Pelottaako sinua, että lapsestasi tulisi homoseksuaali ?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ei nyt varsin pelota, mutta tuota homojen touhua aika läheltä seuranneena vähän hirvittää. Jotenkin vielä kylmempää meininkiä ihmissuhdemarkkinoilla (keskimääräisesti, onhan paljon onnellisiakin pareja) kuin heteroilla. Yksi tuttu 50+ -homomies totesi, että ei ole paljon yksinäisempää ihmistä kuin vanha, rupsahtanut ja pienituloinen sinkkuhomo.
 
Ding
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä ja ei:
Eihän se kiva olisi kun homoilla on vaikeampaa yleensä ja riski jäädä lapsettomaksi on suuri.
Itse homous ei mua haittaisi. Senkus harrastavat mies - mies seksiä.
Tiesitkö että homous on muutakin kuin seksiä - he RAKASTUVAT samaa sukupuolta olevaan ihmiseen...

 
no
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei nyt varsin pelota, mutta tuota homojen touhua aika läheltä seuranneena vähän hirvittää. Jotenkin vielä kylmempää meininkiä ihmissuhdemarkkinoilla (keskimääräisesti, onhan paljon onnellisiakin pareja) kuin heteroilla. Yksi tuttu 50+ -homomies totesi, että ei ole paljon yksinäisempää ihmistä kuin vanha, rupsahtanut ja pienituloinen sinkkuhomo.
En tiiä kannattaako sanoa keskimääräisesti muuten kuin siinä sun tuntemassasi kaveripiirissä. Mä oon kyllä melkoista hyväksikäyttöä ja kylmyyttä tavannut nimenomaan heteropiireissä...
 
Saraldo
Ei pelota. Mutta toivoisin, että siihen mennessä asenteet olisivat muuttuneet vielä enemmän kuin nyt. Ja tiedän, että tytön isän olisi tosi vaikea hyväksyä sitä, kuten myös aika monen lähisukulaisen. Mutta pääasia on, että hän on onnellinen ja löytää itselleen hänen arvoisensa kumppanin.
 
Blackie
Tulevana sateenkaari-mammana voisin sanoa notta ei pelota, vaikka en uskokaan että lapsestani tulee homo/lepakko jos itse jo olen.
Ja ei mulla/tutuilla ole homouden kanssa mitään ongelmia, vaikka en toki työhaastatteluissa sitä toitota enkä vanhemmille ihmisille mielelläni kerro kun en kerran edes seukkaa tällä hetkellä! Joutuisi vaan selittää että miten raskaaksi päädyin yms. Myöskään viranomaisten puolelta olen mielestäni saanut ihan normaalia kohtelua joten uskon että ne jotka valittavat saavansa huonoa kohtelua/ongelmia homouteen liittyen ovat sitten jotain ääripäitä ja heillä on tarve korostaa homouttaan mm. ulkonäössä ja käytöksessä.
 
Ei oikeastaan pelota, sillä lähipiiristä löytyy homoseksuaaleja (mm. läheisin ystävättäreni seurustelee ja asuu yhdessä naisen kanssa). Kuten joku aikaisemmin sanoi, niin en minäkään varsinaisesti toivo sitä, koska heillä saattaa olla yhteiskunnassa vaikeampaa. Samoin on ollut hirvittävää seurata, miten ystävättäreni seurustelukumppani on joutunut huonoihin väleihin vanhempiensa kanssa vain sen takia, kun seurustelee samaa sukupuolta olevan henkilön kanssa. Samaa tuskaa en toivoisi kenellekään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Kun (melkein) kaikki on näin myötämielisiä niin mistä ne homojen ongelmat ees johtuu sit? Vai voisko olla, että todellisuus omalle kohdalle iskiessä oliskin vaikeempaa...
Musta tuntuu, että homous on enemmänkin ongelma miehille/isille kun naisille/äideille. Ihan mutua vaan, mut ehkä tämäkin gallup ois ollut kielteisempi jos vastaajina ois isät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Ei pelota. Ei heistä tulekaan, vaan he jo olisivat, jos olisivat.
Näinpä. :flower:
En ihan voi yhtyä tähän. Minä menin nuorena naimisiin unelmieni miehen kanssa. Haaveilimme isosta perheestä ja saimme viisi lasta. Noin vuosi viidennen lapsen syntymän jälkeen mies kertoi olevansa homo. Hänen äitinsä oli juuri kuollut, eli uskalsi tulla kaapista ulos vasta iäkkään äidin kuoltua.
Enkä voi yhtä tuohon väitteeseen, että homot ovat mukavia. Tai voihan heitä olla mukaviakin. Minä vain en tunne muita kuin ex-mieheni ja hän on todella itsekäs, joka yhtäkkiä heittäytyi vastuuntunnottomaksi isäksi. Tärkeintä on vain oma ulkonäkö, hiukset, vaatteet, meikkaus ym. lapsista viis.
 
Kait sitä toivoo normaalia elämänkulkua helppouksineen. Miespuolisella homoseksuaalilla vaan pirun vaikeaa perustaa perhe jossa isä nauttii kaikkia oikeuksia ja velvollisuuksia.
Mieluummin siis hetero tuon takia. Mutta homo olisi yhtä rakas tottakai.
 
Ding
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlanka:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Ei pelota. Ei heistä tulekaan, vaan he jo olisivat, jos olisivat.
Näinpä. :flower:
En ihan voi yhtyä tähän. Minä menin nuorena naimisiin unelmieni miehen kanssa. Haaveilimme isosta perheestä ja saimme viisi lasta. Noin vuosi viidennen lapsen syntymän jälkeen mies kertoi olevansa homo. Hänen äitinsä oli juuri kuollut, eli uskalsi tulla kaapista ulos vasta iäkkään äidin kuoltua.
Enkä voi yhtä tuohon väitteeseen, että homot ovat mukavia. Tai voihan heitä olla mukaviakin. Minä vain en tunne muita kuin ex-mieheni ja hän on todella itsekäs, joka yhtäkkiä heittäytyi vastuuntunnottomaksi isäksi. Tärkeintä on vain oma ulkonäkö, hiukset, vaatteet, meikkaus ym. lapsista viis.
Monet sisimmässään homoseksuaalit menevät normisti heteroliittoon koska kieltävät itsensä. Homoja on aina ollut "paljon", nykyään he uskaltavat tulla esiin eivätkä mene pakkoavioliittoon naisen kanssa.

 

Yhteistyössä