TV-lupa?

  • Viestiketjun aloittaja Kuka maksaa?
  • Ensimmäinen viesti
Finttu
Uusinnoista ja uusintojen uusinnoista? No ei oo näkyny tarkastajaa, meillä on laumanvartija pihassa irti aina ku ollaan kotona.

Nyt digiaikana ei voi olla kovin vaikeeta laittaa semmosta hökötystä, kun puhelimessakin on, että sen mitä käytät, siitä maksat. Tai vois se olla. Yle menis konkkaan.
 
varmaa tietoa
Meil oli kerran sekaannus niissä maksuissa ja soitin sinne ja tää tv-lupahallinnon nainen kertoi, että mitään ratsioita ei tule, kun kaikki ok eli tekevät täsmäiskuja sellassiin osotteisiin, mihin ei maksulappuja postitella :D
 
Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja varmaa tietoa:
Meil oli kerran sekaannus niissä maksuissa ja soitin sinne ja tää tv-lupahallinnon nainen kertoi, että mitään ratsioita ei tule, kun kaikki ok eli tekevät täsmäiskuja sellassiin osotteisiin, mihin ei maksulappuja postitella :D
Juu, ja voivat pudottaa postilaatikkoon laskun sun nimellä ja osoitteella, mut ei sitä todellakaan tarvi maksaa.
 
Tanja
Maksetaan kerran kuussa, vaikka turhalle tuntuukin kun ei kauheasti noita ylen kanavia tule katsottua.. mutta muutama kaveri on saanu ihan hyvät laskut sieltä ku ei oo ollu tvlupaa, niin itse oon ajatellu maksaa ihan kiltisti..
 
vieras
en maksanu lupaa ja sit eräänäpäivänä puhelin soi ja vastasin ja tarkastaja soitti! meni niin pasmat sekasin et tuli jotanki myönnettyä et tv on mut lupaa ei ja nyt sit maksan:(
 
yks joka maksaa
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja varmaa tietoa:
Meil oli kerran sekaannus niissä maksuissa ja soitin sinne ja tää tv-lupahallinnon nainen kertoi, että mitään ratsioita ei tule, kun kaikki ok eli tekevät täsmäiskuja sellassiin osotteisiin, mihin ei maksulappuja postitella :D
Juu, ja voivat pudottaa postilaatikkoon laskun sun nimellä ja osoitteella, mut ei sitä todellakaan tarvi maksaa.
Niin, eikä todellakaan tarvii mistään yhteisistä pelisäännöistä piitata!:headwall:
Jos ajat ylinopeutta ja saat sakot, niin jätätkö nekin maksamatta?!
 
Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja yks joka maksaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja varmaa tietoa:
Meil oli kerran sekaannus niissä maksuissa ja soitin sinne ja tää tv-lupahallinnon nainen kertoi, että mitään ratsioita ei tule, kun kaikki ok eli tekevät täsmäiskuja sellassiin osotteisiin, mihin ei maksulappuja postitella :D
Juu, ja voivat pudottaa postilaatikkoon laskun sun nimellä ja osoitteella, mut ei sitä todellakaan tarvi maksaa.
Niin, eikä todellakaan tarvii mistään yhteisistä pelisäännöistä piitata!:headwall:
Jos ajat ylinopeutta ja saat sakot, niin jätätkö nekin maksamatta?!
Ei, kyllä mä ne maksoin, kun ne pystyi sen todistamaan, et mä olin sen tehnyt. Mut tv-lupaa en maksa niin kauan kun en yleä katso.
Jos mä katson täydelliset naiset, rakkauden anatomian ja Greyn anatomian telkusta, ni en kyllä maksa siitä ylelle 200?:a vuodessa. Voin ne katsoa yhtä hyvin myös tietokoneelta.
 
murmur
Kenelläkään käynyt mielessä, että maksuilla rahoitetaan myös radiota..? Ja siis onhan selvää, että radion puolella ainoa laatu tulee kyllä yleltä.

Ja siis niin tympeää toi "en minä ainakaan, ei tarvii, en katso yleä..." Ei ketään kiinnosta tarjonnan taso? Tietty jos elää pelkällä unelmien poikamiehellä tms. Henkinen laiskuus on kaikke muuta kuin kaunista.

Olen kuitenkin verorahotuksen kannalla, koska summa aika suuri opiskelija/kotiäidille. Miksihän..?
Eli siis, KYLLÄ MAKSAN.
 

Yhteistyössä