40+ so what? (vol. 2)

pyrstötähti
no minähän oitis kokeilin sitä ovistesteriä vaikka onkin vasta 20kp mutta toisaalta muistelisin että joku täällä oisko lapsellinen laboratoriomestarimme kertonut että se ovisviiru voi jotenkin jäädä junnaamaan päälle eli se viiru ei häviä jvarsinkin jos alkaa olla esivaihkarioireita se jää vaan huipun jälkeenkin tosiaan siihen päälle, ja nyt tietty tein testin
vain silloin 15 kp ja oli tosi vahva ovisviiva mutta ennen ja jälkeen noiden päivien mutta empä ole sen jäkeen testaillut.

Mutta kokeilin nyt äsken sitä ovistestiä ja ihan selvästi siinä on toinenkin haamu vieressä mutta hitsit kun en saa siitä kuvaa kun läiskähtää salaman kera ihan valkoseksi koko ruutu.

No ei ole vihlomisia kyllä ilmaantunut valitettavan tutunoloista menkkamaista tuntemusta :'( ennemminkin ja onhan nyt hirvittävän varhaista päätellä mitään.

Mutta oisko niin että kun ovis oli tiistaina että vielä sunnuntaina siitä on jäänteet kun mulla on se hormonin määrä ilmeisen korkea näillä vuosilla ja se viivahan on niin hurjan tumma aina,kaikenlaista pähkäilyä nyt on ihana harrastaa nää ne päivät taas on...

Ei se ole ihan hirveän haamukaan se viiva ihan helposti se erottuu mutta kun vertasin mun vanhaan ovistestikokoelmaan ekalta kierrolta niin tämä on huomattavasti haaleampi kuin ovisviiva kp 12 esimerkiksi ja silloin oli ovis kp 15 hurjimmillaan nyt on toki 6 päivää kulunu.

Tämmöistä mutta mun ovistestit onki nyt loppu joten jos jotan testaillaan niin sitten menee r-rapisevan puolelle. Hyviä öitä :heart: :heart:
 
Minulla tosiaan oli ovis silloin kp 13 ja haamua näytti kp 21 illalla, mutta olen poistanut blogista ne kuvat!voi harmi, juu vaikeata on kuvata sitä, mutta nyt kaikille tämän vkn testailijoille, hirmusti Onnea, Onnea plussiin!


Töihin taas!


Rva Pikkumyy ja Pirpana rv 5+5


Voikaa kaikki suloisesti ja pitäkää itsestänne huolta!
 
Kyllä meni vkl nopeesti. Häitä ja ripijuhlia ja hirveä flunssa eli väliajat levätessä.

Ihania pohdintoja Pyrstis. Varmaan se lääkäri kannattaa. Ihan loogisilta näin naisen logiikalla nuo munis jutut kuulostaa. Ehkä kuitenkin kannattaa kysellä ainakin nuo hormonit lääkäriltä, saa jonkin mielen rauhan ja intoa yritykseen, jos ei vielä olisi tärpännyt.

Kiitos mimmimamma arvauksesta. Mulla on virallinen testauspv vasta viikon kuluttua. en ole vielä edes testejä hakenut (huom monikko) Kai niitä ainakin pari kolme kannattaa hakea? Lääkkeet pitää kuukautiset pois, joten niitä ei saiskaan tulla. Ihan pientä verenvuoto (pieni viiru paperissa vain) oli la ja jos yhtään mietin niin rinnat on jotenkin arat. Toisalta, kun noita hormooneja otan ja hyvällä mielikuvituksella saa minkä vaan oireen.
Piti kanssa näin elokuussa alottaa uudet elintavat kesän jäljiltä. Tää nuhayskä vaan vei liikuntahalut. Miten sitä kesällä unohtaakin välillä kaikki terveellliset asiat? No ei kaikkea, mutta kovin kiristää housut napin kohdalta.. eli eikun lenkille kun olo kohenee :)

Myöhäset onnittelut Pennanen, toivottavasti juhlit plussia ennakoivalla tavalla :flower:
Tervetuloa Höpisijä ja mahdollinen plussa.

