Hakutulokset

  1. W

    biisi: minulla on ikävä, minulla on suunnaton ikävä..."

    Oliskohan Pave Maijasen biisi.. Nimeä en kyllä muista, vaikka tiedän mitä biisiä tarkoitat :whistle:
  2. W

    voisitko kuvitella olevasi ystävä parikymppisen lapsettoman opiskelijan kanssa?

    Riippuu tietty siitä ihmisestä. Jotkut osaavat olla tosi kypsiä ja ajattelevat muutakin bilettämistä. Tosin kaikki mun tuntemani ovat bilettämiseen ja muotiin keskittyneitä.. Niin, ja osaan minäkin muuta kuin puhua lapsistani :D
  3. W

    Veisitkö vauvan suoraan lääkärille tässä tapauksessa?

    Meillä on ollut kuopuksen kanssa monta vastaavaa tapausta :( Todella kurja tauti, kun toinen on niin kovin sairas, eikä oikein mikään auta. Ollaan juostu lääkärissä, siellä kehottivat nostamaan sängynpäätyä ja höyryhengittelyä. Ilmeisesti joka kerta ollut virus-peräinen tauti, eli ei...
  4. W

    sinun ja miehesi ikäero?

    Olen viisi kuukautta vanhempi :heart:
  5. W

    Onks tää normia, et tissit on tällaset ku on imettäny 9kk?

    :laugh: :laugh: Elkää nyt, kahvit roiskuu ympäriinsä!!
  6. W

    KUN, menitte naimisiin, niin mikä oli ...

    Iiiks.. Näitä on kiva lukea, kun itsellä se on edessä viikon päästä :D Mutta onneksi te kaikki olette selvinneet, itse pelkään jännittäväni niin paljon, etten pääsekään alttarille asti :p
  7. W

    G:vihkisormuksen hinta!!??

    Juuri tänään käytiin valitsemaan sopiva sormus :heart: Maksaa noin 300e, tarkkaan ei osannut vielä sanoa. Ja todellakin, kullan hinta on noussut :/
  8. W

    Ketään lempäälästä, tai muuten vaan ideaparkin tietäjiä??

    On siellä käytävien varrella muutamakin paikka, mihin saa kasseja laitettua. Ei siis missään kaupassa. Taisivatpa olla ilmaisiakin, jollen ihan väärin muista :whistle:
  9. W

    laittakaa kuppienne ja mukienne tekstejä tähän :)

    It's nice to be thought of.
  10. W

    Mistä voi ostaa poika baby bornin Oulusta?

    Minä löysin tytölle täältä Tampereelta Löytö Tavaratalosta, oli vielä alennuksessa 29e :) Neiti on nyt niin iloinen, kun sillä on sekä tyttö että poika nuket. Mites Citymarketit ja muut marketit? Täältä ainakin löytyy.
  11. W

    Tampereen seutu

    :wave: Toistaiseksi vielä Tampesterin rajojen sisäpuolella, kohta muutto naapurikaupunkiin :whistle:
  12. W

    kertokeehan millä viikoilla aikaisintaan sydänäänet..

    Ekasta kuunneltiin joskus rv10 tienoilla. Kuopuksesta ne kuului jo ennen rv6 :whistle:
  13. W

    G: kauanko yhdessä ennen kihlautumista,naimisiin menoa,lapsia?Yhdessäkö vielä vai eronneita?

    Alettiin seurustella elokuussa 2003. Esikoinen syntyi kesäkuussa 2004. Kihloihin mentiin elokuussa 2006. Kuopus syntyi syyskuussa 2007. Naimisiin mennään elokuussa 2008, samana päivänä tulee 5v täyteen :heart:
  14. W

    Perhepäivähoitajien käytöksestä

    Ketjua sen enempi lukematta kommentoin minäkin. Meidän lähipuistossa käy myös vanhempia lapsia, eikä siinä mitään, mutta välillä ne tuntuu tahallaan kiusaavan pienempiä. Esimerkiksi tilanne, että KAIKKI (3kpl) keinut pitää vallata juuri silloin, kun meidän esikoinen on sinne päin...
  15. W

    Apua, miten päivähoitopaikka irtisanotaan? Lapsi ollut sopimuspäivillä

    Meillä on kaupungin sivuilla oma lomakkeensa hoitosopimuksen irtisanomiseen. Täyttelin sellaisen ja toimitin päiväkotiin. Jos teidän päiväkoti on nyt heinäkuun kiinni, niin toimita lomake teidän kaupungin päivähoitotoimistoon (vai mikä lie oikea termi on). Tai sitten soitat vaan kaupunkinne...
  16. W

    nominations-rannekorut

    Aika monesta paikkaa, mm. Timanttiset myy, ainakin täällä Tampereella. Kultapörssissä on laajin valikoima paloja, kuulemma
  17. W

    nominations-rannekorut

    Minä sain äitienpäivälahjaksi ko. korun :) Aivan ihana, tykkään. Ja se kun on vielä sellainen käteen pujotettava malli, niin sen saa itse käteen :laugh: Niitä paloja on varmaan miljoona erilaista, omasta korusta saa tehtyä juuri oman näköisen :heart: Tietenkin miehen lahjanosto helpottui...
  18. W

    isä ei osallistu lasten juhliin

    Erään sukulaisen mies pakenee aina omien lasten juhlista, eikä osallistu muidenkaan juhliin. PAITSI silloin, kun tarjolla on alkoholia :headwall: Se vähän naurattaa, että jos esmes meillä on juhlat ja sukulainen sanoo miehensä olevan töissä, niin kuitenkin tämä samainen mies tuo ja hakee...
  19. W

    G: Mitä lasissa?

    CocaCola Zero B)
  20. W

    Niistä päiväkodin tädeistä...

    Täällä Tampereella sijaisuuksia tehdessäni yhdessä talossa oli sellainen täti, joka väkisin syötti lasta :o Tämä tapahtui muistaakseni alle 3-vuotiaiden ryhmässä. Se täti kylmäviileesti taivutti syötettävän lapsen pään taakse ja lusikoi väkisin ruokaa suuhun :'( Itseltä meinasi tulla itku...

Yhteistyössä