Heipat kaikille! Meillä ei muutamaan viikkoon ole netti oikein toiminut, siitä johtuen on taas tullut pidettyä hiljaiseloa..
Uusille tervetuloa! Toivottavasti pääsette pikaisesti odotus-puolelle =)
m0308 Muistan minäkin!
KauniinaPäivänäTuut Joo kyllä tuo kelpais, ihania vaatteita!
ON: Meillä taitaa mennä ovis taas harakoille, jos ei se jo ollut. Tuntuu niin turhalta:'( Jo toinen kierto ihan harakoille eli ei taas toivoakaan mistään raskautumisesta. Etukäteen kyllä yritettiin, mutta tuskin siitä nyt mitään hyötyä oli. Nyt sit taas vaan odotellaan uutta kiertoa.
Pitäis varmaan alottaa itekin laihdutus/ehkä jopa karppaaminen, mutta taitaa siirtyä kesälle. Mä oon niin huono liikkumaan täällä, kun ei lapset jaksa kamalan pitkiä matkoja eikä täällä oikeen oo mitään kunnon lenkkeilymaastojakaan. Kesällä sit pääsee uimaan ja lasten kanssa kulkemaan metsissä. Niin ja pyöräilemään! Vaikka mistähän ihmeestä mä siihenkin revin aikaa
Kaiken ajan vie nämä lapsoset, 4 omaa koiraa ja 5 vielä jäljellä olevaa pentua. Noh, onneks on nyt iso oma piha ja voi harrastaa hyötyliikuntaa siellä. Kaipa tosta haravoinnista yms on jotain hyötyä.
Me siis muutettiin omakotitaloon viime kesänä ja nyt saa laittaa pihaa oman näköiseksi. Ja remontoida yms. Ehkä on siis ihan hyvä ettei vielä ole raskautunut, kun ei vielä oo remontti valmiina. Syksyllä ei ehditty remontin takia haravoimaan ja viime päivät oonkin haravoinu ja kärränny lehtiä kädet rakoilla
Kesällä saa myös salaatit ym omasta pihasta eli sekin motivoi enemmän syömään kevyesti, vaikka oon nyt jo harjotellut herkkujen pois jättämistä.
Joku oli kysellyt vauvatarvikkeista. Meillä ei oo pinnasänkyä lukuunottamatta mitään jäljellä. Meille ei siis pitänyt enempää lapsia tulla ja vaatteet yms tarvikkeet on jo lähteneet eteenpäin. Jotenkin tää maalle muutto "sekoitti pään" ja lapsia haluttais ainakin se yksi vielä. Täällä on tilaa vaikka vielä muutamalle!
Joku oli myös kertonut miten tämä yritys on vahvistanut suhdetta ja niin se on tehnyt myös meillä