40+ so what? (vol. 2)

pyrstötähti
aamulla jo piti lähtee pyöräileen kun keli oli mitä parhain ja aamulla taas joutuu sisälle kököttämään. Nyt kylläkin uhkaavasti aurinko meinaa jäädä vähän mustempien pilvien taakse,näinköhän se ukkosta kehräilee iltaa kohden.

kyllä kai limakalvonkaan paksuudella ei ole ehdotonta rajaa.Mullakin on tuttavissa muutmia joiden vauvat synty kierukka kirjaimellisesti kädessä ja ei siinä valtavaa pintaa ole silloin ollut mihin kaasvattaa?! ja kuinka kuitenkin reilusti vaihkarilaiset joka saavat lahjasoluilla lapsen voidaan saattaa kypsäksi ottamaan ja kiinnittämään sen alkion muuten kun että se kaavatetaan hormoneilla se limis,mutta olen ihan maallikko kyllä pohdiskeen muuta kuin sitä että kaikki on mahdollista ja oitää toivoa,yli 30 fsh pitää olla ja kk:t vuoden pois ennenkuin voi luottaa 100% siihen ettei enää voi raskautua,meistä kukaan ei kuulu siihen ryhmään olemme siis kaikki rktt!

Tätiä eikä helmojakaan näy vielä edes aamupupuilu ei irrottanu muuta kuin hyvän mielen ja vähän vv:a kera liman.Siis minulta, toista osapuolta en tässä erittele täähän ei ole miesten pinokaan heh.

Ja en oo testannu kun ei tunnu kuiteskaan oireita,alavatsalla ei mitään oireita hieman tuolla kohdunsuulla välillä kirvistelee muttei mitään kouristelua kuten kai kuuluisi jos ois raskautunut?
Mukava silti se ajatus on aina kun ulen vessasta mikroskooppisen paperintarkastelun jälkeen ettei vieläkään mitään,en vielä mieti mahdollista pettymystä sitten jos se tulee niin so what,täältä tullaan vaan uudelleen,sitäpaitsi on aivan ihanaa nauttia siitä ovispupuilusta kun aattelen että oiskohan tää kerta saattanut mut raskaaksi tässä elämää suuremmassa rakkaustarinassa. ihan selvästi pahin pms fiilari on ohi joka usein on merkki tädin saapumisesta parkkipaikan tuntumaan.

Piinapäivät siis meillä monella jatkuu ja ovistelijat jatkakoon kovaa peiton heilutusta että saadaan hulluna 2 vkon kuluttua vuorostaan piinistellä teidän haamurapinaa.

Kaunista päivänjatkoa ystäväni,tv: pyrstis
 
Pyrstis ei tarvitse kohtua kouristella, vaikka olisitkin raskaana, sitä ei osaa selittää sitä tunnetta, mutta yhtä hyvin voipi olla raskaana, vaikkei mitään kärvistelyjä olisikaan! :heart: Milloinkas testailet?? :saint: Peukut pystyssä istuskelen täällä" :wave:

Minä ja Pirpana :heart:
 
Höpisijä: Ei tuo mun "teoria" ole mikään ehdoton totuus. :ashamed: Kaikki on mahdollista... Ovis voi näillä ikävuosilla olla aikaisinkin. Kerran minulla ainakin jo kp 8... Mutta minulla nyt on ollut kaikenlaista häikkää. :| Minulla ainakin joskus sekin, että kun tuo estrogeeni ei toimi, vaan tuhruttaa jälkeenpäin, niin lämmötkin pysyvät ylhäällä. Oletko muuten r-testiä tehnyt jos kerran vuoto ei ollut kunnollista??

