40+ so what? (vol. 2)

No niin. Arvon rouvat, kun olette kerran rapistelun aatelia niin kysäisempä täältä:

miksei mammaksin ovulaatiotestiä saa tehdä aamuvirtsasta? Se kun olisi niin pali kätevää, ei sitten tarttis päivän aikana muistella koko asiaa... Yritän kyllä toteuttaa Pyrstötähdenkin ohjetta "ovulaation testaamisesta" B)

t. SiiriS
 
Rouva pikkumyy kirjoitteli tuosta primolutista, ja tosiaan jos se kerran tekee sen tyhjennysvuodon, niin tyhjentyyhän se kohtu sitten kokonaan. Itselläni ne viiltävät kivut olivat jo niin tunnetta kiinnittymisestä, jos siis sen voi tuntea. Niin outoja vihlaisuja olivat. Mutta tuo vuoto on tänään, vaikka punaiseksi muuttuikin ollut todella niukaa. Eli siteeseen asti ei tule ainoastaan paperiin tulee punaista. Lämmöt edelleen koholla ja vatsassa nippailee oudosti. Mutta taitaa olla vain harhakuvitelmia tai toivonrippeitä. Mutta toiveikkaana seuraavaa kiertoa ajatellen, ja ovistestejä täytyy haalia. Ja uskon että nuo kaksi primolut-kuuria riittävät siihen että kierto pysyy normaalina. Ellei sitten jää taas kuukautiset pois. Toivotaan ettei säännöllisesti tarvitse alkaa noita käyttämään, eli täytyy toivoa että kierto normalisoitui noiden kuurien jälkeen. Mutta plussia hönkäilen tähän pinoon ja poistu taas höpisemästä. Mutta sen verran höpäjän, että lämmöt nousi takas 37,2 että on tää ihmiskroppa ihmeellinen, vai kuumeiluko tuon kuumeen nostaa? :D
 
SiiriSisilisko: Noissa testeissä muistaakseni lukee, että LH "kertyy" pissaan aamusta, eikä näkyisi vielä ekassa näytteessä. Fertestillä on kuitenkin sellaisia testejä, jotka tehdään ekasta aamupissasta. Ne on vain vähän työläämpiä tehdä, mutta toimii kuitenkin. Verkkoapteekissa ainakin niitä on myynnissä. Noihin testeihin minäkin saan kontrolliviivaa vahvemman viivan. =)
 
Päivänokoset takana, nyt jaksaa! :flower: :D

Höpisijä: Hyvällehhän se sitten kuulostaakin, sinun tilanteesi siis!! Jospa ovatkin niitä alkuraskauden vihlaisuja sinulla ja jos kunnon vuotoa ei tule, niin asia on pihvi! :heart: Voit olla raskaana!! :heart: :saint: Lämmöt ylhäällä on hyvä merkki! :heart:

Mitäs muille kuuluu? =)

Minä ja Pirpana rv 5+5
 
Heipparallaa :wave: Sama vanha laulu: "ei tätiä, ei oireita..." :/ Pöytälaatikossa Predictor testi, jonka pakkausteksti lupaa ko. testin antavan yli 99% varman tiedon mihin vuorokauden aikaan hyvänsä.
Ajattelin tehdä sen viimeistään huomisaamuna ja mennä tuon tiedon turvin keskiviikkona fysiatrille. Onko jollakulla kokemukseen perustuvaa tietoa, että onko se tosiaan yhtä luotettava iltasella tehtynä? Tein siis sen edellisen miinustuloksen Apteekin raskaustestillä torstaina aamulla. Perustuuko se mahdollisesti parempi luotettavuus aamulla siihen, että pissa on muhinut rakossa pitempään? (Jos nyt pidättelis myöhäisiltaan asti niin oisko se yhtä hyvä?) =)
Kovasti kaikkea kivaa kaikille! =) :) =) :) =)
 