PikkuMyy kuulostaa siltä kuin olisi ollut jo sujuvasti kauan raskaana, niin luonnollisen ja ihanan kuulosta.

Ainiin. yksi ihan mahdollinen oire (jollei johdu flunssasta ja noista ylim hormooneista). Mua itkettää tosi helposti. pitää koko ajan telkkaria kattoessa varoa ettei tule kyyneleet silmiin. Ei tarvi olla kovin romanttinen ohjelma, vaik nää kisat. Kyyneleet tuli kun joku naispainonnostaja ei saanut painoja ylös (miten niin kuka tai ei tosiaan mun laji) tai kun Ruotsin naispotkupallistit teki pitkän yrityksen jälkeen maalin (tuli siis koostelähetys)... ihan oikeesti aika... :LOL: ei paljon romanttisia elokuvia viitsi tällä mielellä katsoa.

Sateista ja (plussa)tuulistaalkavaa viikkoa Pirkanmaalta.
 
Huomenia kaikille. -omaa napaa-. Eilen illalla lämmöt romahtivat tuonne alle 36 asteen, ja aamusella olivat vielä alhaalla. Äsken mittailin uudestaan niin nousivat taas likemmäs 37, että en tiedä mitä keho nyt pelleilee. Eli taitaa olla täti kuitenkin tulossa kylään. mietin kun mulla on parissa kierrossa ollut primolut käytössä, että jos vaikka tärppi olisi käynyt, niin kun sitä syö että vaikuttaako se tuohon kiinnittymiseen, ja jos tärppi olis käynyt niin tyhjentää kohdun, äh pohdin näitä kun en huomannut kysellä primolutia määränneeltä lääkäriltä.
 
No pöh. Taitaapi täti kolkutella. Äsken tuli paperiin ruskeaa "töhnää"eli ei se merki taida olla sitten muusta kuin että hanat aukeaa huomenna sitten kunnolla. Ja niinkuin sitä oli jo varma kun oli noita ihmeellisiä oireita kun tuollaista veriviiruakaan ole ennen tullut. Mutta onneksi en ehtinyt vielä testailemaan. Tänään kävi mielessä, mutta säästypä nuokin rahat sitten vaikka ovistesteihin.
 
pyrstötähti
harmi että lupaavat oireet höpisijältä meinaavat kadota mutta ei vielä ihan luovuteta rusehtavaa vuotoahan liittyy melkein joka toisella alkuraskauteen silloin kun tädin pitäisi tulla jotenka jos ei muuta ala tapahtumaan niin pitäisikö sitten testata?

ainoee etkö jo rapistele tänään eihän tätä piinaa kestä?

ja missä on lapsellinen varmaan kidnapattu kun ei mitään kuulu kukaan ei tiedä missä mennään jos et tule päivittämään eihän me voida tulla raskaaksi jos ei ole mistä tarkistaa? Lumimarjan plussa pitää äkkiä lisätä meidän listalle myös

pikkumyyllä piisaa energiaa nyt ja hyvät merkithän nuo onkin. Nopeasti jotenkin menee tuo aika kun kohtahan on varhaisultrakin ja saadaan sitten ehkä kuvia mekin katsoa,pliis?

mimmalle tsemppiä ja terkkua olemmehan lähes ikätoverit yritetään siitä huolimatta olla sinnikkäitä ja vielä me vanhat harakat plussataan vai mitä krääk?

on: ei muuta uutta kuin se eilen illallinen testi jossa hentoinen viiru ei haamu vaan viiru joten himppasen epäilen olevan vanhan oviksen sitkeä varjo kuitenkin :( meillä on kivasti eri ilmaisuja näille viiruille, on haamu, haamujen äiti, haamujen haamu ja kaikkien haamujen isoäiti ja läpivalaistu haamu ja ovikselle vielä varjo ja varjojen varjo, hei milloin varjojen varjo muuttuu haamujen haamuksi :LOL: :headwall:

katselin sitä myyn lähettämää linkkiä ja merkillistä että siellä näkyi 5 j 6 pv jälkeen oviksen haamuja ja sitten ne hiipu muutamaksi päiväksi ja vahvistu jälleen,merkillinen on koneisto.