Pyrstis: Koetahan saada täti pidettyä loitolla! Ei noista tuntemuksista mitään voi päätellä. Olen joskus maininnutkin, että olen lukenut monesta plussanneesta, jotka ovat etukäteen olleet ihan varmoja ettei ole tärpännyt ja normaalit tätioireetkin saattaneet olla. Eli RKTT vaan. :)

Juu, kyllä täällä on toimittu ihan siihen malliin, että vaikka olikin ohut limakalvo, niin yritetään kuitenkin. :) Yrityskertahan se on tämäkin, miksi suotta jättää väliin, vaikkei toiveet erityisen korkealla olekaan. Ihan jännä kyllä seuraavassa kierrossa kokeilla minkä säväyksen tupla-annos estrogeeniä tekee... :whistle:
 
Moikka!
Mä pääsin reumasäätiön sairaalaan kuntoutukseen borrelioosi kivun takia ja nyt sitten ensi tiistaina lähden kuntoutukseen joten tulee nettipimento,toivottavasti se tekee hyvää ja saisimme vauvan alulle tauon aikana.Tulen joulukuulla kertomaan kuulumiset.

Peukkuja teille kaikille!

Voitte poistaa mut listalta,kun jään nyt tauolle.Tulen sitten joulukuulla kertomaan kuulumiset.Mulla on nyt tärkeää saada jalat kuntoon borrelioosin takia,etten joudu uudestaan rullatuoliin kivun takia.
 
Plussatuulia ja plussia raskaustesteihin tulin toivottelemaan näin aamutuimaan!


Gitte:lle hyvää matkaa reumasäätiön sairaalaan ja toivottavasti saat apua kipeisiin jalkoihin!!


Pennanen: Oho jopa sinulla aikaa värjäyksestä, no ehtiihän sitä, jos joskus haluaa!


Plättä:pahoittelut menkoista!! Mutta kyllä se olo taas siitä kirkastuu, usko vain!
Onnea tässä uudessa kierrossasi!


Lapsellinen: Hyvä, että touhut ainakin osuneet nappiin ja kuten mimuli on todistettavasti raskautunut , vaikka ollut kierukka, niin kaikki on mahdollista!!


Höpisijä:llä jännät paikat, voithan vaikka testata, jos tuntuu, että olisitkin raskaana!


Pyrstötähti: Nyt täti loitolla!! Plussaa meidän mieliksi!


Nyt kuolen nälkään, joten nopsaan puuron keittoon! :p

Heippahei taas ja nähdään! B)

Rva Pikkumyy ja Pirpana


 
pyrstötähti
ei kuitenkaan tätinilimaa vielä mutta lämmönmittaus aamulla näytti 36.0 joten ei ainakaan niiltä osin kovin raposalta näytä :'( pitäis varmaan tuokin homma pitää aina viikkoo ennen tauolle että säilyisi tää luonnollinen jännitys. Mutta olo on vähän yököttävä ja niiltä osin tietty voisi kuvitella jotakin,uni maistuu 8-10 tuntia putkeen mutta on tässä kovasti erilaista aktiviteettia että senkään puolesta ei tiedä. Mutta mikä on kyllä ihanaa ja positiivista on tietty että ei mitään tädinhuiskaletta näy vielä edes ahkeran pupuilun jälkeen mikä on yleensä ihan varmaa näinä päivinä,toisaalta eikös progesteroni juuri pidä pois tuon tiputtelun sun muut tädinhelmat että ilmeisesti sitä on kerrankin tarpeeksi ettei oikeen tippase. Mutta en uskalla testata haluan pitää jännityksen loppuun asti eli piinaan nyt itseäni ja vähän teitäkin kuten pikkumyy silloin kerran. Jos niin ihanasti menisi ettei perjantaihin mennessä mitään kuuluisi niin silloin aamulla testaan näin olen aatellut. Nimittäin voisihan se olla mahdollista että minun kellontarkka kiertoni alkaisi heitellä ihan luonnostaankin tässä iässä ja aina mikä on luonnollista eikä liity mihinkään sairauteen niin on otettava tyynesti vastaan,eikö vaan.

