laittakaa kuppienne ja mukienne tekstejä tähän :)

  • Viestiketjun aloittaja Sangria
  • Ensimmäinen viesti
nn
Alkuperäinen kirjoittaja mörkö:
Miehelle ostin "kyllä maalla on mukavaa" mukin. Muutettiin silloin pääkaupunkiseudulta vajaan 400km päähän ja miehen piti ottaa tuo viimesinä päivinä mukaan kun täältäpäin meni vielä hetkeksi loman jälkeen sinne töihin.

Kerran näin yhen mukin jotan en oo enää nähnyt myynnissä ja harmittaa!! Siinä teksti "parempi tossun alla kuin taivasalla" ; tuo liittyis meijän seurusteluaikaan hyvin ja olisin sen miehelle halunnut kiusallani ostaa. Ei siis oikeasti oo tossun alla mut miehen vapaana olevat kaverit härnäili miestä joskus seurusteluaikana..

Meillä on tuo "parempi tossun alla kuin taivasalla". Mies joi siitä joskus aina kahvia, nyt oon jemmannut sen pois kaapista kun noita muumimukeja on niin paljon, ettei muille tilaa.
 
Meihellä on tällanen: JOS NAUTIN TYÖSTÄNI istun alas ja odotan, että kotaus menee ohi!

Mulla taas on tällanen: On vaikeaa olla NAINEN Täytyy ajatella kuin mies. Käyttäytä kuin hieno nainen, tehdä töitä kuin hevonen ja syödä kuin varpunen.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Meillä ei oo muita kuin mun ostama muki miehelle jossa lukee "The Boss". Ja tämä siis huvittaa meitä kumpaakin kun molemmat tietää kuka se pomo on :snotty: B)
Me saatiin miehen kanssa kavereilta lahjaksi mukit, toisessa lukee Boss ja toisessa Pomo.

 
Miehelle ostin jumalattoman kahvikupin: Big Boss

Itellä ei mitään tekstikuppia(oiskin muuten kiva)Vanha kaljatuoppi löytyy: Olut ei poista ongelmiasi,mutta ei sitä tee maitokaan..

Miehellä tuoppi jossa 10hyvää syytä juoda olutta
 
vieras
teksti alkaa näin "On vaikeaa olla nainen..."
en muista kokonaan tuota tekstiä, mutta se on se juttu että pitää tehdä hirmusti töitä ja näyttää nätiltä ja syödä vähän jne. kyllä te varmaan tiiedätte tämän...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
teksti alkaa näin "On vaikeaa olla nainen..."
en muista kokonaan tuota tekstiä, mutta se on se juttu että pitää tehdä hirmusti töitä ja näyttää nätiltä ja syödä vähän jne. kyllä te varmaan tiiedätte tämän...
siis just tuota samaa tarkotin kuin PIIAlla
 
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Ei oo, mut kaupassa bongattua;

ÄLÄ LAINAA. Mukin lainaaja ammutaan. Hengissä selvinnyt ammutaan uudestaan ja si oli tussarin kuva... :D
Mulla on juuri tämä muki, ja siinä lukee ÄLÄ OTA, MUKIN LAINAAJA AMMUTAAN, HENGISSÄ SELVINNYT AMMUTAAN UUDELLEEN.
Olen saanut sen työkaverilta joululahjaksi :D
 

Yhteistyössä