Mulla on vähän ällö olo mutta mulla on hirveän usein aamulla ällöttävä olo ja johtuu ihan vaan siitä että pitää lähtee töihin :eek: mutta nyt on vähän pää kipeäksi tulossa ja kuvottaa joten siitä tietää että on maanantai ja vielä ällömpää tulla töihin,psyykkasin itseäni pinon avulla että tulen sitten kaikessa rauhassa ensin tänne rentoutumaan ennenkuin avaan silmäni ja huomaan olevani töissä :D Nyt alan raotella silmiäni joo kyllä tää loppuviikko jo tästä sujuukin ja onhan nyt tämmönen jännäysviikko menossa.

Työniloa kaikille teille ja erityisesti te jotka viihdytte työssänne tuplaten onnistumisen riemua, voikaa paksusti raskautuneet ja kaikki rktt:t peukutusta ja oviksen metsästäjät, jahtionnea ja valtavaa peiton heilutusta tv: pyrstötähti RKTT :heart: :heart: :heart:
 
Tervetuloa Höpisijä ja SiiriSisiliskollekin tervehdys :wave:

Nyt saatte huokaista ja lakata jännäämästä puolestani. Eilisestä punerrusta pöksyyn, vielä ei hanat täysin auki, mutta tädin helemat paukkuu jo siihen malliin että tässä se oli taas tällä kertaa. Huti. :eek: Tavallisia menkkaoireita ei kylläkään kuten aiemmin, ei turvota pahemmin eikä kovin vielä jomotakaan. Odotetaanko että kunnolla vuodan ja sitten päivitetään kohdaltani listaa. Kp ykköseksi olen laittanut yleensä sen kun kunnolla vuotaa. Ilmoitan kun on "se" päivä.
Tavallista väsyneempi olen ollut koko viikonlopun, mielettömiä tarmonpuuskia ja sitten täydellinen väsähtäminen ja unta monta tuntia illassa ja yö päälle. Vähän outoa.

Koulut alkavat huomenna ja onneksi murkut saavat muuta ajateltavaa kuin miten kuluttaa aikaansa lomalla.

Naapuriin syntyi tyttövauva viikonloppuna. Ihanaa , pääsen kuitenkin hiplaamaan vauvanvaatteita, kun käyn heille ostamassa jotain ihanaa. jospa se auttaisi tähän omaankin raskautumis haaveeseen. Vähitellen alkaa kuitenkin tulla olo että luovutanko jo .... En vielä,,,, pinoa en ainakaan hylkää...

Mukavaa maanantaita. Vettä sataa taivaan täydeltä..

Menkkaränkkäfiiliksissä..... AinoEmppu
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Höpisijä (42)................kp1/28...............?...............3.
Minni-07 (44) ..............kp7/28..............yk1...........2./1.yhteinen
äippä67 (41)................kp8/26-39.........y1,5v.......2.
lapsellinen67 (40)........kp9/?.................y2v..........1.
gitte (39).......................kp10/28............?...............1.
Kirsikka68 (40)............kp12/28-39......?...............5.
Pennanen (41)..............kp14/29-32......0,5v.........2.
Nuusku (42)..................kp15/28............?...............4.
mimmimamma (46)......kp16/27............y6v...........4.
pääpilvissä (45)...........kp18/25-43.......?...............1.yhteinen
vilmaville (43)..............kp20/28-30......y1,5v........9.
pyrstötähti (47)............kp21/28............yk4...........4./1.yhteinen
touhu tenava (45)........kp23/27-30......y3v...........6.
ruujakengu....................kp24/28............?...............3.
Plättä (44)....................kp24/28-30......?................7.
AinoEmilia (43).............kp30/31-34......?...............4./1.yhteinen
ikiemo (43)...................kp32/n.23.........?...............4.
einiinvaan (41).............kp49/28-31......?................3.
Mussukka67 (40).........kp79/29............yk11.........2./1.yhteinen
Matsalu (44).................kp?.....................?................1.
äittä-67 (40)................kp?.....................?................3./2.yhteinen
Elina67 (40).................kp?.....................?................1.