Plättä,harmi että sulla on raskas mieli ja tietysti yhdistettynä tätivierailuun se on kaksinverroin raskaampaa.Täällä on mahdollisuus kyllä keventää kuormaa meitä on monta kantajaa kaveriksi sulle :hug:

Mua jänskättää Pirpanan eka ultra aatella jos olisi tupla ihanat yllärit perjantaina siellä ruudussa kaksoset... :heart: :heart: pikkumyy mahtaisi tipahtaa laverilta lattialle :)

mitenkähän lapsellinen on uurastanut sunnuntain oviksen siivittämänä,toivottavasti ei ihan oikeesti mene puurtamisen puolelle että säilyy erotiikka makuukammarissa :hug:

Mielestäni Kanella oli testipäivä nyt muistanko väärin,peukutusta hulluna sinne suuntaan!

Ja miesten iästä sen verran että minulla on 70-luvulla syntynyt lämminveriravuri tallissani, toivottavasti ei hyydy vielä kymmeneen vuoteen!

Kaikille ihan kaikille tsemppiä ja tuplaviiruja kaikkiin rapiseviin kautta suomenmaan :heart:
tv: pyrstis
 
mut tiesin jo alkaenssani ettei ei mitään. Mullahan piti lääkkeiden pitää kuukautiset pois. Toisin kävi. Eilen illalla alkoi ja tein aamulla testin vain klinikan takia. Sekeät kuukautiset. Mikä lie mahtaa multa puuttua kun ei lääkkeet toimi kuten pitäs? eikun soittaan klinikalle ja ja uusi ivf, jos saadaan rahat.

Nyt oi tullut niitä toivottuja ihania juttuja roppakaupalla, lueskelin äsken milenpiristykseksi. On vähän kehno olo, mut kai tää tästä taas...
 
Maanantai, maanantai...

Plättä, älä huoli masentua! Sulla sentään tulevat kuukautiset eli hormonit erittyvät ja kierto toimii eli lue: mahdollisuus on taas tässäkin kierrossa.

Jännäilijöiden mukana jännäilen. Voi kun tulisi nyt edes yksi plussa tänne jostain suunnasta, se rohkaisisi kummasti.

ON: Ikiemo., kohtalotovereita ollaan edelleen. Menkat antavat täälläkin yhä odottaa itseään. Olen nyt muutamana päivänä mittaillut lämpöjäkin. Ne ovat edelleen ikäänkuin oviksen jälkeisellä tasolla eli yli 37. Mitään muuta ruumiintoimintoja koskevaa raportoitavaa ei ole.

Muuten meitä koetellaan. Viikonloppu meni miehen silmätulehdusta hoidellessa ja erilaisille lääkäreille jonottaessa. Ja se edellinen viikonloppuhan hassattiin minun paksusuoleni vuoksi. Sairastelujen takia on mennyt nyt sivu suun kahdet kaverin järjestämät bileet. Syyskuussa olis tulossa yhdet rapujuhlat; mikähän paikka silloin pettää ja kummalla...

Ja se miehen ikä: minun oma kultani on vuosimallia -60.

 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

äittä-67 (40)................kp1/28-30 .......1...............3./2.yhteinen
Plättä (44)....................kp3/28-30........?................7.
AinoEmilia (43).............kp6/31-34........?...............4./1.yhteinen
Höpisijä (42)................kp8/28...............?...............3.
Minni-07 (44) ..............kp14/28............yk1...........2./1.yhteinen
äippä67 (41)................kp15/26-39.......y1,5v.......2.
lapsellinen67 (40)........kp16/?...............y2v..........1.
Kirsikka68 (40)............kp19/28-39......?...............5.
Pennanen (41)..............kp21/29-32......0,5v.........2.
Nuusku (42)..................kp22/28............?...............4.
mimmimamma (46)......kp23/27............y6v...........4.
pääpilvissä (45)...........kp25/25-43.......?...............1.yhteinen
vilmaville (43)..............kp27/28-30......y1,5v........9.
pyrstötähti (47)............kp29/28............yk4...........4./1.yhteinen
touhu tenava (45)........kp30/27-30......y3v...........6.
ruujakengu....................kp31/28............?...............3.
ikiemo (43)...................kp39/n.23.........?...............4.
einiinvaan (41).............kp56/28-31......?................3.
Mussukka67 (40).........kp86/29............yk11.........2./1.yhteinen
Matsalu (44).................kp?.....................?................1.
Elina67 (40).................kp?.....................?................1.

