Hakutulokset

  1. H

    40+ so what? (vol. 2)

    Eka primolutkuuri ajoitettiin n. mututuntumalla koska tosiaan yksi kierto oli välistä pois. Ja kierron 15-25 päivä niitä söin eli se on kymmenen päivän kuuri, ja viimisen tabun jälkeen yleensä alkaa vuoto n. 1-2 päivän päästä kun sen viimeisen on syönyt. Eli kaksi kuuria söin terolutia laskien...
  2. H

    40+ so what? (vol. 2)

    Pahoittelut pikkumyylle. Noista teroluteista ja primoluteista sen verran että teroluteilla mulla käynnistettiin menkat alkamaan, kun stressin ja laihtumisen vuoksi jäi yhdet välistä pois. Samalla kohdusta löydettiin kysta ja limakalvo oli todella paksu että ilman terolutia olisi voineet jäädä...
  3. H

    40+ so what? (vol. 2)

    Heippa. Täällä vain mittari nousee 37 asteeseen, ja ihan oviskivuilta nuo vatsanvääntelyt tuntuvat. Mutta nivuset ja alakerta ovat oudon hellinä, ja kosteutta piisaa. Sekä pissalla pitää ravata vähän väliä. Mutta siltikään en usko niin paljoa oireisiini että alkaisin testailemaan. Ajattelen vain...
  4. H

    40+ so what? (vol. 2)

    Varmasti tämä on se luonnollisin selitys. Mutta en muista että näin olisi koskaan käynyt, ja tuo vatsa oli oudon kipeä. Monasti lämmöt ovat pysyneet ylhäällä nuo kaksi ekaa vuotopäivää, mutta näinpäin ei koskaan ole käynyt että vuodon loputtua nousevat tuonne 37 ja ylöspäinkin. Mutta kerta kai...
  5. H

    40+ so what? (vol. 2)

    Pitkästä aikaa taas eksyin ketjuun. Kiva huomata kuinka aktiivinen tämä ketju on. Kiireessä kahlasin noita kirjoituksia, etten oikein osaa paljoa kommentoida, kun ei tuonne päähän jää mitään, liekö vanhuus syynä moiseen. Itse olen ihmetellyt kun tuo vuoto alkasi maanantaina tuhrulla, ja...
  6. H

    Verinen viiru 2 päivää ennen menkkoja?

    Kyllä se täti sitten porhalsi eilen kylään. Olin jo niin varma tuosta raskautumisesta. Itse epäilen että syömäni primolut-kuuri vaikutti tyhjennysvuodon tavoin, tiedä sitten. Mutta sen opin ettei primolutkuurin aikana kannata yrittää raskautta, koska tuleehan se tyhjennysvuoto, vaikka alkio...
  7. H

    40+ so what? (vol. 2)

    Nyt alavatsaa jomottaa oikein urakalla. Sellaisia vääntökipuja oikein. Eikä vieläkään kunnon vuotoa. Ja nivuset on arat ja koko alakerta jotenkin "hellänä". Hohhoi tätä ihmettelyä. Taidan vääntäytyä vatsakipujeni kanssa tuonne sängynpohjalle. Saas nähdä enteileekö toi kipuilu sitten kin oikein...
  8. H

    40+ so what? (vol. 2)

    Rouva pikkumyy kirjoitteli tuosta primolutista, ja tosiaan jos se kerran tekee sen tyhjennysvuodon, niin tyhjentyyhän se kohtu sitten kokonaan. Itselläni ne viiltävät kivut olivat jo niin tunnetta kiinnittymisestä, jos siis sen voi tuntea. Niin outoja vihlaisuja olivat. Mutta tuo vuoto on...
  9. H

    40+ so what? (vol. 2)

    Mulla oli hormoonihäiriö ja jäi parit kuukautiset tulemata, ja siksi sain primolutia. Söin siis kaksi kuuria peräkkäin kierron 15-25 päivä. Nyt mietin että kun tunsin selkeästi tuon ovulaation, niin oliko tyhmää aloittaa tuo kuuri, koska se lukemani perusteella tosiaan tekee sen tyhjennysvuodon...
  10. H

    40+ so what? (vol. 2)

    No pöh. Taitaapi täti kolkutella. Äsken tuli paperiin ruskeaa "töhnää"eli ei se merki taida olla sitten muusta kuin että hanat aukeaa huomenna sitten kunnolla. Ja niinkuin sitä oli jo varma kun oli noita ihmeellisiä oireita kun tuollaista veriviiruakaan ole ennen tullut. Mutta onneksi en ehtinyt...
  11. H

    40+ so what? (vol. 2)

    Huomenia kaikille. -omaa napaa-. Eilen illalla lämmöt romahtivat tuonne alle 36 asteen, ja aamusella olivat vielä alhaalla. Äsken mittailin uudestaan niin nousivat taas likemmäs 37, että en tiedä mitä keho nyt pelleilee. Eli taitaa olla täti kuitenkin tulossa kylään. mietin kun mulla on parissa...
  12. H

    40+ so what? (vol. 2)

    Tosiaan nuo vihlaisukivut tulivat ihan istuen paikallani, mietin että voiko kiinnittymiskipuja voineet olla.Sen jälkeen ei pahemmin ole mitään tuntunut. Tai sitten en vain ole tehnyt äkkinäisiä liikkeitä. Ja pitääpä yksi juttu vielä sanoa, että olen aivastellut pitki päivää, mitä yleensä ei...
  13. H

    40+ so what? (vol. 2)

    Heips. Saako tähän pinoon hypätä yks 42-vuotias kuumeilija. Ennestään on kaksi teinilasta talossa. Yritystä ollut jo pidemmän aikaa, mutta nyt tuntuu oudolta Nimittäin lämmöt eivät ole koskaan olleet oviksen jälkeen näin ylhäällä. Mitattaessa aina 37.2 kun yleensä tuossa 36,8 ja laskevat paria...
  14. H

    Verinen viiru 2 päivää ennen menkkoja?

    Toivotaan tosiaan. Ja tuosta viiltävästä kivusta vielä, että se kipu lähti iha tuolta "alakerrasta" ylöspäin. Pari kertaa oikein tuli sellainen aaltomainen viiltely. Ja se oli tosi voimakas kipu että iha kaksinkerroin menin. Ja naama punoittaa ja hiki on kova. Väsymys myös omaa luokkaansa...
  15. H

    Verinen viiru 2 päivää ennen menkkoja?

    Nyt tulee limaista juttua. Mula yleensä alkanut päivälleen kunnon vuodolla. Tai sitte sellaisella tuhrulla. Nyt on menkkoihin vielä pari päivää ja tuli paperiin pyyhittässä limaklöntti jossa oli vaaleanpunainen verinen viiru. Lämmötkin ovat oviksen jälkeen olleet 37 puolella. Ja n. viikko...

Yhteistyössä