Hellurei ja ihanaa sunnuntaita!
Minä täällä jo kukuin 4:00-6:00 ylhäällä, sitten menin takaisin nukkumaan!
Näen hassuja unia, onneksi en painajaisia!
Mies lähti juuri:
kylläkin rullaluistimilla;=)
Minäkin ajattelin tänään mennä sauvakävelemään, eilenkin kävin vesisateessa tunnin lenkin!
Aamiainen puuro syöty ja kahvi juotu
eilen illalla "pakotin" miehen ostamaan
suklaata ja karkkia
Pennanen: On se vaan jännää taas piinailla, josko tulisi raskaustestiin plussaa, pidän peukkuja!!
Pyrstötähti: Hyvä, hyvä, olet aloittanut innokkaasti kuntoremontin!!
Jännittää kuinka sinun käy, kun ei vieläkään tuhrua! Peukut pystyssä sinullekkin!!
Mitäs matsalulle ja ikiemolle: Joko tädistä näkyy jälkiä vai vieläkö jännitämme, josko plussaisitte jo!?
Mimmimamma: Toivotaan, että nyt tulisi pysyvää viivaa myöskin rtestiin!
Lapsellinen: Kyllähän se limakalvo muutamassa päivässä kasvaa hyvinkin, toivotaan parasta , toiveet siis korkealla sinun suhteesi, joko näkyy ovisplussaa??
AinoEmilia: Tulehhan esiin piilostasi, vaikka lomalla oletkin! Kiva kuulla sinunkin kuulumisasi taas!!
Ai niin oliko joskus juttua miesten ijistä? Eli minun mieheni on vm -66 pirtsakka, viriili mies!
Ja olemme seurustelleet vappuaatosta 2001 asti! :heart: Miten muut?? Naimisissa 23.11.2007 alkaen.
Mimuli: Tuo teidän kahvipöytäkeskustelu oli kyllä mielenkiintoinen!!Osaan kuvitella tilannetta: Sama meillä työpaikalla joskus edessä , kun raskauteni paljastan, mutta siihen menee ainakin se 6vkoa vielä, ellei sitten jopa lapsivesipunktion jälkeen paljastu.?!
Minua huimaa, ihan hirmusti tällä hetkellä vaikka istun , taidan mennä vielä maate!
Ai niin , mitä mieltä olette hiusten värjäämisestä, ennen kuin rv 12 on täyttynyt??
Ihanaa plussakasta sunnuntaita kaikille!
Rva Pikkumyy ja Pirpana