babo67 (41).............kp10/29-31....PAS ?/08.....5./1. yhteinen
kane (43).................pp7.................PAS 4.8.08...4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/32 = 10,56 Pino alkanut 21.2.2008 --> 21.8.2008 mennessä "tavoite" = 5 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Pinon jättäneet: keijukka, dinosaurus61


Pitää taukoa:
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)

[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

Rva Pikkumyy (43)..31.7.2008..kp30..yk5..LA 8.4.2009
[/b]


äittä-67 (40).....8.4.2008... kp32...yk 1...

Minni-07(44)....23.5.2008...kp30...yk4....




Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
pyrstötähti
minkä takia höpisijällä on primolut ollut käytössä? En tiedä muuta kuin että itse siirsin sillä kerran tätiä tuonnemmas ja viime kierrossa kokeilin puolikkaalla ja neljäsosatabletilla pms:n hoidossa. Siinä kyllä näyttää olevan ettei sitä saisi raskaana käyttää lainkaan ja nyt en sitten sitä aloittanut kun ajattelin että josko vaikka jotain olisi tapahtunut niin eipä tartte sitten miettiä. Jos sitä ottaa täysannoksen en tiedä mitä tapahtuu kun sen lopettaa sillä vuodonhan pitäisi alkaa 2-3 päivää siitä kun annostelu päättyy. Tyhjennysvuotohan siinä alkaa joten voisiko toimia samoin kuin katumuspilleri,nyt kyllä pitää kysyä viisaammilta, missähän lapsellinen on,hän tietää nää jutut... :D Mutta palaillaampa taas :flower:
 
Minnekkäs minä olisin kadonnut... :saint: Olkaapas hyvät, päivitetty lista taas valmiina, niin tiedätte kp:nne... :LOL:

Tervetuloa Höpisijä joukkoomme jännäilemään ja rapistelemaan! :flower:

Pyrstis: Täällä noista progesteroniarvoista tietoa. Noi ovistestin viivat tosiaan hiipuu pikkuhiljaa oviksen jälkeen, siis jos kaikki menee oikein. Varmaan sitten raskautuessa ne alkaa ilmestyä uudelleen.
 
Noista primoista ja muistakin progesteroneista. Eivät ne käsittääkseni voi aiheuttaa sitä, että jos siellä olisi kiinnittyminen alkanut, niiden lopettaminen jotenkin lopettaisi koko touhun. Kun kuitenkin jos on ollut ovulaatio, oma keltarauhanen toimii, eikä sen pitäisi lakata yhtäkkiä toimimasta. Näin mä ainakin käsitän tän jutun.
Ne varoitukset, ettei raskaana ollessa saisi käyttää, liittyy joihinkin tutkimuksiin, joissa varsinkin poikalapsilla joskus joissakin tapauksissa olisi ilmennyt sukupuolielinten vajaakehittyneisyyttä tms.
 
oliko sitä vai ei. Oli ainakin mekkajomotukset juuri tuossa kp 13-15 suurinpiirtein. Ja himot hyrrää :p no, siitä ei ainakaan haittaa ole tässä harrastuksessa :LOL: Mä menen, tai me, tällä samalla konstilla, tjot-linjalla, en jaksa kiinnittää erityistä huomiota kierron erivaiheissa oleviin ja tuleviin ja meneviin tuntemuksiin, taitaa olla liian kiireinen elämä ? No ei haittaa, kyllä mä sen sitten huomaan jos raskaana sattuisin olemaan !

