Alkoholiton punaviini, jonka saisi kurkusta alas??

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Vai onko edes sellaista?? Pidän punaviinistä, mutta koskaan en ole maistanut alkoholitonta. Olisi juhlat tiedossa, raskaana siis olen. Tai onko alkoholtonta sidukkaa? Merkkejä kaipaan??
 
Alkoholitonta punkkua löytyy ainakin Alkosta, samoin valkkaria ja kuoharia. En ole näitä kuitenkaan maistanut. :whistle:

Alkoholittomia siidereitä on ainakin Kopparbergillä muutamaa eri makua. Ainakin minusta ovat ihan jees.

Kyllähän sitä voi alkoholittomia juoda, vaikka raskaana olisikin. Eihän se tee ihmistä sen pahemmaksi. :)
 
Alkoholiton punkku on todella :x ainakin mun mielestä, sitä löytyy ihan marketin hyllystä.

Alkoholiton olut, tumma muistaakseni Nikolai on ihan jees juotavaa jos siis oluesta tykkää. Samaten tuo Kopparbergin siideri.

Sittenhän on niitä siiderijuomia, joissa taisi olla enintään 0,7%, niitä 1,5l muovipulloja.
 
Alkoholiton punkku maistuu tasan samalle kuin rypälemehu. Halvemmalla pääsee kun ostaa kaupasta mehua ja kaataa pestyyn pulloon :whistle:

En siis suosittele ollenkaan :|

Alkottomasta oluesta mä tykkään ei-raskaanakin :p
 
Alkoholiton punkku ei ole mistään kotoisin :x

Suosittelen mielummin alkoholitonta olutta, esim. venäläinen Baltika ei paljoa alkoholillisista eroa. Usein alkoholiton olut on vähän "leipäsen" makuista.

Vissy on hyvää :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
kiittis vastauksista! Juhlat on semmoset missä viinat virtaa... En haluaisi paljastaa ihmisille vielä et olen raskaana. Jospa haen muutaman alkoholittoman sidukan;)
Niissä tölkeissä lukee kissankokoisin kirjaimin Alkoholiton, mutta jos muut on päissään niin eivät varmaan huomaa ;)
 

Yhteistyössä