TV-lupa?

  • Viestiketjun aloittaja Kuka maksaa?
  • Ensimmäinen viesti
Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja murmur:
Kenelläkään käynyt mielessä, että maksuilla rahoitetaan myös radiota..? Ja siis onhan selvää, että radion puolella ainoa laatu tulee kyllä yleltä.

.
Kuunnellessani radiota on mulla auki paikallinen kanava tai radio rock. Sori.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja murmur:
Kenelläkään käynyt mielessä, että maksuilla rahoitetaan myös radiota..? Ja siis onhan selvää, että radion puolella ainoa laatu tulee kyllä yleltä.

Ja siis niin tympeää toi "en minä ainakaan, ei tarvii, en katso yleä..." Ei ketään kiinnosta tarjonnan taso? Tietty jos elää pelkällä unelmien poikamiehellä tms. Henkinen laiskuus on kaikke muuta kuin kaunista.

Olen kuitenkin verorahotuksen kannalla, koska summa aika suuri opiskelija/kotiäidille. Miksihän..?
Eli siis, KYLLÄ MAKSAN.
Minä taas kuuntelen suomi poppia :) Mutta minulla ei ole digiboxia ja silti voin kuunnella halutessani ylen radiokanavia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Uusinnoista ja uusintojen uusinnoista? No ei oo näkyny tarkastajaa, meillä on laumanvartija pihassa irti aina ku ollaan kotona.

Nyt digiaikana ei voi olla kovin vaikeeta laittaa semmosta hökötystä, kun puhelimessakin on, että sen mitä käytät, siitä maksat. Tai vois se olla. Yle menis konkkaan.
TV1 on Suomen suosituin kanava.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Maksan. Melkein vuosi oltiin maksamatta, kunnes viime lokakuussa tarkastaja tuli ovelle ja Emmerdalen tunnari huusi taustalla. Ei auttanut kieltää. 160 euroa tuli sakkoa.
Olisit voinut sanoa että katsot videolta/DVD:ltä.
 
illis
En maksa, ei ole töllötintäkään. Ei ole pitkään aikaan käynyt tarkastajia, mutta kyllä niitä aina toisinaan käy. En tosin ikinä avaa ovea, mitä sitä vieraille kotia näyttämään.
 

Yhteistyössä