Apteekin oma testi, ei näytä plussaa useinkaan, ennenkuin menkat ovat jo myöhässä kunnolla , sama Predictorin suhteen. kokemuksena kp 30 ole predictorilla saanut plussan viime raskaudessa ja tässä raskaudessa tein apteekin omalla, olikohan se kp 32 ja plussaa näytti! :heart: :heart:

Onnea testaukseen, jos teet illalla, vältä pissaamista 4 tuntia, niin pitäisi näyttää oikean tuloksen, mutta ehkä parempi , kun teet aamulla, ellet ole sellainen, joka käy joka tapauksessa öisinkin pissalla, silloin periaatteessa ei ole väliä, kunhan virtsa on ollut mielellään vähintään sen 4 tuntia rakossa. onnea testiin siis..! :heart: :heart:

Nyt tämä lähtee lenkille!! :D

moikka moi!

Terv me molemmat, minä ja kyytiläinen :wave: , :wave:
 
Nyt alavatsaa jomottaa oikein urakalla. Sellaisia vääntökipuja oikein. Eikä vieläkään kunnon vuotoa. Ja nivuset on arat ja koko alakerta jotenkin "hellänä". Hohhoi tätä ihmettelyä. Taidan vääntäytyä vatsakipujeni kanssa tuonne sängynpohjalle. Saas nähdä enteileekö toi kipuilu sitten kin oikein vuotojen vuotoa, eli jospa sinne jotain kiinnittyi ja nuo primolutit sen tyhjentää, ähh tässä alan tuon kuumeen kanssa käydä ihan pöhkönä. parempi kai kun menis nukkumaan ja katsois mitä huominen tuo tullessaan. =)
 
Kiitos Myy neuvoista :flower: Olen juu just semmonen yöpissijä, mutta ehkä teen sen kummiskin aamulla. Jos onnistuisin pidättelemään siihen asti, että lapset ovat koulutiellä :x Tai sitten valvon illalla pitempään. Saas nähdä.
On sitä aikoihin eletty kun meikä pohdiskelee pissallakäyntejään täällä verkossa. :LOL: Iloa kaikille!
 
Moikka!
Oma napa:kp11/28 ja huomenna alan tikuttamaan ovista.
Kiirettä on ollut viime viikonloppu meni asuntoa tyhjätessä ja heitettiin iso äitini vanha sänky parvisänky roskikseen,kun teemme remontin kuolleen äitini asuntoon.Emme voi asuntoa myydä,kun muuten tulee perintöverot maksettavaksi niin teemme siihen nyt remontin,laminaattilattiat laitamme ja sitten remontin jälkeen keväällä 2010 myymme vasta pois äitini asunnon,että kiirettä riittää.

Kaipaan välillä äitiäni valtavasti,kun ei ole äitiä enään kenelle jutella.

Miten teillä muilla menee?
 
Huomenia!


Sieltähän se Gitte: Tuli esiin! Mukavaa oviksen tikuttelua sinulle ja toivotaan, että saatte toukovauvan kasvamaan!

Voimia äidin asunnon laittoon, tosin peruskorjaus , ym on mukavaa puuhaa!
Minun äitini kuolemasta tulee torstaina 14.8. tasan vuosi, kuoli 64 vuotiaana, sairastettuaan vakavasti 2 vuotta sitä ennen, hautausmaalla varmaan käyn torstaina.
Tottakai on ikävä, mutta hänellä oli niin kovat kivut lopussa, etten kellekkään sellaisia soisi, nyt ei ole kipuja van rauhaisaa ikiunta saa nukkua ja* katsoa meidän muiden touhuja täällä maan päällä*


Heräsin tänään jo 4:n jälkeen, mutta tosin menin nukkumaan jo ennen 22:00
Nukuin sellaista liskojen unta, heräsin vähän väliä, outoa nukkua yksin isossa sängyssä
. Mies kuntoutuksessa, mutta eilen meni ja jo tänään tulee käymään kotia, ei voi olla rakkaasta vaimostaan erossa.


Tänään taidan mennä pyörällä töihin, ei sada ja varovaisesti menen ja ajan kanssa, kun hengästyttää nyt helpommin, kivahan se on polkea se 14km.


