Hakutulokset

  1. H

    **** KOLMATTA kaipaavien HUHTIKUU ****

    Heipat kaikille! Meillä ei muutamaan viikkoon ole netti oikein toiminut, siitä johtuen on taas tullut pidettyä hiljaiseloa.. Uusille tervetuloa! Toivottavasti pääsette pikaisesti odotus-puolelle =) m0308 Muistan minäkin! KauniinaPäivänäTuut Joo kyllä tuo kelpais, ihania vaatteita...
  2. H

    **** KOLMATTA kaipaavien HUHTIKUU ****

    Kp1, eipä ollu yllätys.
  3. H

    **** KOLMATTA kaipaavien HUHTIKUU ****

    Heippa kaikki! On tullut pidettyä vähän hiljais-eloa.. Ovis on jäänyt mitä luultavammin tästä kierrosta hyödyntämättä eli eipä oo mitään kirjoteltavaakaan, kunhan ajattelin ilmotella, että mukana roikutaan edelleen=) Maanantaille odotellaan tätiä. Tuntuu olevan kroppa ihan sekasin, en oikeen...
  4. H

    ******* KOLMATTA kaipaavien MAALISKUU *******

    Minkä merkkisiä ovistestejä te ootte käyttänyt ja mistä ootte ostanut? Kaipa se pitää niitä hankkia, jos ei tästä kierrosta tärppää. Tosin se on jo aika varmaa ettei tärppää, ovis taitaa osua ajalle jolloin ollaan täysin eri paikkakunnalla. Musta tuntuu muutenkin, että kroppa on ihan sekasin, 2...
  5. H

    ******* KOLMATTA kaipaavien MAALISKUU *******

    Mulle sais päivittää Kp1/28
  6. H

    ******* KOLMATTA kaipaavien MAALISKUU *******

    Täällä onkin ollut ihmeen hiljasta! Itsellä on mennyt aika leipoessa, herkkuja onkin jo pöydät täynnä. Vielä kun pystyis pitämään ittensä niistä erossa:D Vieläkään ei mitään menkkamaisia oireita, yleensä alkanut viikkoa ennen ja maanantaina pitäis hanojen aueta..
  7. H

    ******* KOLMATTA kaipaavien MAALISKUU *******

    mymosalle kiitos uudesta pinosta! InkeriIisakki onnea testailuun ja heti sit tänne kertomaan mitä testi näytti! Lumipisara Tervetuloa! ON: Yleensä menkkamaiset tuntemukset on alkanut viikkoa ennen, nyt ei ainakaan vielä mitään. Maanantaina pitäis tädin saapua eli ehtiihän ne tuntemukset...
  8. H

    KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

    KaramelliApina Suuret onnittelut! Sunflower Onko sulla nyt vuoto kestänyt miten monta päivää? ON: Kuvotus ja huono olo oli yön/aamun ajan pois ja nyt taas iltapäivällä alkoi. Toivottavasti en ois kuitenkaan taas johonkin oksennustautiin tulossa:|
  9. H

    KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

    Tää on varmaan taas kuvittelua, mutta mua on kuvottanu eilisestä asti:x Voiko näin aikasin edes olla vielä mitään oireita (oviskivut ja limat bongasin kp13, nyt kp20)? Tuskinpa, silti ajatukset juoksee ja pörrää ja toiveet on taas korkeella. Aamulla jouduin pakottamaan itteni syömään edes...
  10. H

    KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

    Sunflower Voi ei:( :hug:
  11. H

    KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

    sametuli mä jostain syystä haluisin kaksoset ja meillä niitä molempien suvuissa onkin:D Lisäystä: Niin tai siis ihan sama, kunhan nyt edes sen yhden nyytin sais. Kaksoset ois vaan aika kiva tuplapotti =)
  12. H

    KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

    InkeriIisakki Toivottavasti myös toisen merkkiseen testiin pärähtää plussa! Sunflower Täällä pidetään peukkuja ettei vuoto jatkuis/runsautuis :) Auton vaihdosta olitte jutellu. Me nyt ainaskin testataan mahtuuko tohon audiin kolme istuinta. Toisena autona meillä on ikäloppu mersu, johon...
  13. H

    KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

    herttaliisa onnea:heart: barbamama molemmat pienet voivat nyt jo onneks ihan hyvin. Poika vilistää taas sellasta tahtia, että heikompaa hirvittäis ja kahden kilon ihme räyhää omaan tapaansa kissoille:D Sun toivotaan, että ois raskautumisesta johtuvia nippailuja! ON: Täällä ois...
  14. H

    KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

    Sun Onneksi ei menetetty, vaikka lähellä oli. 2-kiloinen pienokainen tipahti 2m suoraan kellariin betonilattialle, seuaavat päivät vietettiinkin eläinlääkärissä juostessa. Nyt on onneks jo ihan normaali :)
  15. H

    KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

    Mä nyt laittelen totaalisesti vaan omaa napaa, pahoittelen. Meillä on viimenen viikko ollut niin kamala, että unet jääny ja nyt ei jaksa kamalasti edes miettiä kommentointia. Kaikki tuntuu leviävän käsiin, esikoinen sai eilen lievän aivotärähdyksen ja pienin koiristakin meinattiin menettää...
  16. H

    KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

    VanamoBr meillä on 2xchihuahua ja 2xvalkoinen kääpiösnautseri, kolme näistä on mulla itellä harrastuskoirina (lähinnä näyttelyitä) ja yks ihan kotikoira. Ja valkosia kääpiösnautserin pentuja on se 8kpl, aikamoinen vipinä:D Barbamama myöskään minä en löydä sanoja lohduttamaan, niinpä siis...
  17. H

    KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

    koiksa Jättimäiset onnittelut ja paljon tarrasukkia=) VanamoBr Tervetuloa! Mitäs koiria teillä on? Meillä on 4 koiraa+tällä hetkellä 8kpl 7-viikkoisia pentuja:whistle: InkeriIisakki Tervetuloa! ON: Jep, täti tuli ja rytinällä: / Kylläpähän harmitti, kun jo vähän toivo heräs. Itkuhan...
  18. H

    KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

    Mulle voikin sit varmaan huomiseks merkkaa Kp1: /
  19. H

    KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

    Minnarun hui, kuulostaa ikävältä:( Toivottavasti pieni rupeaa taas syömään! koiksa Joko sä testasit? :D Barbamama Kuulostaa hyvältä! En mä kyllä ite vielä testailemaan lähe, odotellaan nyt josko se täti kuitenkin kurvais paikalle. ON: Mä heräsin aamulla kamalaan närästykseen. Ja jatkuva...
  20. H

    KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

    mymosa kiitos hienosta pinosta! Ihania kuvia :) m0308 toivottavasti täti ei tuliskaan sinne vierailulle pitkiin aikoihin! Jännää:D Pahoittelut tädin yllättäneille:hug: ON: Mulla on ihan omituinen olo. En usko, että olis millään voinut tärpätä heti, kaipa nää on vaan jotain kuviteltuja...

Yhteistyössä