Tuli mieleen tuossa että minkäikäisiä teidän miehet on ? Onko nuorempia kuin te, vai samanikäisiä / vanhempia ?

Koulut alkaa ! Mielestäni hyvä asia, eipähän tarvitse olla aina miettimässä mitä niille laittais syömistä päiväksi, toisaalta, kaikki kelpaa, joten sen puoleen ei ongelmia.

Mukavaa viikkoa kaikille ja plussat täältä kehiin vielä, josko osuisi yksi mullekin
:whistle: +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pyrstötähti:
minkä takia höpisijällä on primolut ollut käytössä? En tiedä muuta kuin että itse siirsin sillä kerran tätiä tuonnemmas ja viime kierrossa kokeilin puolikkaalla ja neljäsosatabletilla pms:n hoidossa. Siinä kyllä näyttää olevan ettei sitä saisi raskaana käyttää lainkaan ja nyt en sitten sitä aloittanut kun ajattelin että josko vaikka jotain olisi tapahtunut niin eipä tartte sitten miettiä. Jos sitä ottaa täysannoksen en tiedä mitä tapahtuu kun sen lopettaa sillä vuodonhan pitäisi alkaa 2-3 päivää siitä kun annostelu päättyy. Tyhjennysvuotohan siinä alkaa joten voisiko toimia samoin kuin katumuspilleri,nyt kyllä pitää kysyä viisaammilta, missähän lapsellinen on,hän tietää nää jutut... :D Mutta palaillaampa taas :flower:

Mulla oli hormoonihäiriö ja jäi parit kuukautiset tulemata, ja siksi sain primolutia. Söin siis kaksi kuuria peräkkäin kierron 15-25 päivä. Nyt mietin että kun tunsin selkeästi tuon ovulaation, niin oliko tyhmää aloittaa tuo kuuri, koska se lukemani perusteella tosiaan tekee sen tyhjennysvuodon, ja jos olisi niin onnekkaasti käynyt että raskaus olisi tässä kierrossa alkanut, niin voiko tuo primolut estää sen kiinnittymisen tai jopa laittaa kesken. Mietin ja jossittelen, mutta asiata en tämän enempää tiedä. Läkäri joka määräsi primolutia tiesi kyllä että lasta yritän, kun tuolla naistentautien polilla kävin. Mutta nyt lopetan tuon kuurin ja edelleen harmittelen, koska varmaan ovulaation jälkeen nuo kuukautiset olisivat varmaan alkaneet ajallaan. Että mietin kun primolut kuitenkin aika vahva on, että toimiiko just katumuspillerin tavoin. Näitä mietin ja vuoto muuttui helakanpunaiseksi että kierrospäivää yksi tässä sitten mennään.
 
pyrstötähti
tiedoista lapsellinen. Eli kyllä tuo ovistesti ei ole oikein luotettava raskausmittari kun voi olla hiipuva ovis tai haamujen haamu plussa joten käympä sen progesteronin mittauttamaan.
Ikävänoloisia nipistelyjä alavatsalla ihan kuin täti olisi jo valmistautumassa äsken oikein kohdunsuuhun asti vihlaisi oikein kunnolla ja kp vasta 21 joten taitaapi täti valmistella kunnon sotatanteretta jälleen kerran, mutta toivoa ei heitetä vielä menemään :hug:
 
pyrstötähti
Niukka alkuraskauden verenvuoto ajankohtana, jolloin kuukautisvuodon pitäisi alkaa ("valekuukautiset"), on tavallinen oire, sitä esiintyy joka neljännellä naisella. Jos vuoto on kuukautisvuotoa runsaampaa ja jos siihen liittyy supistuksen omaisia kipuja, oireet viittaavat keskenmenoon. Niukka ruskea vuoto, johon liittyy alavatsakipuja, voi myös olla kohdunulkoisen raskauden merkki. Raskausoireita, kuten pahoinvointia, voi esiintyä sekä normaalissa että poikkeavassa raskaudessa. Emättimen tai kohdunkaulan tulehdukset voivat aiheuttaa niukkaa verenvuotoa. Raskauden aikana emättimen ja kohdunnapukan limakalvo voi olla turpea ja hauras, ja tämä saattaa aiheuttaa yhdynnän jälkeistä verivuotoa
 