babo67 (41).............kp17/29-31....PAS ?/08.....5./1. yhteinen
kane (43).................kp2.................IVF ?/08...4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/32 = 10,56 Pino alkanut 21.2.2008 --> 21.8.2008 mennessä "tavoite" = 5 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Pinon jättäneet: keijukka, dinosaurus61


Pitää taukoa:
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)

[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

Rva Pikkumyy (43)..31.7.2008..kp30..yk5..LA 8.4.2009
[/b]




Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Olipas työhönpaluu. Aamulla piti saada kiireesti yksi homma tehtyä, mutta täällä oli kauhea ukkonen ja sähköt katkeili tuon tuostakin, joten koneet ei toimineet. :eek: Mutta tulihan tuo lopulta tehtyä. Kaikenlaista rästihommaa täällä odottelee, mutta pääsin vauhtiin ihan kivasti. :)

Isot halit :hug: Kanelle ja Plätälle. Älkäätten masentuko, vaan uutta putkeen vaan. :heart: Meidän toinen mottomme RKTT:n lisäksi olkoon PEA eli "periksi ei anneta." :)

Gitelle hyvää kuntoutuslomaa. :)

Mielenkiintoista Pyrstis! :) Eikös sulla ole kaikki toiminut lähes kellontarkasti? Luteaalivaihehan on yleensä aika lailla samanmittainen, korkeintaan parin päivän heittoa on. Ja aiot sitten piinauttaa meitä, niin ettet testaa. :( Hyvä on, tämä muistetaan... :LOL:

Äittä: Kiva että pääset listaukseen mukaan ja yrityksen alkuun taas. =) Olet varmasti yksi varteenotettava lähiaikojen tärppääjä... :saint:

Minäkin mietin, että ettei vaan Pikkumyytä odottaisi tuplayllätys, kun niitä muniksia on viime aikoina ollut kaksin kappalein. :eek: =)

Omasta navasta: Illalla myöhään oli vähän ovismaisia tuntemuksia, mutta sitä vihlaisua ei tullut ja nyt tuntuu, että meinaa alkaa sellainen jännä polte molemmilla puolin, jonka epäilen vanhojen kokemusten perusteella tarkoittavan sitä, ettei ovista ollut... mutta eipä sille mahda mitään jos näin kävi. Ei kun tabua poskeen ja uutta kohden. :saint:
 
pyrstötähti
onkohan nyt käynyt niin että olemme siirtymässä kaikki samanlaiseen kiertoon eli osa nyt odottaa että mun päivät on täynnä ja alamme valua niagaraa yhtä aikaa B) vai mistä johtuu että täti antaa odottaa itseään.

Oisko muuten kellään mitään sitä vastaan että siirretään nuo pienet lepattavat enkelit uuden toivon tieltä ainakin äittän kohdalta nyt kun hän on uudella kierroksella ja uuden toivon edellä?

Täytyy sanoa että vessareissut on päivän jännittävin hetki. Ennen kohokohta oli ruokailu nyt vessailu. Tuskin uskallan kurkata enää pöksyyn ja pyttyyn ja paperiin (siis kolme kovaa peetä B) kun siellä piipahdan. Vaikka vasta näillä päivillä mennään niin kun jotain odottaa ja samalla pelkää niin ihan höppänäksi tulee.

Olen tosi surullinen :hug: kanen vuoksi, lohtuhalaus sulle. Kyllähän se on selvä ettei sitä yritystä voi jatkaa kymmentä kertaa,minulle muuten "luvattiin" vauva kotiin 10 % osumatarkkuudella joten sillä about 3800 kertayrityksellä ei rahat ois moneen yritykseen piisanneet, he nimittäin sanoivat,että tuskin jää pakastettavia yhdelläkään kertaa kun on tätä ikääkin jo näin paljon joten aina koko ruljanssi alusta,ne lääkkeethän oli aivan hirvittävän hintaisia kun ei killinkiäkään Kelalta olisi herunut.

