Hakutulokset

  1. H

    **** KOLMATTA kaipaavien KESÄKUU ****

    Mä taidan seota, ei oo menkat alkanu vieläkään:D Eilen tuli pyyhkiessä muutama vaaleenpunainen viiru, mutta siinä kaikki. Koko ajan tuntuu, että jotain vuotais, mutta ei ainakaan mitään punasta. Ja mä ravaan vessassa jatkuvalla syötöllä. Se tosin saattaa olla oire myös menkkojen alkamisesta...
  2. H

    **** KOLMATTA kaipaavien KESÄKUU ****

    En mä pääse apteekkiin vasta, kun tiistaina:D Siihen asti on odoteltava, jos ei ala vuotamaan sitä ennen.
  3. H

    **** KOLMATTA kaipaavien KESÄKUU ****

    Moikka kaikki! Pitkään oon saanut pidettyä itteni täältä pois, mutta nyt ei enää voinut. Täällä on täti myöhässä ekaa kertaa tän yrityksen aikana:O Ja nyt kun tän kirjotan, aamulla varmaan kurvaa kylään.. Me oltiin jo vähän mietitty, että laitettais vauva-hommat hetkeks syrjään. Mutta nyt se...
  4. H

    **** KOLMATTA kaipaavien TOUKOKUU ****

    Uusille tervetuloa! Eipä mulla mitään uutta, tuskin tärppiä tässäkään kierrossa, kun mies muualla:( Armoton laihis päällä, josko kilojen tiputtaminen vähän helpottais tilannetta.. Vaikka eihän sitä tärppiä voi tulla, jos on välimatkaa eikä pääse edes yrittämään. Saiskohan mies työpaikalta...
  5. H

    **** KOLMATTA kaipaavien HUHTIKUU ****

    KP1 :'( Nyt on myönnettävä, että tuntuu pahalta.
  6. H

    **** KOLMATTA kaipaavien HUHTIKUU ****

    miranda-81 pahoittelut negasta:hug: Mä meinasin sortua myös ostamaan testin, mutta jätin kuin jätinkin vielä apteekkiin. Olis kyllä niin tehny mieli ostaa. Vaikka tuskin se olis toivottua tulosta näyttäny, vaikka sitä miten on mukamas ollu oireita. Kamala jatkuva väsymys (saatan yhtäkkiä...
  7. H

    **** KOLMATTA kaipaavien HUHTIKUU ****

    m0308 Hirmuisesti onnea! Sunflower Mä pidän edelleenkin peukkuja ettei menkat alkais! Naputellaas esittelyä täältäkin. Molemmat ollaan 25-vuotiaita. Poika syntynyt 02/07 ja tyttö 03/08, ikäeroa 1v3vko. Muina asukkeina meillä on 2 pitkäkarvaista chihuahuaa, 2 valkoista kääpiösnautseria...
  8. H

    **** KOLMATTA kaipaavien HUHTIKUU ****

    Mä tuun taas ihmettelemään tätä kiertoa. Limojen ja nippailujen mukaan ovis oli kp13. Siinä huitteilla ollu nyt joka kerta. Oviksen jälkeen on aina ja ihan jokainen kerta alkanu kuiva kausi, mutta nyt ei tälle "limailulle" loppua näy:confused: Ei siis oo niin runsasta, kun oviksen aikoihin...
  9. H

    **** KOLMATTA kaipaavien HUHTIKUU ****

    Niisku74 Jättimäiset onnittelut! Nyt vaan pienelle kovasti tarrasukkia mukaan =)

Yhteistyössä