Heippa vaan kaikki! Siirtyvätkö tässä nyt kaikki piinailijat saman tien ryysyvaiheeseen, onko muita enää jäljellä kuin Ikiemo?

Oma pohjille putoaminen tapahtui aika rankalla tavalla. Minullahan oli kovia kipuja, joita luulin tulossa olevien menkkojen aiheuttamaksi. Mutta lopulta kivut kovenivat niin, että oli pakko lähteä sairaalaan. Kävi ilmi, että paksusuoli oli menossa tukkoon. Sitten olinkin äkkiä sängyn pohjalla nenä-mahaletku toisessa päässä ja rektaaliputki toisessa päässä, leikkaus uhkana. Onneksi tukos laukesi keveillä hoidoilla eikä tarvinnut leikata. Nyt taas paska lentää kuin varpusparvi.

Sairaalassa piti mahasta ottaa röntgenkuva ja sitä varten kovasti testailtiin, että olenko raskaana. En ole. Kuulemma veritestissä raskaus näkyy jo heti hedelmöittymisestä alkaen, Hcg-arvo tuplaantuu joka päivä siitä lähtien. Mulla oli se arvo 2, joten ei toivoakaan.

Nyt sitten vain menkkoja odottelen. Kunhan alkavat, menen mittauttamaan FSH:n ja sitten seuraavasta kierrosta keinohedelmöitykseen. Peukut pystyyn niille, joilla vielä piinailtavaa on!
 
Pyrstis, älä itke... :hug:
Minä kun olen lomalla, onnistuin irrottautumaan hetkeksi netin äärestä ja leikkasin ruohon sekä tein muitakin puutarhatöitä. =) Kohta pitäisi lähteä kauppaan; jääkaapissa ei juuri valon lisäksi ole mitään muuta. :eek:

Juu, ei se ovistesti näytä käsittääkseni vahvaa viivaa ennen kuin r-testikin jo näyttää. Joten ei siitä hirvittävän pitkälle meneviä johtopäätöksiä voi tehdä. Tietenkin, jos mitään viivaa ei näy kun kp:t alkavat olla täynnä, sitten voisi sanoa, ettei ole tärpännyt...
 
kyselemään. Siis hermot menee kohta: nyt viides päivä positiivistä ovistestiä Clinicillä ja siinä sivussa negatiivistä testiä pukkaa digitaalisella :headwall:
Soitin tuonne Clinicin edustajalle ja kysäisin asiaa, mutta enpä sen viisaammaksi tullut. Äsken tuli postissa mammaksin ovitestit ja eiku lorottamaan...taas.... ja negaa näyttää.

Tuossa kun asiaa pohdiskelin ja googletin, niin luin että "vaihdevuodet saattavat antaa väärän tuloksen ovistestiin". Nyt oon ihan paniikissa :eek: menikö multa nyt vauvahaaveet.

Anteeksi tämä "omanapa" :/
 
pyrstötähti
ainakin tehokas dieetti,varmaan tekis hyvää meikäläisellekki kun tuntuu että on koko koneisto ihan tukossa ja peräsuoleen asti välillä tuikkii ja juilii merkillinen olo kun tuntuu että on massukka ihan kaasua täynnä ja pömpöttää entiseen malliin vaikka muka jo hoikistuinkin :'(

ei sulla mitään vaihkareita nuuskutin ole, saattaa olla viallinen se toinen testisatki miten se toinen näyttää plussaa ja toinen negaa.

