Hakutulokset

  1. H

    * Kolmatta kaipaavien TAMMIKUU *

    Liljan Kukka Täälläkin pidetään peukkuja, että siirryt kolmatta odottaviin! Heja&toukka 7+3
  2. H

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Jenny90 Hieno saavutus, onnea savuttomuudesta! Mitä rotua teidän pienokainen on? Scarlett89 Täällä myös yks suklaa hiiri, jolle ei mee suklaa alas ollenkaan:D Puolikkaan konvehdin yritin eilen syödä, mutta edes se ei mennyt alas. Raskausarvet Mä ostin kaverin suosituksesta ekassa...
  3. H

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Uusi elokuinen varovasti ilmoittautuu joukkoon mukaan. Ikää on 25, LA 29.8 ja kolmas lapsi tulossa. Takana siis kaksi onnistunutta raskautta (poika 4v, tyttö 3v) ja kolme keskenmenoa, joista kaksi olleet kaksoisraskauksia. Jaloissa häärää myös 2 kissaa ja 2 chihuahuaa. Erittäin vahva epäilys...
  4. H

    <3 KOLMATTA odottavat 2011 <3

    Aanna Joko on tuloksia kuulunut? Tää lääkäri ei onneks oo oma lääkäri, jouduin ihan eri kaupungissakin lääkärissä käymään (ollaan kyläilemässä muualla) eli tuskin tähän enää ikinä törmään. Muuten valituksen varmaan olisinkin tehnyt. Mä olen vähän ruvennut pikku hiljaa iloitsemaan tästä...
  5. H

    * Kolmatta kaipaavien TAMMIKUU *

    Pakko tunkea nokkaansa tänne sen verran, että Sunflower mä pidän täällä myös peukkuja, että sittenkin tää ois se plussa-aika! Mä olin ennen plussaa varma, että menkat alkaa ja kolisten, oli niin kovat kivut. Harvoin joudun etukäteen ottamaan särkylääkettä, mutta silloin joutui. Sormet ja varpaat...
  6. H

    <3 KOLMATTA odottavat 2011 <3

    Santtu81 Voi ei:hug: Paljon voimia myös täältä. Täällä on ollut aika tapahtumarikas päivä. Aamulenkillä metsästä juoksi yhtäkkiä irtokoira, joka yritti käydä omien koirien päälle, mutta kun omat sain syliin, koira purikin mua. Loppupäivä menikin sit lääkärissä. Jäykkäkouristus-rokotteen...
  7. H

    <3 KOLMATTA odottavat 2011 <3

    Äitee81 Ei ikävä kyllä asu oikeen ketään tuttuja/sukulaisia lähellä. Lasten isän sukua vaan ja niistä ei kyllä apua ole. emmin Nuoren tytön matkaan lähti, se juttu tais kestää reilun viikon. Kyllä ne asiat varmaan jotenkin järjestyy, satun vaan olemaan aika stressaaja-luonne eikä se yhtään...
  8. H

    <3 KOLMATTA odottavat 2011 <3

    Vähän sekavissa tunnelmisa tänne päätin kirjoitella, osa ehkä muistaakin mut kolmatta kaipaavista. Meillä oli yritystä takana 7 kiertoa, kun päädyttiin ikävään tilanteeseen ja erottiin miehen kanssa viime kesänä. Pitkään aikaan ei oltu yhteyksissä, kunnes päätettiin kokeilla uudestaan...
  9. H

    *Kolmatta kaipaavien ELOKUU*

    Vaikka täällä ei enää oo mahollisuuksia siihen kolmanteen pienokaiseen, niin pakko vastailla. Mä olen myös miettinyt mahdollisuutta kahteen ovikseen. Mulla on aika säännöllisesti joka kolmas/joka neljäs kierto sellanen, että tuntuu kun ois kahesti. Menkkakivut alkaa yleensä vasta edellisenä...
  10. H

