**** KOLMATTA kaipaavien TOUKOKUU ****

Tervetuloa mami ja JS! Laitan teidätkin kp-listalle kun/jos haluatte sitten kun tiedätte kiertopäivät.

raparperitaivas saisinko laittaa sinut plussanneisiin? :D

:hug: kaikille tädin kohdanneille!

Minulla on ollut melkoisia tietoteknisiä ongelmia. Kone levisi ja siinä "meni" sitten melkoisesti tietoja, vaikka varmuuskopiot on olemassa. Syystä tai toisesta joudun varmaankin vielä useamman päivän kikkailemaan asian takia... Onneksi on firman kuviot hoidettu tällä kertaa hyvissä ajoin ja täys katastrofi ei ole käsillä! MUTTA tästä johtuen päivitykset voivat viivästyä ja omat tiedot kannattaa tarkastaa erityisellä huolella!!!

Hitsi!!! Kerrankin kun ois ollu oikeeta asiaa, tänne ei päässy kirjautuun :kieh: No, mutta siis.

Jeeee! Kp 2, yk 1, ennestään siis tyttö -03 ja poika -05 ja kunhan täti on karkoitettu niin kauas kuin pippuri kasvaa, alkaa kolmannen yritys <3

Viimeksi muokattu:
LepikonHeta
Ilmoittaudunpa minäkin tänne, vastoin kaikkia luulojani =)

Olen 31 wuotias kahden lapsen (-99 ja -01) äiti. Vannoutunut vuosia sitten lasten täydestä lukumäärästä. Vaan kuinkas sitten kävikään :rolleyes: Kuumeilua joulukuulta alkaen ja miehen virallisen luvan jälkeen huomenna virallisesti raskautta toivova :cool:

Elikäs 7 vuoden hormoonikierukka lähtee huomenna :D Kuukautisia ei koko aikana ole ollut, joten tässä harjoitellaan. Ovulaatiokivuiksi gynekologin tulkitsemia alavatsakipuja silloin tällöin vuosien varrella ollut ja eilen oli sellainen päivä taas. No illalla peittoa raoteltiin, joten tässäpä sitä ihan jännittää mitähän siitä kierukan poistosta seuraa... Molempia aikaisemmin yritettiin puolisen vuotta ja toiveissa olisi raskautuminen elokuusta eteenpäin. Nyt jo valmistauduttu tupakoinnin lopettamisella (3kk), alkoholia kerran kuussa, päivittäin vähän vitamiini-lisää ja kunhan kierukan poiston jälkeiset luomumenkat tulleet, alkaa sitten muut avut (greippimehua) tai ainakin ovis-tikkuja :D

Äidin onni: Kyllä minä nyt jo myönnän että minut voi siirtää plussanneisiin :D Tein tänään vielä varmistustestin keskellä päivää tunnin pidättelyn jälkeen (jos sitäkään) ja eipä jäänyt arvailujen varaan onko viivaa ja onko se vahvistunut. Toivotaan että pieni jaksaa matkassa vuoden vaihteeseen asti (mulla lapset tulleet ajoissa, esikoinen 3vkoa ennen laskettua aikaa ja kakkonenkin 1,5vkoa) Joten paljon hyvää mieltä ja kärsivällisyyttä kaikille :heart:

Minulle voi päivittää kp 2/24 ja yk2. Tuli punainen äitienpäivälahja :'( Kierto ilmeisesti vieläkin sekaisin, kun luteaalivaihe oli taas vain n. 6pv.. Mutta parempaan suuntaan sentään ollaan menossa. Meillä siirtyy nyt yritys 3kk kesän menojen takia, kun en mielelläni halua niissä kärvistellä pahoinvoivana ja väsyneenä : /

Barbamama: :hug: Olisi saanut olla jo teidän vuoro. Kovasti onnea tähän kiertoon!