Hauska juttu: Mieheni on niin tohkeissaan taas tästä raskaudesta, oli nähnyt siellä kuntoutuksen ruokajonossa naisen joka odotti vauvaa jo pitkällä..Oli kysynyt, että kuinka mones rviikko meneillään? Nainen oli vastannut, loppusuoralla rv 36, mies oli jatkanut niin siksi kysyn, koska minunkin vaimoni odottaa! :heart: No nainen oli kysynyt, ai, millä viikolla? Mieheni oli vastannut aivan oikein :Juu odottaa rv 5+5 :heart: siis eilen...Nainen varmaan mielessään oli ihmetellyt miestäni, kun yleensä ollaan niin hissukseen tässä alkuraskauden vaiheessa, ettei vaan mitään satu. Kivahan se on , että mieskin laskee raskausviikkojani!;=))


Paljon Onnea kaikille testaajille tänään!!


Rva Pikkumyy ja Pirpana rv 5+6


 
Sain sitten uuden negatiivisen tuloksen kun yömyöhällä testailin :(
No, eipä tarvitse huomenna fysiatrille mennessä sen puolesta olla huolissaan.
Mitä lie mummo-oireita tämmöiset tädin ailahtelut :/
Toivottavasti uusi kierto alkaisi pian.
Sujuvaa päivää kaikille! :)
 
pyrstötähti
mutta onneksi ei ollu yhtään pakkasta =) lapsoset lähtivät koulutielleen ja normaali elämä palaa,kukaan ei arkiöinä keittele soppaa eikä grillaa ranskalaisia niin että aamulla on köökissä hävityksen kauhistus jota ennen töihin lähtöö sitten yrität raivata. Ja ruokahuoltohan se kummasti hellittää kun siirtyvät valtion leipiin :kieh:

Harmitus ikiemon puolesta negan testaus on aina pienoinen tappio mutta näitä kiertojahan piisaa ja me ollaan odottamisen mestareita :attn:

ja mukavaa kun gitte löytyi onnea tikutussessioon =)

myyn pitää ottaa rauhallisesti kun on se verenpaine sen verran alhaalla ettei hupsahda pyörän selästä tielle :attn:

on: valitettavasti juuri siltä tuntuu kuin tässä kohtaa pitääkin mulla on aina hieman kuvottava olo kun alkaa se pemssiviikko ja niin nytkin ja pientä juilintaa selässä joten sehän voi olla mitä vaan toivotaan että olisi nyt tällä kertaa sitä oikeaa mutta en aio sirotella tuhkaa päälleni vaikka mikä olisi vaan keskityn kaikkeen muuhunkin välillä :hug: tämä koulunalku ja varsinkin yläasteelle siirtyminen vie tässä syksyllä äidinkin energiaa vaikka olen sen jo muutamaan kerran käynytkin isompien kohdalla ja tietenkin aikanaa itsekin. Huh huh saapa nähdä selviydynkö tämän vuoden kemiasta viime vuonna teki tiukkaa! Kielet sujuukin jo näppärästä on tullut sanoja kerrattua jo niiin moneen kertaan =)

OIkein rattoisaa päivää ja aina tällaisen suvantovaiheen jälkeen meidän pinossa on tapana plussailla ja nythän me alamme odotella taas ovisaaltoakin joten keep touch&have fun =)
 
pyrstötähti
vilmaville (43)..............kp20/28-30
pyrstötähti (47)............kp22/28
touhu tenava (45)........kp24/27-30
ruujakengu....................kp25/28
Plättä (44)....................kp25/28-30
AinoEmilia (43).............kp31/31-34
 
Moikka!
PIKKU MYY:Sinun äitisi on kuollut nuorempana kuin oma äitini,oma rakas äitini oli 68-vuotias kun kuoli ja 21.10 tulee äitini kuolemasta vuosi täyteen.Minä olin omaishoitaja äidilleni viime vuoden ajan.Minulla oli todella hyvät välit äitini kanssa,kaikista asioista juttelimme ja kävimme lenkillä yhdessä.
Veljeni on 27-vuotias ja hänen kanssa nyt tyhjäämme äitini asuntoa ja teemme remontin siihen ja sitten keväällä 2010 myymme pois.Raskasta on katsella huonekaluja äitini asunnossa,kun ne tuovat äidin mieleen,kaikki menee nyt roskikseen.Äitini vaatteet heitin kiertoon uff:n laatikkoon jo heti äidin kuoltua.