En tiedä oliko tämä oikea tie mutta minulle parempi niin että jäi se joka kuukautinen toivo kuitenkin että jos ihme tapahtuu, pitäkää nyt kaikki peukkuja minulle vaikka en kai mä neljättä oikeesti ansaitsekaan. Aikaa on vain niin pahuksen vähän jäljellä.

Piinistellään nyt ja kyllä ylpeänä toisin meidän mahtavaan pinoon sen plussani :flower: pt
 
pyrstötähti
viime kirjoituksessaan oli oviksen hyvin käyttänyt hyödykseen joten olispa kiva kuulla hänestäkin piinapäivinä. Miksi täällä on nyt näin hiljaista? Aika ei tunnu kuluvan millään :| mutta toisaalta ihan kivaa kun ei mitään tapahdu ja pysyttelen piilossa tädiltä niin ehkä hän jättää minut väliin, pitäskö lopettaa kirjoittelukin kokonaan,ties vaikka silmä kovana lukee meidän kirjotuksia ja ampaisee ilonpilaajana paikalle :eek:

Karmea keli koko päivän eipä juuri pahemmaksi voi muuttuakaan tai voishan se jos tuo kaikki ois jääpuikkoina ja pakkasta se 5 astetta ja sivutuulta niin johan vois olla pahempiki.
Tulkaapa tytöt linjoille! :attn: :attn:
 
Noista enkeleistä, kertokaa, miten haluatte että menetellään niiden kanssa. Ne toisaalta ovat plussauksia kuitenkin, vaikkeivät loppuun asti jaksaneetkaan:'( ... mutta...

Hirvittävät piinaukset pyrstiksellä... B)

Mullehan muuten se ihana lääkäritäti VL:ssä ilmoitti näin kun väkisin hoitoihin yritin änkeytyä: "tiedämme kokemuksesta, että yleensä ei saada munasoluja tällaisissa tapauksissa ja jos saadaan 1-2 munasolua, niin valitettavasti ne ovat olleet niin huonolaatuisia, että siirtoon ei ole päästy."
Että repikääpä siitä huumoria... :eek: :LOL: :x
 
pyrstötähti
tuohon tyyliin mulle myös sanottiin kun kysyin että jos ei eka kerralla tärppää niin eikös niitä voi pakastaakin ettei se lisäyritys sitten lähtisi alusta, niin hän sanoi ettei mitään toiveita että sieltä useita kasvaisi hyvä kun yksikin. Ja kuitenkin nyt näyttää siltä että luomustikin joka kuukausi on ovis säännöllinen niin on se melkoista tuomion julistusta että ei asiakkaita käsitellä yksilöinä vaan ainoastaan tilastojen valossa ja tuollaisesta palvelusta pitää vielä maksaakin. Esimerkiksi ei sitä vaihtoehtoja että luonnolliseen kiertoon jotain yritetty ei otettu kuuleviin korviinkaan vedottiin heti vain ikääni ja vaikka inisin siitä fsh-tasosta niin hän sanoi ettei se aina koko totuutta kerro. No tässä tapauksessa lapsellinen tuomittiin ulos kokonaan kun fsh mitattiin (ja vieläpä vääränä ajankohtana) ja se ratkaisi pelin joten onhan tuo aikamoista nopanheittoo mille päälle lääkäri milloinkin sattuu.

Lisätietoja nyt tuli pääkin kipeeksi, ei ollenkaan hyvä oire. Otan äkkilähdön niin hevonkuusen kauas ettei varmaan löydä mua täti ennenkuin se on liian myöhäistä :D
 
Minäkin yritin tuota luonnolliseen kiertoon -juttua esittää, lääkkeillä sopivasti avustettuna, mutta se tuntui olevan aivan toivotonta.
Kyllä siitä hommasta jäi sellainen maku, että ne kertakaikkiaan ei halunneet meitä sinne. :headwall:

Niin, voitaisiin ne toki ne enkulit poistaakin. Tää on toiveiden positiivinen pino ja kuitenkin ne plussat on kaikilla tulossa vielä kuitenkin. :heart:
Minäpä poistan, mutta voin laittaa takaisin, jos joku välttämättä haluaa...
 
