*Kolmatta kaipaavien ELOKUU*

mymosa
Emmin, lupaavia oireita.. Mä tulen vielä perässä pitkällä, mutta painon tunnetta on.. (liekö kuvittelen rankasti).. Testausta kannattaa tosin pari päivää odotella vielä (paraski puhumaan :D)

Mä koetan kovasti odotella tuonne dpo10 asti ja aloittaa sitten, kun tuli noita testejä tilattua ja niitä kaapissakin on vielä joitakin + digi taasen varmistamaan..
 
mymosalle : rautaisia hermoja :hug:

Barbbista joo kaipailen minäkin, yhä käyn lukemassa aina silloin tllöin.

Pikaisesti omasta navasta pahoinvointi on hellittänyt uusimapana vaivana yöllä valvominen nyt on ekaa kertaa tunne et joutuu menemään äippävaatekaupoille kun housut puristaa...

Minnarun&matonen 10+5
 
kultakurkku: Tuhannesti onnea! :flower:

enisa84 ja Kati82: Surku :hug: Onnea tähän kiertoon!

emmin: Kannattaa tosiaan odotella vähintään pari päivää vielä testaukseen :)

Liljan kukka: Minulle on tullut päivittäessä 1pv lisää, eli kp17 menossa nyt =)

mymosa: Menisipä aika nyt vaan nopeasti =)

Paranemisia kaikille kipeille! Itsekin toista viikkoa räkäisenä..

Eilen päivällä/tänä aamuna vihdoin tuli ovis+. Saa nähdä onko taas mitään hyötyä, kun viime kiertokin oli huimat 22pv.. Eli ilmeisesti ovuloin, mutta luteaalivaihe jää niin lyhyeksi ettei ole mahdollisuuksia tulla raskaaksi :confused: Yrittksen puutteesta ei ainakaan voi nimittäin syyttää :LOL:
 
Heippa! Painovirheet korjattu. Barbamaman kuulumisia olen kaipaillut minäkin...

Omaa napaa taas sen verran, että huomasin itsessäni tänään jo taas uuden merkin siitä miten fiilikset alkavat välillä mennä epätoivon puolelle. Miehelleni annoin luvan lähteä lokakuussa reilun viikon mittaiseen reissuun, tosin tarkkaa ajankohtaa ei ole vielä päätetty. Ja nyt sitten selailen jo kalenteria sillä silmällä, milloin herran pitäisi olla kotona JOS en tässä(kään) kierrossa vielä raskaaksi tule. Tämä on oikeasti jo noloa... :ashamed:

Tosin ei varmaan mitään uutta tällä palstalla...
 
heippa kaikille,sapettaa piti niin antaa kaikkensa tälle kierolle,ja kerta vain sekstattu kp6 ja nyt mennään kp10,muistaakseni...nyt kyllä tää koko viikko pitää painaa ja painaa vaan....

aina joku ihme syy ollut,joko ei huvita,on väsynyt tai sit muksut on "tiellä" eli ei voi..
 
mymosa
Sun, vasta dpo 7.. ens maanantaina kuuluis alkaa menkat..

Tänään tuli testit, mutta saavat odottaa sen dpo10 yli, jolloin ekaa kertaa meinasin testailla.. aika vahvasti sitä mieltä, että nega sieltä tulee.
 
En ole sen paremmin aiheeseen perehtynyt, mutta oliko se nyt niin, että plussan pitäisi herkemmällä testillä näkyä viimeistään DPO 12? Jostain ketjusta muistan lukeneeni, että joillain on saattanut tulla haamuja jopa DPO 9-10, mutta aniharvoin mitään sitä ennen. Itselläni tästä ei kyllä ole kokemustakaan, koska silloin kun tässä taannoin ensimmäiset ovistestini ostin, ei sieltä kunnon plussaa edes tullut. Ainoastaan vaaleita ja vähän selkeämpiä haamuja, jotka sitten hävisivät kokonaan. Vaikka usko ovuloinnin alkamiseen on edelleen aika heikko, meinasin silti tässä kierrossa kartoittaa tilannetta uusilla ovistesteillä.

Huomenna olen joka tapauksessa lähdössä lasten kanssa pariksi päiväksi mummolaan, joten päivityksiä joudutte luultavasti hetken odottelemaan.
 
mymosa
Juu yleensä siinä dpo10-14 pitäis alkaa näkymään, jos on jotain näkymistä. Mä uskon vahvasti, ettei ole ja kohta taas, että on.. huoh.

Eka oli tarkotus dpo10 testailla, mutta negan pelossa taidan vain odottaa menkkoja.
 