    *Kolmatta kaipaavien ELOKUU*

    Mymosa varovaiset onnittelut täältäkin! Olit kuulumisia kysellyt, eipä tänne mitään ihmeempiä. Edelleen ollaan ilman puheyhteyttä ja "anoppi" päätti katkasta välit myös. Nyt musta on tehty ihan täysin syyllinen ja se miehen vieraissa käynti olikin ilmeisesti jopa hänen äitinsä mielestä mun...
  11. H

    *Kolmatta kaipaavien ELOKUU*

    kultakurkku Mielettömän isot onnittelut ja pienelle tarrasukkia! Mä se en osaa pysyä täältä pois...
  12. H

    *Kolmatta kaipaavien ELOKUU*

    Tähti77 Onnea miljoonasti! Whisky Peat Kovasti voimia ja jaksamisia:hug: Ihanan positiivisesti ajattelet, vaikka henkinen tuska varmasti onkin kamala.
  13. H

    * Kolmatta kaipaavien HEINÄKUU *

    moomin onnea plussasta!
  14. H

    * Kolmatta kaipaavien HEINÄKUU *

    Barbamama Joo onneksi moni ystävä on äitiyslomalainen niin voivat ajella vähän pidemmänkin matkan kyläilemään, varsinkin lasten kummit lupautuivat auttamaan miten vaan pystyvät. Mies on melkein 26 (ite olen vuotta nuorempi). En tunne kyseistä henkilöä, mutta kaivoin tytön tiedot nykyajan...
  15. H

    * Kolmatta kaipaavien HEINÄKUU *

    Barbamama Ei oikeen ole sellaista naapuria, joka auttaa voisi. Täällä on lähinnä kesämökkiläisiä, joita en tunne ja kielimuurikin tulee eteen. Sitä vaan pitää yrittää selvitä ja vaikka pyytää aina eri kavereita käymään kylässä ja käyttämään kaupassa samalla. Muahan siis myös syytetään tästä...
  16. H

    * Kolmatta kaipaavien HEINÄKUU *

    Kiitos kaikki:) Kyllä tää tästä hiljaksiin. Kyllä tästä lasten avulla ylitse pääsee. Tukiverkostoa on, mutta ei oikeen täällä päin. Puhelimitse saa ainakin purettua vähän, on kait sekin parempi kun ei mitään. Mutta ilman autoa keskellä ei mitään on kyllä aika hankalaa, ainut auto kun on miehen...
  17. H

    * Kolmatta kaipaavien HEINÄKUU *

    Barbamama Meille kävi niin ikävästi, kun vaan voida käy. Elikkä sain keskenmenon ja epäilys oli, että n.vko 8+. Eli yhet "menkat" ehti tulla, vaikka olin tietämättäni raskaana. Päivystyksessä vaan pikasesti tutkivat, mutta eivät olleet huomanneet, että mahassa olikin ollut yhden sijasta kaksi...
  18. H

    * Kolmatta kaipaavien HEINÄKUU *

    Minnarun ISOT onnittelut plussasta! Joka päivä käyn täällä kuulumisia lukemassa, mutta ikävä kyllä en listalle enää takaisin voi tulla:(
  19. H

    **** KOLMATTA kaipaavien KESÄKUU ****

    Mä pidän Pettunialle sormia ja varpaita ristissä, että siellä ei täti tulis vierailulle:) Mä epäilen kovasti ittelläni varhaista keskenmenoa tms. Yhtä kovat kivut, kuin aikasemmin vastaavissa ja vuotaa niin, että sais melkeen istua koko ajan vessassa. Buranaa on napsittu niin, että lääkäriä...
  20. H

    **** KOLMATTA kaipaavien KESÄKUU ****

    Tervetuloa Iina73! Mulle vois merkkaa Kp1 Mulla ei ikinä oo ollu menkat myöhässä vaan aina alkanu aika kellon tarkkuudella. Mistä lie nyt sit johtu..:'( Tekee niin kipeetäki, että taitaa mennä koko päivä sängyn pohjalla.

Yhteistyössä