Oman äitini kuolema on vaan saanut kaipuun omaan lapseen ja oman lapsen saamiseen tulemaan todella kovaksi.Se on Taivaan ISÄN lahja,jos hän minulle oman pienen lapsen antaa.

Miten teillä muilla on mennyt?

Täällä ovista tikuttelen.
 
Tänään oli sitten syksyn ensimmäinen vauhdikas aamu. Meiltä lähdettiin lukion kakkoselle, ysille, kolmoselle, ykköselle ja leikkipuistoon. Pienin jäi vielä kotimieheksi. Ekaluokkalaisen lähtö oli tietysti kaikkein jännittävin. Tytöllä oli kaikki valmiiksi katsottuna tukkarenksua myöten, ja aamulla tuppasi aikaa jäämään vähän ylikin, ennen kuin kello lopulta löi yhdeksän ja koulutie alkoi.

Ekaluokkalaiset olivat ensimmäisellä välitunnillaan, kun kiidätin pikkusiskoa puistoon koulun pihan ohitse. Tyttäreni hoksasi minut ja juoksi kaukaa äitiä huutaen. Ennen kuin hän ehti luokseni, koulun kello alkoi piristä. Ei muuta kuin jarrut pohjaan. Lenkkarit nostattivat hiekkapihalla pölypilven, ja tyttö huitaisi vaan hyvästiksi, kun koulun kello kutsui tunnille. Siinä hetkessä oli jotain koskettavaa: niin me pikkuhiljaa kasvamme erillisiksi, ja muut touhut kutsuvat pientä lastani yhä enemmän.

Onneksi on näitä taaperoita. Vaan kuinka kauan?

Kierto alkaa kiertyä loppua kohti. En tosin odota kuukautisia ennen ensi maanantaita, koska minulla näyttää rytmi vakiintuneen tuohon 30 päivään. Olo on kieltämättä hiukan etova ja nihkeä, mutta se on pikemminkin tavallinen olotilani kuin mikään poikkeus. Sitä paitsi olen kuviteltujen raskausoireiden kouluesimerkki. Siksi en pane sellaisille asioille juuri mitään painoa.

ikiemolla ei tärpännyt tällä kertaa, vaikka kp:t näyttivät tosi lupaavilta. Vähän se aina kirpaisee, mutta elämässä sattuu pahempaakin. Tömähdystä vaimentaa varmaan se, että ikiemo ei lähtenyt mukaan "raskausoirerekisteriin". Minulla olisi ollut varmaan jo LA katsottuna tuossa vaiheessa.

Nyt on edessä ikävä homma. Yksi kirjaston kirja on hukassa, ja joudun tänään kaivamaan kaikki kaapinsopukat sen löytämiseksi. Voin kuvitella, miten siinä on käynyt. Noin kolme kuukautta sitten joku lapsista on juuri pidellyt kuulakärkikynää pulleissa hyppysissään piirtääkseen kirjan kansikuvaan muutaman lisäyksen. Minulla on ollut pyykkikori toisessa kädessä ja soiva puhelin toisessa, kun olen koikkelehtinut lattialla lojuvien pyörällisten lelujen yli nopeasti pelastamaan kirjaa. Kiireessä olen sitten työntänyt sen johonkin varmaan talteen, ja sitä hetkeä on nyt mahdoton palauttaa mieleen. - No, tuleepahan siivottua muutama kaappi.

Höpisijä: Welcome! Älä nyt heti plussaa, ettei vierailusi jää lyhyeksi! ;)
 
Niin se arki taas alkoi koululaisen osalta tänään. Kyllä oli tahmeaa tauhua heti heräämisestä lähtien. Aivan kuin olisi hidastettua elokuvaa katsonut =) Mutta jospa se siitä lähtee vielä sujumaan. Meidän herra lähti jo viidelle luokalle, miten se aika rientääkään nopeasti. Vastahan hän oli vielä meidän pikku vauva.