Mä myös linjoilla;)
Tässä elellään taas ovulaation odottelu aikoja.. Milloin aikasintaan voi ovuloida? kun nyt on kp 12, ja mulla se kierto ollu nyt kierukan jälkeinen 30p, yk1 27p, yk2 30p et kuinkahan ajoissa tai myöhään se vois olla?

sori mun kirjoittelu on aika omaa napaa:( yritän parantaa tapani!:)
 
mymosa
kiva heja, että pistäydyt :) miten olet jaksellut? :hug:

Eilen illalla meinas tulla itku huuto, kun aivastin ja repas todella inhottavasti tuolta vasemmalta sivulta, tuntu ihanko ois munasarjat vedetty irti.. :(
Tänä aamuna sitten onkin nippaillut tuonne oikealle, ihan sillain satunnaisesti ja mikä oudointa, saman puolen mahanahkaa kutiaa pieneltä alueelta?? :O
 
Daniella-: Ovulaatio taitaa olla keskimääräisesti 14vrk ennen menkkoja, eli sinulla se saattaisi ollan.kp13-16. Mutta jos et itse tunne sitä, niin kannattaisi ehkä yhdessä kierrossa testata tai sitten pistää vilskettä vällyihin välille kp11-18 :)

mymosa: Minulla oli noita kovia repimis kipuja edellisen raskauden alussa paljon! Ja eikös tuo ihon kutiaminen ole myös raskausoire? :D Toivotaan, toivotaan d=)b

Särkee yhä oikeaa munasarjaa todella paljon. En ymmärrä miksi ihmeessä joka kierrossa n. kp10-20 on yhtä tuskaa juuri oikean munasarjan takia. Särkee niin että koko alaselkä on tulessa. Kellään kokemuksia moisesta? Ettei vaan olisi kysta tms..?
 
:wave: Heippa! Nyt en ehdi enää tämän päivän tilannetta päivittämään, koska kohta lähden pikkulikkojen kanssa tien päälle ja kohti mummolaa. Potilaskin alkaa vihdoin tervehtyä. Kuuri syöty puoleen väliin, ja viimeisimmät annokset saatu jo menemään ilman suurempaa taistelua. Mymosalle erityisesti toivottelen vielä rauhallista mieltä piinapäiviin.

Itsellä vielä aika hiljaista. Menkat vasta loppuivat, ja varmaan odottelen tuonne kp 15 tienoille ennen kuin aloitan tikuttamisen. Meikäläisen kierrot ovat kuitenkin olleet keskimäärin noin 32 päivää, joten lienee turhaa aloittaa aiemmin. Onko kukaan muuten bongannut nettikaupoista edullisempia liuskatestejä? Kaupan hyllyltä ostin 10kpl paketin Pregcheck-liuskoja hintaan 7,90€.
 
Hei!
Pääsisikö mukaan ketjuun? Pääsimme viimein miehen kanssa yhteisymmärrykseen kolmannen lapsen yrittämisestä! =) Meillä lapset syntyneet -05 ja -07 ja enempää ei pitänyt tulla, kun molemmat synnytykset ovat olleet vaikeita.. Mutta näin vain kävi, että kuume kasvoi liian isoksi! Ja sitä synnytystapaa mietitään vasta sitten jooskus, jos hyvin käy...

Viimeisen pillerin otin sunnuntaina ja tänään alko menkat, joten nyt lienee kp1/28-30. Molemmilla edellisillä kerroilla oon raskautunu kolmannella kierrolla. Toivottavasti tällä kertaa käy yhtä sukkelaan!
 
LepikonHeta
Onnea plussanneille ja +++:whistle: tulosta odottaville. Ja paaaljon lykkyä vällyjen väliin yrittäville.

ON: Ei erityisempää, järjestelmällisesti manipuloin itseni uskomaan, että mahd. oireet ovat vain kuvitelmaa ja ei minusta ole raskautumaan. Joka toinen päivä-menetelmällä mennään, mutta toiveet on nolla lapsen alulle saannin kanssa. Jotain kierron puoliväliä nyt elellään. Ensi viikolla työreissua ja muuta koitan elämään nyt saada. :)
 
mymosa
Mä alan vissiin jo kuvittelemaan oireita itelleni, noiden satunnaisten nippailujen (voiko muuten nippailla vasemmalta jos follikkeli irtosi oikealta?), kutiamisen (vaikka rasvasin), rintoja on muka kivistänyt ja tuossa joku aika sitten olin tuntevani samalaisen tunteen kun rinta menee kylmässä piukeeksi.. Niin ja alaselkä on kipeentynyt, mutta sitä ei voi laskea, kun on aina muutenkin.

Hulluksi varmaan kohta diagnosoidaan.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Scatty: Tervetuloa joukkoon! Minullakaan nuo synnytyskokemukset eivät ole olleet sieltä onnellisimmasta päästä. (Tai synnytys ja "synnytys", sektiolla ovat kumpikin syntyneet.) Esikoisen jälkeen ajatuskin saman rääkin kokemisesta uudelleen kauhistutti. Tosin ilmeisesti toive saada esikoiselle sisarus oli kuitenkin suurempi kuin pelko siitä miten sairaalassa käy, koska kaksi lasta meilläkin nyt on. Vaikkakin se toisen raskauden loppupuoli kaikkine pelkoineen sitten olikin henkisesti todella raskasta aikaa. Ja näköjään on aika taas kullannut ikäviä muistoja, kun kolmatta jo toivotaan. :D

Menomatka mummolaan sujui pienten kanssa ihan ok. Kieltämättä yksin pienten kanssa reissaaminen aina vähän jännittää. (Varsinkin kun en kovin usein sitä harrasta.) En tiedä miten kolmen kanssa sitten...
 

Yhteistyössä