Nenäkorusta

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Onko parempi ampumalla vai oikein lävistäjällä laittaa(jos sellasen pienen napin ajattelee vain laittaa)? Ottaako se kuinka kipeää? Kestääkö kauan parantua?
Minullako olisi hinkua sellaiseen? Ei kai (c=

Kuulemma edes korviksia ei suositella laittamaan ampumalla, siihen oli perustelutkin, en nyt vaan muista niitä :p
Itse otin ampumalla, samoin kaikki tutut silloin. Ei se oikeastaan tuntunut miltään, vedet vaan alkoi valua silmistä. Uuden korun vaihdoin aloituskorun tilalle alle tunnissa lävistyksen ottamisesta. Hyvinhän sitä pitää sitten hoitaa, ettei tulehdu. Mulla ei mennyt kauaa parantumisessa. Nyt korusta on enää nätti arpi jäljellä..

ap vieras
just vielä googletin suomi24:n sivuita ja siellä oltiin kahta mieltä...ampua tai lävistäjällä. Tiedä näistä taas että mikä olis "oikein". Jos lävistäjälle soitan niin tottakai se on sitä mieltä että sen on se parempi tehdä kuin ampumalla. Ja taas toisinpäin????? Pitääköhän jättää haavemaihin koko ajatus???

Alkuperäinen kirjoittaja ap vieras:
just vielä googletin suomi24:n sivuita ja siellä oltiin kahta mieltä...ampua tai lävistäjällä. Tiedä näistä taas että mikä olis "oikein". Jos lävistäjälle soitan niin tottakai se on sitä mieltä että sen on se parempi tehdä kuin ampumalla. Ja taas toisinpäin????? Pitääköhän jättää haavemaihin koko ajatus???
Miks pitäis? Sama kai se on kummin sen laittaa, mulla on kaverispiirissäkin ollu kenellä mitenkin laitettuna eikä mitään ongelmia.

Mulle ammuttiin vuonna kivi ja keppi. Olisink ollu 14...Mutta ehdottomasti lävistäjälle kannattaa mennä. En tiiä, tekeek ne enää edes ampumalla kultasepänliikkeis (toivon mukaan ei)
Hyvin on parantunu, eikä sattunu muistaakseni paljoo... :xmas:

mullakin oli semmonen kerran tossa alta 20 v:nä..ampumalla laitettiin ja tyyppi ei laittanut lukkoa tai muutakaan,jolla korvis ois kestäny paikallaan..totes vaan,että laita se lukko sit parin pvän päästä :eek: no,pe-pvällä laitatin ja su-aamuna oli hävinny :headwall: kun eihän se ilman lukkoa kestäny paikallaan..

Mulla oli nenäkoru joskus vuonna öööö- 93 tai -94, ihan kosmetologi sen siihen ampui, silloin lävistykset ei olleet vielä kovin yleisiä enkä edes ajatellut että pitäsi mennä ottamaan lävistysliikkeeseen. Hyvin parani.

tyttitiina
Mulle laitettiin ampumalla jossain kultasepän liikkeessä. Säikähin vain kun sellainen isohko mies tuli ja otti päästä kiinni ja nainen asetteli sitä "pyssyä" nenään kiinni. Minusta ei sattunu, vedet vaan rupes toisesta silmästä valumaan kun niin lähellä kyynelkanavia tai jotain sinne päin. Hyvin parani, enää vain pieni arpi muistona :)

Yhteistyössä