Itselläni vielä lomaa tämä viikko ja sitten on mullakin edessä paluu arkeen. Hirvittää jo nyt ensi viikon maanantai. Olen kuitenkin ollut koko kesän poissa töistä, ensin pitkällä sairaslomalla ja sitten kesälomalla.

Nyt on toinen clomikuuri syöty ja torstaina olisi sitten ultra. Toivottavasti jotain positiivista tulosta olisi syntynyt.

Mukavaa päivää kaikille ja plussatuulia ++++++ :whistle:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Höpisijä (42)................kp2/28...............?...............3.
Minni-07 (44) ..............kp8/28..............yk1...........2./1.yhteinen
äippä67 (41)................kp9/26-39.........y1,5v.......2.
lapsellinen67 (40)........kp10/?...............y2v..........1.
gitte (39).......................kp11/28............?...............1.
Kirsikka68 (40)............kp13/28-39......?...............5.
Pennanen (41)..............kp15/29-32......0,5v.........2.
Nuusku (42)..................kp16/28............?...............4.
mimmimamma (46)......kp17/27............y6v...........4.
pääpilvissä (45)...........kp19/25-43.......?...............1.yhteinen
vilmaville (43)..............kp21/28-30......y1,5v........9.
pyrstötähti (47)............kp22/28............yk4...........4./1.yhteinen
touhu tenava (45)........kp24/27-30......y3v...........6.
ruujakengu....................kp25/28............?...............3.
Plättä (44)....................kp25/28-30......?................7.
AinoEmilia (43).............kp31/31-34......?...............4./1.yhteinen
ikiemo (43)...................kp33/n.23.........?...............4.
einiinvaan (41).............kp50/28-31......?................3.
Mussukka67 (40).........kp80/29............yk11.........2./1.yhteinen
Matsalu (44).................kp?.....................?................1.
äittä-67 (40)................kp?.....................?................3./2.yhteinen
Elina67 (40).................kp?.....................?................1.

babo67 (41).............kp11/29-31....PAS ?/08.....5./1. yhteinen
kane (43).................pp8.................PAS 4.8.08...4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/32 = 10,56 Pino alkanut 21.2.2008 --> 21.8.2008 mennessä "tavoite" = 5 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Pinon jättäneet: keijukka, dinosaurus61


Pitää taukoa:
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)

[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

Rva Pikkumyy (43)..31.7.2008..kp30..yk5..LA 8.4.2009
[/b]


äittä-67 (40).....8.4.2008... kp32...yk 1...

Minni-07(44)....23.5.2008...kp30...yk4....




Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Nuusku: Jos kerran kaksi muuta testiä näyttää negaa, en uskoisi noita Clinicin testejä. Minusta ainakin Mammaksin ja Clearbluen digitesti ovat luotettavia. Vaikken mammaksin testillä tosi vahvaa viivaa saakaan, mutta kuitenkin. Digitestiin taas saan joskus plussan.

Höpisijä: Pidetäänkö nuo kp:t tuollaisena, kun ei se vuoto ole alkanutkaan kunnolla?

ikiemo: :hug: Tsemppiä seuraavalle kierrokselle. :)

Täällä kyllä selvästi on tyyntä hurjan plussapuhurin edellä. B)
 
"Mä olen nainen, mä olen nainen, jolle ei koskaan tapahtu mitään..." Laulun sanoja mukaillakseni. Nyt puuttuu kuukautiset. Oviksen mukaan laskien eilen olisi pitänyt alkaa tai aivan viimeistään tänään, vaan ei kun ei. Olisin nyt aivan innoissani, jos lekuri ei olisi sunnuntaiaamuna negää näyttänyttä verikoetta tehnyt. Mutta tässä tilanteessa pelkästään hermostuttaa, kun haluaisin nopeasti päästä niihin suunniteltuihin hoitoihin.