No onpa Lapsellisella ja Pyrstötähdellä keljut kokemukset lääkäreistä! Minäkin kyllä pelkäsin, että meidät nauretaan ulos, kun heinäkuussa keskenmenon jälkeen marssimme Väestöliittoon. Mutta ei: lääkäri oli ihan asiallinen. Sanoi vain, että tuloksia ei voi taata, mahdollisuudet n. 5 % ja luomustikin yrittämällä voisi päästä yhtä hyvään/huonoon tulokseen. Mutta että jos haluamme, kyllä voidaan hoito tehdä.

Voihan se olla, että suhtautumiseen vaikutti vähän sekin, miten asian esitimme. Menimme sinne suurinpiirtein setelinippua heiluttaen ja esitimme, että panemme mielummin rahat lapsettomuushoitoon kuin johonkin muuhun terapiaan. Jotain kumminkin täytyy tehdä, että toivumme keskenmenosta. Varmaan se lääkäri näki, kuinka surullisia ja epätoivoisia olimme. Ja selvä se, että jos meille olisi sanottu ensimmäisessä paikassa ei, olisimme menneet muualle.

Tuossa lääkärin lausunnossa kiinnittää kuitenkin huomiota se, että hän sanoi luomuyrittämisen olevan tässä tilanteessa ihan yhtä tuloksellista kuin hoitojenkin, ainakin tilastollisesti katsoen. Toivoa on siis luomustikin yrittäen. Me menemme hoitoihin lähinnä siksi, että luomusti olemme jo yrittäneet, hoidot ovat vielä kokeilematta. Että tehdään nyt kaikki mitä tehtävissä on.

SIIS ME MENISIMME HOITOIHIN, JOS MENKAT TULISIVAT!

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
Heippa. Täällä vain mittari nousee 37 asteeseen, ja ihan oviskivuilta nuo vatsanvääntelyt tuntuvat. Mutta nivuset ja alakerta ovat oudon hellinä, ja kosteutta piisaa. Sekä pissalla pitää ravata vähän väliä. Mutta siltikään en usko niin paljoa oireisiini että alkaisin testailemaan. Ajattelen vain että tämä on aikainen ovis, joka pamahti heti kierron jälkeen päälle.

Noista hoidoista sen verran, että joskus tuli miehen kanssa puhuttua niihin menemisestä. Mutta yksinkertaisesti liian kallista onnistumisprosenttiin nähden. Ja jo itsessään jo lääkkeet mitä olisi joutunut syömään, mietin että minkälaisen hormoonihirviön ne olisi musta tehneet. Ja kun ikää tosiaan näin paljon niin mitään korvauksia ei tipu. Ehkä jos lotossa onnistaisi tai ei olisi yhtään lasta, niin sitä keräisi ne rahat vaikka mistä. Nyt sitten vain mennään näin luomuna hissukseen. Tosin pelottaa että pysyykö tuo kierto säännöllisenä, vai tarvitseeko siihen vielä noita primolut-kuureja.

Noista lääkäreistä vielä sen verran, että minut tutki aivan empaattinen lääkäri joka ei pitänyt ihmeenä että lasta vielä haluan. Fsh-arvot olivat silloin 6 ja jokunen aika sitten mitattiin tosin vähän väärään aikaan kiertoa, niin tulos oli 4,5. Tosin viimeksi käydessäni naistenpolilla kohtu oli siisti, mutta muuten hän ei kovasti nähnyt kypsymässä olevia munasoluja, tosin silloin oli tätä vuotohäiriötä.
 
Niinpä siis täti yllätti minut ihan housut kintuissa. En tiedä mistä olinkin kehitellyt sen toiveikkuuden. Varmaan tämä nettiympäristö ja yhteinen jännittäminen pinossa ovat saaneet vanhan ihan tolaltaan. Petyin sitten ihan kyyneliin asti. Ajattelin, että jos synnytysuran päättyminen tarkoittaa tietynsuuruista surukimpaletta, niin aikamoinen osuus siitä tuli märehdittyä viime viikonloppuna.

