Hakutulokset

  1. W

    Nenäkorusta

    Kuulemma edes korviksia ei suositella laittamaan ampumalla, siihen oli perustelutkin, en nyt vaan muista niitä :p Itse otin ampumalla, samoin kaikki tutut silloin. Ei se oikeastaan tuntunut miltään, vedet vaan alkoi valua silmistä. Uuden korun vaihdoin aloituskorun tilalle alle tunnissa...
  2. W

    Joku oikein hyvä ja raikas booliresepti!

    Meneeköhän tämä ohje yhtään sinnepäinkään, mutta näin muistaisin: puoli pulloa kossua, pullo ofelia mustaherukkaa ja ainakin 1,5litraa spriteä. Siis nämä raaka-aineet, suhteita en tarkkaan muista. On toooodella hyvää, eikä maistu liikaa viinalle. Humalaan kyllä tulee, ja tukevaan sellaiseen...
  3. W

    G:Rintareppu vai kantoliina?

    Kantoliina ja nyt on käytössä kantoreppu :)
  4. W

    mitä ajattelisitte tälläisestä miehestä?

    no juu, en minäkään maitopurkkia kanniskelisi ympäriinsä. fanipaidan vielä ymmärtää, mutta ei maitopurkkeja eikä stringejä :laugh: :laugh:
  5. W

    mitä ajattelisitte tälläisestä miehestä?

    fanittaa hyvää bändiä :laugh:
  6. W

    Pirkanmaan mammat hohoi!

    :wave: Pinoudunpa minäkin! Minä 25v (täytän tämän vuoden puolella vielä 26v), mies 25v ja naimisiin ollaan menossa elokuussa. Lapset 06/04(tyttö) ja 09/07(poika). Toistaiseksi asutaan Tampereella, mutta kuukauden päästä meidät löytää Ylöjärveltä :)
  7. W

    Voih, meidän vanhempien ranskiksen selkä on rikki

    Oliko koko alapää halvaantunut, kun koira ensimmäisen kerran halvaantui? Miten se operoitiin? Ja miten toipui? Mun vanhempien bichon frise, iältään silloin 6v2pvää, halvaantui yhtäkkiä koko alapäästään. Takajalat menivät siis alta. Porukat vei sen lääkäriin, ja se sanoi, että leikata ehkä...

Yhteistyössä