Onks tää normia, et tissit on tällaset ku on imettäny 9kk?

• Viestiketjun aloittaja pallukka
  • Ensimmäinen viesti
pallukka
Ja siis imetän edelleen, mut tissit nykyään aina miltei pehmeet läpät..kyllä niistä silti maitoa tulee ja lapsi pissii ja kasvaa hyvin...hassua vaan, kun alussa oli aina semmoset pinkeet pallot...

Kyllähän ne kovat on tietenki alussa kun maito nousee niihin ja niissä on sitä maitoo.. Ootappa vaan ku lopetat imetyksen.. Mulla poika söi koko tissit teille tietämättömille.. Pienet jo alunperinki, ni nyt ei sit jääny mtn :/

sama juttu
Mulla on ollu alusta asti semmoset pehmeet läpät ja maito on aina riittäny hyvin. Ei mulla sellasia pinkeitä palloja ollu muuten kuin synnytyssairaalassa. Poika nyt 7 kk.

jep
Mulla tissit jäi ikäväkyllä sellaisiksi tyhjiksi pusseiksi tosin imetinkin kaksi lasta melkein peräjälkeen imetysten välissä oli vain 6kk väliä. Ja siis reilu vuoden imetin kumpaakin.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Mulla tissit jäi ikäväkyllä sellaisiksi tyhjiksi pusseiksi tosin imetinkin kaksi lasta melkein peräjälkeen imetysten välissä oli vain 6kk väliä. Ja siis reilu vuoden imetin kumpaakin.
Kai se tasaantuu ajan kanssa. Ainakaan mä en osaisi nelikymppisistä sanoa, kuka on imettänyt ja kuka ei

Tarvii kyl sanoa, että vaikka rinnat on nyt hieman pienemmät kuin imetyksen alkuvaiheessa, nyt suunnilleen saman kokoiset kuin ennen lasta, niin aikalailla ryhdikkäänä on imetyksestä huolimatta pysynyt. Lienee varmaan sekin auttanu, kun en ole juurikaan nukkunut ilman rintaliivejä, ja niihin olen imetysaikana panostanut, että ostan laadukkaita liivejä enkä enää seppälän tarjouskorista... Ennen lastahan rintaliivit oli lähinnä verhoileva asuste, nykyään ajattelen sen olevan tukea antava asuste.

Yhteistyössä