**** KOLMATTA kaipaavien HUHTIKUU ****

Lista päivitetty tälle päivälle.

Painonpudotushaasteessa on minun kohdalla loppukirin paikka, sillä tavoitteeseen pitäisi päästä juhannukseen mennessä. Tässä välissä on ollut melkoinen notkahdus syömisten suhteen. :ashamed: Paino junnasi paikallaan useamman viikon ja lähti sitten nousuun... Tänään uskaltauduin vaa'alle ja suunta on onneksi jälleen alaspäin, vaikka pudotuksen alimpaan lukemaan on kyllä vielä vähän matkaa. Itseni tuntien tein sopimuksen toisen pudottajan kanssa tavoitteesta. Molemmilla omat realistiset tavoitteet ja juhannuksena on tilinteon paikka, ihan kirjaimellisesti; jos ei tavoite ole täyttynyt, tulee maksamista ja tuntuvasti. Motivoi kummasti tällaisessa tilanteessa se tosiasia, etten voi lykätä asiaa ja antaa periksi kun homma alkaa tökkiä. Häviän sekä itselleni, että taloudellisesti toiselle jos homma menee plörinäksi.

Me asumme Satakunnassa ja perheeseen kuuluu lasten lisäksi 2 kissaa ja koira. Kaikenkarvaista asukasta on ollut, nyt eläinrintamalla on rauhallista aiempaan verrattuna. Koiralisäystä on vähän pohdittu ja katsotaan nyt jos ennen kolmosta olisi koiravauvan aika. Aika näyttää. :)

Savosta onkin monta kuumeilijaa. Toivotaan, että pääsisitte treffaamaan pienten kääröjen kera. :D
 
menin ja sorruin tänään ja tein raskaustestin. Negaahan se näytti. :'(
Tällä viikolla olen kuullut kaksi raskausuutista, tänään viimeisen. Jotenkin toivoin että itsekin olisin raskaana ja tein sitten sen testin.
Vetää mielen aika matalaksi vaikka tunnin rakossa olleesta pissasta teinkin testin. Ja tiedän hyvin ettei testiin voi luottaa, mutta ei se ajatus yhtään auta saamaan itselle postiivisempaa mieltä.
Vatsalla ja reisissä nyt illan mittaan tullut sellainen tunne että kyllä se punainen tänne kurvaa.
Noh, saimpa purkaa mieltä ja valittaa...
 
miranda-81 pahoittelut negasta:hug:

Mä meinasin sortua myös ostamaan testin, mutta jätin kuin jätinkin vielä apteekkiin. Olis kyllä niin tehny mieli ostaa. Vaikka tuskin se olis toivottua tulosta näyttäny, vaikka sitä miten on mukamas ollu oireita. Kamala jatkuva väsymys (saatan yhtäkkiä nukahtaa sohvallekin), ramppaan vessassa jatkuvalla syötöllä ja lisäks toinen tissi on ollut kipeä nyt jo monta päivää.
Lauantaina pitäis tädin kurvata paikalle, mutta jos nyt kävis hyvin eikä vuotoa tuliskaan, pääsen vasta maanantaina apteekkiin. Mä näin kyllä jo viime yönä unta, että kävin vessassa ja sit ne hanat aukes..
 
Peen marjat sanon minä. Mulla on reilut kolme viikkoa kierukan poistosta. Sen jälkeen toisena päivänä alkoi kummallinen vuotelu, mitä kesti kolmisen päivää. Ei kuitenkaan tietoakaan minkään sortin ovulaatiosta koko aikana. No, mulla on aina ollu kierto mitä on, esikoistakin yritettiin arpoa kierrolla 30 - 50 päivää, ja kaksi vuottahan se melkein otti. Blääh.
 
Sunflower11
Pahoittelut negasta miranda! Samalla tavalla nykyään tuntuu noi raskausuutiset täälläkin iskevän, just silloin kun menkat alkaa, tuntuu kaikki pahemmalta!

Whisky Peat: Toivottavasti kierto tasottuis! Kierukan jälkeen ne kaiketi voi ottaa aikansa että tasottuu ja vuotohan kierukan poistattamisen jälkeen käsittääkseni on normaalia?!

Täällä kp 7, vielä viikkon verran, reilustikin niin varmaan ovis lähenee..
 
Whisky Peat: Mulla poistettiin kierukka syyskuun alussa ja menkat tulivat 3 viikkoa poistosta (oli kierto alkanut jo käynnistymään muutaman kuukauden ajan tuli 4 viikon välein tiputtelua ja tämäkin oli siinä aikataulussa). Ekat menkat oli tosi niukat, mutta seuraavat sitten sitäkin runsaammat!! Oviskivut oli aika kovia ja viahteli kovasti.Oma hormoonitoiminta tasoittui vasta joulukuussa ja silloin menkatkin olivat ns. normaali (vrt. ennen kieurkkaa joka oli mulla yli 4v). Tästä kierrosta myös tärppi tuli.

Mulla siis kesti useamman kuukauden hormoonitoiminnan palautumisessa eikä ennen tätä raskautuminen ollut edes mahdollsita. Varsinkin jos on kauan ollut, on hormoonit sekaisin poiston jälkeen.

Pikaista tärppiä kuitenkin tälle yrityskerralle!! Toivottavasti ei mene kovin montaa kuukautta.

Santtu visiitillä toiselta puolen.
 
Onnittelut raskautuneille :flower: :heart:

Whisky Peat: Ymmärrän täysin. Mullahan kierukan poistosta on jo vähän pidempään n. 1,5kk. Eikä siltikään ole menkkoja näkyny. Hankalaa umpimähkään ees tietää koska vois testata jne, kun ei voi päiviä laskea. : /

Tänään on kyllä ollut kovin oireinen päivä, alavatsassa painon tunne, rinnat kipeät, paha olo, jano, vessassa ravaaminen ja väsy. Joten toivon mukaan tulee lähiaikoina joko plussa tai ne menkat.
 
Hyvää vappua kaikille!

Heja:hug: Voi kurjuus...

Minnarun siirsin sinut taustalle! Toivotaan, ettei täti tulisi.

Teen tänään toukokuun pinon valmiiksi kunhan ehdin. Pudotan taustailijoista ne pois, jotka eivät itsestään ole mitään pitkään aikaan ilmoitelleet. Takaisin kuitenkin pääsee niin halutessaan.
 

Yhteistyössä