LepikonHeta: Tervetuloa :wave:

Kultakurkku ja Whisky Peat: Onnittelut menkoista, toivottavasti seuraavia ei tule yli 9kk =)

Haleja kaikille tädin kohdannelle :hug:

Onnea plussan saaneille :flower:

Ja ON: Tein tänään raskaustestin, ja taasen ihan liian aikaisin kun nyt on vasta kp 26 ja kierron pitäisi olla teroluteilla 28, mulla se on niillä ollut jotain 30 ja viime kierrossa (jossa kylläkin tuli eka testiin haamu eli olisko tosi aikainen keskenmeno vai virhe testissä) muistaakseni 36 pvä.
Tulos hämmästytti suuresti! Ei plussalla vaan ihan ihme härvellyksellä. Kontrolliviiva oli tumma ja selvä ja sen vieressä, siis ihan parin mm päässä siitä oli toinen "viiva" jossa oli reunoissa tummat viivat ja se keskiosa valkoinen Se paikka missä testiviivan pitäisi olla oli ihan valkoinen :confused:

No testaile sitten loppuviikosta ihan oikeilla päivillä jos vuoto ei ala. Mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen ei kyllä ole.

onnea plussasta raparperitaivas=). Toinen gyne kyllä sanoikin tuosta ajasta että puoli vuotta, jos on ennestään lapsia, niin pitäisi mennä tutkimuksiin jos ei tärppää. Miehen kanssa aateltiin että ootellaan kesän yli ja sitten jos ei raskaus ala.
On toi vauvakuume kyllä melkoinen, olin vannonut toisen lapsen jälkeen ettei enään yhtään ja tässä sitä taas ollaan hirveessä vauvan kaipuussa=). Tällä hetkellä hirvee flunssa päällä joten yritystä ei oikeen hirveesti ole, täytyy toivoo että edelliset talletukset rupeisi tuottamaan tulosta;).

Äidin onni, mulla tuo kierto siis 28-32 elikkäs tänään kp 19/28-32yk6

js

LepikonHeta
Nyt on sitten hormoonikierukka haikein mielin luovutettu pois. Ihan melkein itku tuli, vaikka aika ei meinannut millään mennä eteenpäin. Ensi viikolla laitetaan ovis- ja raskaustikut tilaukseen. Mihinkähän sitä onkaan alkamassa? :D

Onnea plussanneille :flower:

ja sitten. Voiko raskaustesti näyttää positiivisen virheellisesti? siis näyttää plussaa ja ei olis raskaana?
Mä nimittäin tein just äsken positiivisen testin, mutta en ole uskoa tulosta. Meidän yrittäminen on nimittäin ollu ihan sairaanheikkoa ja yks ainoa kerta hommailtiin,noin 3-4pv ennen mun kuvitttelemaa ovista.. Voiko olla mahdollista?
Ostin toisen testin samalla, teenkö sen vielä illalla?
Siis tuntuu aivan himmeelle, tekee mieli hymyillä ihan onnesta soikeena, mut päällimmäinen tunne on epäusko. Entäs sit ku mie oon napsinu buranaa, ihan tänäänkin? Siis apua. Mä en pysty ajattelemaan mitään järkevää, tää on kolmas MAHD raskaus ja musta tuntuu että olen ihan pihalla juuri nyt.

Onpas jännät paikat, Kipakko :) Ainakaan itsellä ei ole väärää hälytystä tullut koskaan, ja testejä tehtynä vuosien mittaan useampi kymmenen.

Omaa napaa tahi alapäätä.. Siis todella järkky vuoto.. jos ketä kiinnostaa.. Mulla on kuukautiskuppi käytössä - onneksi - koska muutoin tulisin hulluksi sen lorinan kanssa!! Joka vessakäynnillä oon saanu tyhjätä ettei ala falskaamaan. Menkat alkoi la-iltana, ja tänään ollut runsain päivä. Jollei mitään enää kuulu, oon sit vissiin vuotanu kuiviin :wave:

Nyt on sitten hormoonikierukka haikein mielin luovutettu pois. Ihan melkein itku tuli, vaikka aika ei meinannut millään mennä eteenpäin. Ensi viikolla laitetaan ovis- ja raskaustikut tilaukseen. Mihinkähän sitä onkaan alkamassa? :D
Tervetuloa joukkoon :wave: Mulla poistettiin Mirena 5.4., ja 7.5. alkoi menkat, ja niitä täällä nyt sitten päivitellään ihan "urakalla". Testit on tilattu, myös Donna -sylkitesti, jota on ihan hauskaa (ja neuroottista) seurata useamman kerran päivässä.. Fiksua tai ei, siihen on tultu :) Eka yrityskierto siis menossa, pian päästään hommiin :rolleyes:

tääl siis kp 32 menos, ennen kierukkaa ollut kierto aina aika tarkalleen se 28-30pvää... kierukka poistettiin samana päivänä itse asiassa kuin Whisky Peat:ilta..:) eli 5.4.. Ekat menkat tosin alkoivat jo 8.4...
Jos kuitenkin vielä loppuviikkoon odottelisi ennen kuin testailisi, jollei täti vierailulle tule...:)