Oireillekin täytyy löytyä jokin muu selitys: alkava sairaus, vaihdevuodet tai psyykkinen stressi. Tai kaikki yhdessä. Ei ole ihme, jos hikoiluttaa, väsyttää ja kuvottaa.

Kun olin juuri synnyttänyt viitosen täytettyäni pari päivää aikaisemmin 40, juttelin muutaman sanan kätilön kanssa tyttären ihastelun ohessa. Tulin kai ilmaisseeksi, että toivoisin vielä lisääkin lapsia. Kätilö siihen, että jospa sinä vielä yhden ehtisit. Yhden olenkin ehtinyt, mutta mahtaako se siihen jäädäkin, niin kuin kätilö ounasteli?

Olen tänään leiponut koko päivän. Sämpylöitä ja voisilmäpullia. Sitä työtä riittääkin. Eilen leivoin akuuttiin leipäpulaan litran sämpylätaikinan, ja tänä aamuna oli leipälaatikossa vain kolme sämpylää jäljellä. Siitä viisastuneena tein tänään kaksi litran taikinaa. Nyt ällöttää tämä pullantuoksu niin, että täytyy laittaa läpiveto ja raivata keittiö pikaisesti siistiksi.

Jos et nyt Pyrstötähti heti testaa, niin mekään ei sitten testata, kun sinä jännität meidän puolesta. |O
 
Heissan kaikille! :D

Iltapäikkärit nukuttu, joten taas jaksaa muutaman tunnin! :LOL:

Tässä netistä näitä raskausoireita: http://forum.vau.fi/tm.aspx?m=39

Kyllä on tunteiden vuoristorataa: Haluan alkaa kutomaan tyttärelleni villasukkia, kun synttäritkin tulossa ja hän aina tykkää villasukista, melkein ympäri vuoden pitelee jalassaan...Noo minä unohdan aina, kunnes muistan taas kutoessani Ohjeesta, miten kantalappu ja kantakavennukset tehdään! Niin no netistähän löytyy helpolla villasukkiin ohjeet...Niin miehen koneella, koska siinä huoneessa on tulostin aloin etsimään kivaa ohjetta, löytyihän sellainen, mutta samalla myös sain löydetyksi ihanan viruksen koneelle!!!! :headwall: :headwall: Mieshän siitä innostui ja minä syvästi loukkaannuin, enhän minä sitä virusta sinne halunnut vaan puna-valkoraidallisten sukkien ohjeen!!! No mies sai koneen kuntoon, mutta minä menin mököttämään pojan(kuopuksen) huoneeseen! :ashamed: Avasin kuopuksen koneen ja otin sen ohjeen esille ja aloin kirjoittamaan käsin ohjetta :D , kun olin puolivälissä ohjeen kirjoitusta, mies huutaa täällä on tämä ohje, mitään muuta sanomatta, kuin kiitos! Otin ohjeen ja tulin takasin tänne kuopuksen huoneeseen nettailemaan. Eipä ole tälläisestäkään ennen tarvinnut mököttää! Nyt vähän jo hymyilyttääkin!! :kieh:

Tänään rinnat taas kasvaneet se on outoa toisina pvnä vain suhina käy kun turpoavat ja toisina pvnä tuntuu kun kohtu venyy tai ne kannatinlihakset tekevät muokkautumistaan! :D
Housun nappi oli oltava edelleen auki loppupvstä ja palaverissa se oli avattava keskenkaiken, ja nyt kun nukuin taas "vahingossa" vatsallani päikkäreitä, kohdussa tuntyi silleen ilkeältä, koska se tuntuu kovemmalta jo, niin makaaminen vatsallaan ei ole mukavaa! :headwall:

Niin kaksosista: Olen varautunut myös kuulemaan, että odottaisin kaksosia, mutta uskoisin , että silloin oireet olisivat pahemmat , kun hormoneja olisi enemmän? En tiedä, se on vain olettamukseni!! :saint: Tänään meinasin oksentaa asiakkaan päälle! :ashamed: :$ Yökötti niin kauheasti, kun asiakasta avustin vessassa! :snotty: Onneksi mummo on kuuro, ettei kuullut yökkäilyjäni!!! =)