Sairaslomalla olen ja tylsistyneenä katson telkkarista uinnin alkueria ja naisten painonnostoa...

 
pyrstötähti
eipä juuri naisella voi synkempää olla jos tossa on tv-tarjonta.Ne voi hanat rävähtää yöllä auki notta joudut kanootilla meloskelemaan pois sängystä :LOL: Mulla on kans vähän samaa vikaa kun sullakin ettei meinaa tuo putkisto toimia normaalisti ja siitä seuraa inhottava tukkonen olo ja joskus on niin maha kipee ettei tiedä miten päin pyörittelis itseään.

Mullekaan ei tapahdu nyt mitään ja nää on oman navan pyörimispäiviä kun oviksen jälkeinen aika on täynnä jo itsessään monenmoista oiretta jotka vaikuttavat ihan samankaltaisilta kuin raskaana olokin.

Nyt pitäs kaikkien käydä pinoilemassa että ois paljon erilaista juttua ja ajankulua. Erityisesti odotan iki-ihania viirujen kuvia ihan liikuttuneena seurailen värisävyjä ja viirujen muuttumista. Joten voitte kaivella vanhoja haamujakin kehiin nyt akuuttien kuvien puutteessa. Tai voitten vaikka tehdä omatekoisia ovistikkuja ja viirutella niitä :LOL:

No tää meni höpinäksi,kuvottavaa oloa oli tänä aamuna meinas yrkät tulla kun liian perusteellisesti takahampaita hinkkasin mutta kuten sanottua mulla on juuri tältä tuntunut varmaan johtuu siitä että jokin taso romahtaa. Ja alakjerta onkin ollut enemmän jymähtänyt kirvely mutta kummallista juilintaa takajalkaan ja peppuun tiedä enää mitä kaikkee tässä vanhalle ihmiselle tulee vielä mutta istumatyö vie hengen pikkuhiljaa jos ei säännöllisesti ala liikkumaan ja onneksi sen otin nyt opikseni. Voikaatten hienosti tytöt ja tulkaapa kirjailemaan juttuja taas täällä odottaa bored-pyrstis :heart:
 
gitte: Kirjoitat kauniisti äidistäsi. Omani on jo yli 80-vuotias. Hän asuu hoivaosastolla ja rullailee pyörätuolissa. Minun oli tarkoitus hoitaa hänet loppuun asti, ja hän asuikin pitkään aivan naapurissamme. Äidin kunto meni kuitenkin niin huonoksi, että en enää pystynyt, varsinkin kun minulla on useampia hoidettavia omassa perheessä. Sairaan äidin hoitaminen ja palveleminen on hieno päätös äidin ja tyttären suhteelle, ja olen vähän pettynyt siihen, ettei niin meidän tapauksessamme käynyt. Niin tai näin: kyllä lapsi saa aina äidiltään enemmän kuin äiti lapseltaan.

Matsalu: Voi kun harmittaa, kun tyhmä suolistovaiva vei sinulta vielä loppukierron jännityksen. Vaan toisaalta nythän pääset sitten suunnittelemaan tehohoitoja. Mitä tulee tuohon elämän tylsyyteen, niin joskus haluaisin itsekin olla nainen, jolle ei tapahdu mitään - tai ei siis ainakaan kaikkea sitä mitä tapahtuu.

pyrstötähti: Voi kuinka mielelläni esittelisin sinulle ensi viikolla omia viirujani. Voitaisiin niitä sitten keskenämme verrata.
;)
 
Ihanaa, tein äsken ovistestin ja nyt siihen ilmaantui toinenkin viiva!!! =) :p

Kp 13 nyt siis tänään menossa!! Mahtava hommeli, et jos näin luomuna kerrankin ovulaatio tapahtuisi, kun en niitä clomejakaan nyt sen km:n jälkeen vielä ole aloittanut. On sitä ihminen ihan höhlä, kun moisesta viivasta tikussa oli pomppia vessan katon läpi :LOL:
Viime yönä jo pupuiltiin, mut taitaa joutua sit vielä isäntä töihin ens yönäkin.... :heart:

Gitte; Se on hienoa työtä kun on läheiselleen omaishoitajana. Arvokasta, mutta yhteiskunnan pitäisi myös ymmärtää sen työn arvo ja tärkeys!
Itse olen toiminut nyt 5 vuotta oman tyttäreni omaishoitajana, hän vammautui auto-onnettomuudessa ollessaan 2,5 v.
 
