

    Voiko aikuinen käytää pinkkiä kelloa?

    Työssäni on tullut vastaan erään yrityksen johtoportaaseen kuulunut henkilö (mies), joka käytti Mikki Hiiri -kelloa. :laugh: Jos itse tykkää, niin miksipä ei.
  20. G

    Pieneen tilaan menevät yhdistelmät

    Odottelemme esikoista ja nyt on edessä sama ongelma kuin monella muullakin "kokemattomalla" eli vaunujen ostaminen. Matkustelemme Suomen sisällä melko paljon, koska suku on muualta kuin missä asumme. Siksi tarvitsemme vaunut, jotka vievät autosta mahdollisimman vähän tilaa. Kävimme tänään...

Yhteistyössä