Silli myös haisi niin kauhealle nenääni yhden asiakkaan sitä pyytäessään leipänsä päälle, olen kova tuulettelmaan asiakkaiden koteja, kaikki hajut hyökkäävät kimppuuni!! :D

http://www.hellapoliisi.fi/reseptit/reseptit/kahvikakut/vauvan-vaunut-kakku.php
, vauvan vaunuja etsiessäni selatessani em tarttui silmään , aika kaunis! :heart:




Niin ja kaksoset olisvat kyllä yhtä tervetullut kuin yksikin vauva, mutta onko riskit silloin myös kaksinkertaist, että esim toinen vauva olisi terve ja toinen saattaisi olla vakavastikin sairas? No turhaan sellaisia etukäteen miettii....Kunhan antaa ajan kulua ja nauttii joka hetkestä, kun kaikki on hyvin!! :heart: :saint:


No Pyrstikselle edelleen Hirmu Paljon onnea, ettei täti sinua löytäisikään!!! :flower: Oma jännityksensä on siinäkin , kun ei testaa! :heart: ja päänsärkyhän on toisilla merkkinä alkavasta raskaudesta! Ja olen huomannut myös erään raskausoireen: Kirjoitusvirheet! Omalla kohdallani siis! :kieh: :heart:

Ihanat illanjatkot kaikille! :saint:

Rva Pikkumyy ja Pirpana Muru :heart:

 
MOIMOI =)
Plättä: :hug:
Matsalu: Mikäs sinun, kohtalotoverin, kiertopäivä on tällä erää? En löytänyt tuolta listasta sitä. Onko sulla usein venähtänyt pitkäksi? Mitähän temppuja me keksittäis? ;)
Ainakin täällä eteläisessä Suomessa on ollut tosi hiostavat ilmat. Luulin ensin olevani ainoa joka hikoilee. Ja selitykseksi hien virtaamiseen, yhdistettynä ylipitkään kiertoon, keksin tietenkin, minkäs muun kuin VAIHDEVUODET ! Kun siten älysin kysellä muilta ja sain kuulla, että muutkin hikoavat, olo hiukan helpottui. :LOL:
Iloa eloonne! =)
 
ensiksi super voimahali :hug: :hug: jos luonto pistäisi ensi kierrolle luomuyllätyksen ;)

Itselläni tuo mies siis vm 69 eli reippaasti sopivan ikäinen isäksi.
Minä tässä se vanha lady olen... :)

oireista:
Nenän pässä kunnon finni ja toinen alkava finni tuohon nenän viereen. Aivan niin kuin teininä tätiä odotellessani. Rinnat aristaa, joten taitaa nega kierto iskeä, vaikka ovis testit plussaa pukkaa päivä päivältä hieman voimakkaammin. Tuskin niihin on luottamista.

Äitini leikattiin tänään, kiitos voimahaleista ; ja leikkauksessa oli komplakaatiota yllättävän verenvuodon takia. En vieläkään tiedä tilannetta , kun osastolla ei sen enempää pystytty sanomaan. MInun pitäisi soitta uudestaan 22 jälkeen. Niin saisin tietää että onko tilanne vakaa. Kuulema hurjasti lisä verta ja kirkasta nestetystä mennyt tänä päivän. Leikkaus aloitettiin 12 ja loppui 15 maissa. Positiivista oli,että vatsa avattiin ja naisjutut ainaskin poistettiin, jos informaatio omahoitajaalla oli oikea. Edellisellä kerralla talvella kun ei pystytty mitään tekemään ennen sytostaatti hoitoja.....

Oma napaista toimintaa
:headwall: :headwall:

sori lainaus 35 v pinosta, kun en kerkeä molempiin kirjottamaan autentista tekstiä...

Pyrstis peukutus että täti olis lopullisesti eksynyt.
 

Yhteistyössä