KUN, menitte naimisiin, niin mikä oli ...

  • Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti

Meitä ei vihitty kirkossa, joten vähän eri meininki oli. Mua ei kyllä jännittänyt yhtään, mutta mies jännitti niin että hiki vaan valui ja kädet tärisi kun laittoi mulle sormusta. Ainoa ajatus minkä muistan, oli että en halua alkaa itkemään...mutta papin (ihanan) puheen aikana joutus kyllä sit kuitenkin pari kyyneltä tirauttamaan... B)
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja DixieChick:
Meitä ei vihitty kirkossa, joten vähän eri meininki oli. Mua ei kyllä jännittänyt yhtään, mutta mies jännitti niin että hiki vaan valui ja kädet tärisi kun laittoi mulle sormusta. Ainoa ajatus minkä muistan, oli että en halua alkaa itkemään...mutta papin (ihanan) puheen aikana joutus kyllä sit kuitenkin pari kyyneltä tirauttamaan... B)
:D
 
Siinä kun ovien takana seistiin niin jännitti niin pirusti. Hyvä etten ruvennut hyperventiloimaan :LOL: Kun ovet aukesi ja musiikki kajahti soimaan meinas itku tulla, olin niin onnellinen!!! varsinkin sitten kun se oma kulta lähti käytävää pitkin vastaan ja katseet kohtasivat :heart:
 
Muru
Mä olin niiin onnellinen, niiiiiiin onnellinen. Kuvistakin näkee, että mulla on hymy korvissa asti ja mies on sen näköinen, että se pyörtyy justiin :)

Mua ei jännittänyt yhtään, mä olin vain niin onnellinen, että olisin voinut juosta alttarille ja tuulettaa :)
 
090906
kunnes kuulin marssin ensisävelet. Aivan järkky onnen ja liikuttuneisuuden aalto löi päälle. Kyyneleet alkoi vieriä, älä itke, älä itke. Olin ihan paniikissa, että pillitänkö koko toimituksen. Onneksi matka alttarille oli niin pitkä, että sain koottuani itseni ja olin tyyni kohdatessani sulhaseni.

Toimituksen aikana kyllä piti varoa. Pokka meinasi pettää pari kertaa, kun pappi tuijotti mua silmiin tuimana paasatessaan avioliiton merkityksestä, pyhyydestä jne.. Ei kertaakaan vilkaissut miestäni. Tuntui ihan kuin pappi ois mulle kuin pikkulapselle saarnannu. Oli mieskin asian huomannu. Ihmetteli asiaa myöhemmin ja sanoi yrittäneensä ottaa pappiin katsekontaktia, turhaan.
 
ahdisti
Vähän pelotti omien vahempieni vuoksi kun ne oli eronnut muutama vuosi ennen meidän häitä. Isäni yritti silloin vähän niiden eron jälkeen tappaa mun äidin ja ne näki toisensa ensimmäisen kerran sen puukotus yrityksen jälkeen siellä häissä. Niin kyllä vähän hirvitti että kuuluuko meidän hää-leikkeihin loppuillasta puukkohippa, mut onneksi kaikki sujui kuitenkin ihan rauhallisesti ja mun isä poistuikin sieltä häistä aika aikaisin.
 
Päällimmäisenä mielessä oli pystyssä pysyminen. Hameen helma oli tosi pitkä ja minulla oli oudohkot kengät jalassani. Lisäksi piti vähän kiirehtiä kun olimme myöhässä. :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nappe:
Jännitti ja nauratti kun faija pelleili siinä juuri ennen lähtöä :D
Sama juttu. Kuiskasi et entäs jos nyt huudetaan et APRILLIA ja juostaan karkuun...? :LOL: :LOL:

Toisaalta isää olis ehkä kannattanu kuunnella, 2vuoden jälkeen mies päätti vaihtaa muijaa....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wilmiina:
Iiiks.. Näitä on kiva lukea, kun itsellä se on edessä viikon päästä :D Mutta onneksi te kaikki olette selvinneet, itse pelkään jännittäväni niin paljon, etten pääsekään alttarille asti :p
voi onnea :heart: nauti siitä,se on niin hetkessä ohi.. :'( =) :flower:
 

Yhteistyössä