Moikka!
Mulla tuli kipu takaisin jalkapohjiin,ehdin olla viikon työssä päiväkodissa,kun helle toi borrelioosi kivun todella rajuna takaisin,kävely ei nyt onnistu ollenkaan.Ensi maanantaina mulla on edessä hermoratakoe,siinä katsotaan jalkojeni hermoratojen tilanne borrelioosi kivun suhreen,viimeksi se on tehty minulle joulun alla ja silloin selvisi,että borrelioosi kipu on pilannut jalkahermoni pysyvästi,välillä itken iltaisin ja öisin,moni on kuollut borrelioosiin,niin minä saan kärsiä kovien kipujen takia.Rakkaan äitini hoidin omaishoitajana hautaan asti viime syksynä.Minulla on valtavan ikävä äitiäni,toivon vain,että saisin oman pienen lapsen syliini joskus.Nyt olen syyskuulle asti sairaslomalla borrelioosi kipujen takia ja lääkäri sitten päättää jatkosta,mutta ei tämä mukavaa elämää ole,kun kipu on jalkapohjissa todella kovaa.

Miten teillä muilla on mennyt?
 

Huomenia kaikille!


Äippä67 lainaten:Nyt on toinen clomikuuri syöty ja torstaina olisi sitten ultra. Toivottavasti jotain positiivista tulosta olisi syntynyt. , Toivon kovasti että ultrassa löytyy irtoamassa oleva munasolu/munasoluja!!


Gitte: Pahoittelut kovista kivuista jaloistasi, olet sitten saanut jossain vaiheessa elämääsi punkin pureman! Voi huonoa onneasi! Toiv kipu hellittää ja sinulla on varmaan jotain hermosärkylääkkeitä käytössä, Olikohan joku Neuroton tai vastaava ainakin hermosärkyyn?

Pennaselle: Onnea, että ovis tuli hyvin hyödynnettyä!!


Kirsikka: Tosi hienoa, että sait luomuoviksen!!! Toivon kovast että saat testii kahden viikon päästä taas riemun hyppyjä vessassa, (kattonne on kovilla)
PlussaOnnea siis!

Plättä, toivottavasti sielläkin tulee ilon kiljahduksia rtestin plussan aiheuttamina!!
Plussapinoon mahtuu mukaan vielä monta, monta plussaajaa, eli kaikki, jotka odottavat piinaillen, mitä testit näyttävät!

Koskas pyrstötähti ottaa lamput ja mikroskoopit esiin, josko saataisiin taas kuvia ihanasta plussasta rtestissä!! Onnea toivon sinulle kovasti, plussaa, plussaa!!


Matsalulle: Nopeasti täti tai sitten ei! Vaan kuitenkin plussa rtestiin!!


Lapsellinen: Sinulle ovisOnnea ensin sen löytymisen merkeissä, sitten puuhastelun merkeissä!


Pitäkää valot päällä makkareissa, siittiöt kuulemma tykkäävät valoisasta ja jos ei ulkona viitsi puuhastella , niin käyköön makkarin valot!


Plättä: Sinulle testailuOnnea ja plussaa tuloksiin!!!


ikiemo: Pahoittelut negasta!! :hug: Onnea uudessa alkavassa kierrossa!!


Niin ja varhaisultrakuvaa saatte vilkaista, sitten kun sen aika on!
Pirpanalla tänään rv 6 täynnä!Tai siis minullahan ne raskausviikot ovat (Huomaan virheeni) ;=)))))))))))))))


Pian töihin ja kaikkea ihanaa teille täksi päiväksi!!!



Rva Pikkumyy ja Pirpana


 

Yhteistyössä