ei ne vaihkarit tule silleen yhtenä iltapäivänä että pam. kyllä siinä kauan päkistään ja hikoillaan joten nyt vaan unohdat koko v...n testit ja muistelet miten niitä vauvoja tehdään ja kellistät sitä ukkoo päivittäin pari kertaa viikon ajan niin siinä sitä testeriä on,nimittäin tärkeempää kuin tietää se ovis on että harrastaa seksiä siinä puolivälin tietämillä viikko ennen ja jälkeen päivittäin niin eipähän tartte miettii menikö ovis ohi ja parisuhdekin kukoistaa,hormonit alkaa hyrskäämään ja rouvalla posket punottaa ja siinähän se resepti onkin sitten lisääntymiseen,parempi mieli -> ilosempi kana -> innostunut kukko -> paljon munia -> uusia vauvoja onnea matkaan ja kiitos lapsellinen kun tulit sieltä nurmikolta sisälle alako jo hermostuttamaan,nyt mä lähen ostamaan äitiysvaatteita kun tuo massu on niin pömpöllään,heh heh tv: pyrstis
 
Heissan! Älkäähän nyt pudotko plussausjunan kyydistä AinoEmilia ja Höpisijä! * teen suojavallin ympärillenne* :saint:

Kane: niin tuttuja nuo liikutuksen tunteet, tippa silmässä vähän väliä minullakin;=)) :heart:

Pyrstis: Niin taitavat olla aika epäluotettavia ne ovistestit raskauden suhteen! :headwall: Odotetaan vähän niin saat tehdä raskaustestin! :heart:

Nuusku: Ompa ihmeellinen se clinicin testi sitten!! :headwall: En ole koskaan mitannut sillä ovista joten en tiedä, miten olisi minulla toiminut. Mutta vaihtiksia sinulla ei nyt kuitenkaan ole! Paljon rakastelua ja mukavaa puuhastelua miehen kanssa, siinä testiä! :heart:

Yksi nuoremmista kuumeilijoista söi todella tuota Primolutia ja teki raskaustestillä plussan, mikä meni alle viikossa kesken, joten taitaa olla huono lääke raskautta ajatellen!!

Minulla on lugesteroneja, siis jäänyt nyt ja kun siellä varhaisultrassa olen käynyt, voin ne jollekkin lähettää, jos kiinnostusta löytyy? Ne siis aloitetaan laittamaan emättimeen 3vrk:tta ovisplussan jälkeen ja laitetaan , kunnes testataan rtestillä, onko raskaana ja jos on niitä voi jatkaa tai olla jatkamatta. Tässä kierrossa kun en niitä käyttänyt, niin en aloittanut plussattuanikaan, vaan odotan "luomuvauvaa" :heart:

Mitäs muuta mahdoittekaan kirjoitella? Hmm en muista, mutta kommentoin myöhemmin sitten! :D

Oma napa: Kävin mittauttamassa verenpaineen aamulla kun niin rajua huimaus/pyörrytystä arvo oli 89/65. Siitä huolestuneena, kun vaan tippuu arvo, soitin neuvolaan tervhoitajalleni. Vaarallista ei ole meille kummallekkaan, mutta minun pitää varoa, etten pyörry ihan oikeasti!! Koko ajan pitäisi olla liikkeessä, ei saisi seisahtua, hauska näky *Duracell pupu* hoitaja asiakkaan luona, jotka toiset jo lähes sata vuotiaita!! Kuvitelkaa nyt sellaista! :LOL:

Juoda pitää 2-3 litraa vähintään ja suolan lisäys aina ruokiin! :p Vältän yleensä suolan käyttöä, mutta teen nyt poikkeuksen. :heart:

Niin eipä tässä muuta, kun masua kasvattelen!! :saint: :heart: :D

Rva Pikkumyy ja Pirpana rv5+5 :heart: Plussatuulia tartuttaen! :heart: ++++++ :heart:
 

Yhteistyössä