Onnea plussasta Raparperitaivas!

tääl siis kp 32 menos, ennen kierukkaa ollut kierto aina aika tarkalleen se 28-30pvää... kierukka poistettiin samana päivänä itse asiassa kuin Whisky Peat:ilta..:) eli 5.4.. Ekat menkat tosin alkoivat jo 8.4...
Jos kuitenkin vielä loppuviikkoon odottelisi ennen kuin testailisi, jollei täti vierailulle tule...:)

Onnea plussasta Raparperitaivas!
Minäkin vuosin kierukan poiston jälkeen 7.-10.4., hyvin vähän kuitenkin, mutta silti. En sitten menkoiksi kyllä niitä laskenut, kun monet puhuvat "tyhjennysvuodosta", ja olivat niin mitättömät muutenkin. Ja ovulaatiotakaan en siis vielä ole ollenkaan bongannut.

Sunflower11
Onnea kipakko :heart:

Nyt eilen vasta sain itseni nostettua tosta herkuttelusta joten ens ma ilmottelen painonmuutoksia.. 2kg oli tullu takas, huoh :( Turvotusta on hirveästi.

Täällä tais olla kp 18 menossa, tärpin mahdollisuus mini.. huokaus..

Uusille tervetuloa!:flower:

Plussanneille isot onnittelut!:heart:

Tädin kohdanneille:hug:

Anteeksi viivästykset! Viimeisin päivitys oli päin honkia ja sotkussa päivämäärä myöten. Yritin sitä nyt selvitellä, mutta varmaan virheitä on vieläkin. Meillä jyllää oksennustauti ja tässä useamman yön oksennuksia siivonneena ja nyt itsekin pahoinvoivana ei ole tuo tarkkuus ja matikkapää ihan parhaassa terässä. ;) Palailen asiaan kunhan kaaos hiukan hellittää.

Hurjasti onnea plussanneille! :flower: Olisi kiva saada tuonne etusivun listalle teidänkin yrityskiertojen määrän. Niitä on kiva vertailla pidemmällä aikavälillä =)

Tervetuloa uusille!

Äidin onni: Mulle voisi tuonne listalle muuttaa kiertopäivien normimäärän eli keskiviikkona kp 6 / 24-30. Kierto on siis hieman pidentynyt aiemmasta.

Omaa napaa... Täällä on nyt kp 5 eli kolmas clomi päivä menossa. Päivisin on ollut niin kiire, etten ole huomannut oireita, mutta iltaisin ei voi olla huomaamatta. Illalla on ollut kuumia aaltoja ja pahoinvointia. :x Toivottavasti niistä on nyt apua, ettei tarvitse ihan turhaan tuskastella ;)

työt aloitettu eilen, nyt vähän pääsee/kerkee harvemmin kurkkimaan tänne.

Perjantaina viimeistään odottelisin menkkojen alkamista, sikälimikäli ne nyt sitten alkavat. Jos eivät ala niin tarvinnee soitella neuvola-aikaa itselleni.

Jee... Elossa ollaan, menkat edelleen päällä, mutta en taida ihan kuiviin vuotaa :) Neljäs ilta menossa, huomenna hope so, helpottaa. Sitten ei muuta ku loppuviikosta lakanat rullalle, ja sitä menoa jatkuu :wave:

Onnea kaikille koitokseen!

Uusille tervetuloa!

Eipä mulla mitään uutta, tuskin tärppiä tässäkään kierrossa, kun mies muualla:( Armoton laihis päällä, josko kilojen tiputtaminen vähän helpottais tilannetta.. Vaikka eihän sitä tärppiä voi tulla, jos on välimatkaa eikä pääse edes yrittämään. Saiskohan mies työpaikalta vauvan teko lomaa:D

Täälläkään ei uutta, paitsi että laajennuksen sokkeli on jo pystyssä =)
Ontelot tulee parin viikon sisällä ja kattotuolit ja ikkunat kuun loppuun mennessä. Asennusaikataulu onkin sitten asia erikseen :whistle:

Niin ja olen nyt tehnyt päätöksen, että jos tässäkään kierrossa ei tärppää, teroluteista huolimatta, niin sitten menen yksityiselle gynelle pohtimaan asiaa.

Täällä aamutestissä varovaisen haalean vaalea plussa :heart:
Mulla tosin ollut noita alkuraskauden keskenmenoja jo useampia joten vielä ei kannata innostua, mutta jänskää joka tapauksessa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä