* Kolmatta kaipaavien HEINÄKUU *

moomin: Onneksi olkoon!

Tulihan sieltä sitten tällekin kuulle ainakin se toinen plussa. Vielä muutama päivä aikaa, jos joku kolmaskin vielä ehtisi. Itselläni menee varmasti vähintään tuonne elokuun puolelle. Greippimehua edelleen litkitään täälläkin. Mitään selkeitä ovisoireita en ole vielä huomannut, mutta sen verran pitkä tuo kierto on usein ollutkin, että vielä jokunen päivä saattaa mennä...

mymosa
**TORSTAI 28.7.2011**

kp 31->

Adalemina....................kp 52/36................yk 2 -06 -09
InkeriIisakki...................kp 40/32-37..........yk 4 -08 -10

kp 21-30

Barbamama35..............kp 30/23-32...............yk 11 -00 -02
annastiinakerttuli.................kp 23/30-35...........yk 2-06 -10
Moonchaser.........................kp 21/28-32..........yk 4 -05 -10
-Daniella(23)......................kp 22/30................yk 2 -07 -09

kp 11-20

Liljankukka.........................kp 20/29-37............yk 6 -08 ja -10
Kultakurkku...................kp 17/30................yk 3 -04 -07
LepikonHeta..................kp 17/30-36...........yk 2 -99 -01
Kati82.........................kp 14/28-37............ yk4 -10-10
Enisa 84................... kp 11/25............... yk 4

kp 1-10

Sunflower11..................kp 4/26-33...................yk 8 -10-08
Mymosa(28).............kp 3/??......................cyk 1-04-07

PIINAILIJAT..dpo, haamuilut ym..

barbamama dpo21

MENOSSA MUKANA enemmän tai vähemmän:

Tuuska
Maijamehi
Tintteli-tyy
mami_86
Äidin onni
Äitikissa
Pepa -07-10
Whisky Peat

:heart:2011 PLUSSAT - ONNEA:heart:

TAMMIKUU

Kerran vielä yk 7
Äpyli
sporty yk 8
kaneli87 yk 3
Mädchen yk 15
Santtu81 yk 4
äiti88 yk 6

HELMIKUU
Koiksa-79 yk 2
Herttaliisa yk 1

MAALISKUU
Karamelliapina yk 5
EevaN
Sametuli yk 2

HUHTIKUU
Niisku74 yk 6
m0308

TOUKOKUU
raparperitaivas
kipakko
Bassets yk 9

KESÄKUU
Tails yk 11
*JS* yk 7
Iina73 yk 1

HEINÄKUU
Minnarun yk11
moomin(34)

ELOKUU

PÄIVITYSPYYNNÖT LIHAVOIDULLA JA PUNAISELLA! KIITOS!
Jokainen voi päivittää listaa!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
:flower:Heippa pitkästä aikaa!

Pikkuisen totuttelen vasta käyttämään tätä keskustelupalstaa :)

Mutta omaan napaan sen verran, tänään on gyne-aika, ja ajattelin sinnekin kertoa tästä meidän vauvan yrityksestä, ja jos sieltä saisi vaikka jotain apua tuohon kierron lyhentymiseen.
Ovulaatio alkaa taas häämöttämään jo aika lähellä, mulla on kaapissa hymynaamatestejä ja viimeksi sain sillä hymynaaman hymyilemään kp 13 aikoihin, silti menkat tuli ihan ajallaan. :(
En tiedä voisiko imetys vielä sotkea kiertoa, kun lopetuksesta on kohta 4 kk.. kun ovis ilmeisestikin tapahtuu, onko kenelläkään kokemusta.
Viimeksi kun luomutärppi kävi, harrastettiin seksiä MAX 3krt ja poks tulin raskaaksi, ei ollut stressiä yrityksestä, koska ei tod. uskottu onnistumiseen, pelottaa vaan että joudutaan taas turvautumaan meidän pakaste ukkoihin ja hoitoihin :(
Onhan sekin totta että IHMEITÄ tapahtuu ja joskus elämä vaan yllättää!!

Olen pahoillani Mymoosa negasta! onneksi aina pyörähtää uusi kierto ja taas se onnistumisen mahdollisuus on olemassa!!

Mutta nyt täytyy jatkaa töitä, onneksi on vain kahteen asti tänään ja sitten 15.30 se gyne. Tulen kertomaan terveiset sieltä!

Mukavaa päivää kaikille :)

t. Enisa kp 9/25

http://[url=http://lilypie.com][/URL]

mymosa
Olen pahoillani Mymoosa negasta!
Ei mitään pahoitteluja, kun en oo testannu vissiin sitten maaliskuun :D Vaikka ehkäsyttä ollaan menty niin teroja oon syöny, joten eiköhän ne ole "ehkäisseet" tarpeeksi.. Olin taustalla ja nyt pääsen aloittaa clomit, tikuttaa ovista ja jännää jääkö menkat ilman teroja pois..

Tasta kierrosta tulee ilmeisesti superlyhyt. Tanaan siis kp22 ja todella kovat kuukautiskivut. Luulisin vuodon alkavan huomenna. Heti kun palaan kotiin niin varaan itselleni ajan omalle gynelle. Ensin kierrot venyy ja sitten ovat liian lyhyita, ei kiva :(
Lisaksi kotoa kuului huonoja uutisia lahisukulaisesta, odotettavissa on hautajaiset kun palaamme kotiin :(
Tsemppia kaikille vaiheisiin ja plussaonnea kaikille :)

mymosa
Onhan se kumma, kun täällä ei oo gyneä neuvolassa eikä äitiyspolin puolella perjantaisin. No sain sitten ajan maanantaille kp14.. hui :)
Ja minä kun en gyneä vaihda, tämä on hoitanut tätä mun asiaa niin hyvin siitä lähtien, kun toinen gyne totes, että mulla on tosi hyvät follikkelit oottamassa.. ja siitä ei menny kovin montaa viikkoa kun tämä nyt asiaa hoitava gyne totesi, että se on kylläkin pco..

Huomenna eka clomi.

mielenkiinnolla myös ootan miten on metut, d-vitamiini vaikuttaneet pco:hon.. vai ovatko mitenkään..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
moomin: Onnea :flower: ja paaaaljon tarrasukkia pikkuiselle, että pitää kiinni sen 9kk :heart:

Sunflower: iso lohdutushalaus :hug:

mymosa: Paljon onnea tähän clomeilla avustettuun kiertoon! b=)d

Omaa napaa... Mulle voi päivittää kp 2 / 23-28 ja yk 12. Tuli mutkia matkaan ja nyt alkoikin ihan luomukierto. Tuskin siis tärppää taaskaan... En taida oikein jaksaa osallistua keskusteluun, kun on niin toivoton olo. Yritän pitää vähän taukoa "yrittämisestä". Jos sitten jaksaisi taas enemmän toivoa, kun päästään ivf hoitoihin.

Oikein paljon plussaonnea teille kaikille!

Anteeksi Mymosa, en ollut lukenut tarkasti viime kirjoituksia, eli KP 1 on HYVÄ JUTTU tässä tapauksessa :O

Juu eli eilen kävin gynellä, ja kyllä kaikki näytti toimivan hyvin, puoliväliä eleltiin ja johtofollikkeli oli jo irtoamaisillaan, kerroin vauvahaaveistamme, ja gynekologi ymmärsi todella hyvin ja kuunteli mielellänsä, kerroin myös pelosta että jos en enää tule raskaaksi.. Hän sanoi että kiertoni saattaa vieläkin heitellä ja joillakin elimistö tarvitsee totuttelua kauemmin kun toisilla raskauden jälkee, ja imetyskin saattaa vaikuttaa vielä, eli kierto saattaa vielä palautua normaaliksi. :) Ovulaatio tapahtuu aika aikaisin ainakin näin hän sanoi.. Eilen sitten peitot heilui, mutta luulen että ajoitus meni ainakin nyt pieleen, ja tehtiin taas liian myöhään.. No nähtäväksi jää ehtiikö siittiöt hedelmöittämään munasolua. Kohdunlimakalvo oli myös todella hyvä :) Ihanaa kun kroppa toimii, kun vaan vielä tulisin raskaaksi. Gynekologi piti kuitenkin hyvin mahdollisena että voisimme taas onnistua luonnollisesti :)
Mutta vikahan ei ole ollutkaan alunperin mussa vaan valitettavasti miehessä, mutta täytyy TOIVOA nyt vaan jos yksi sitkeä sissi löytäisi perille!!!

Piti vielä sanoa, että gyne sanoi vielä että heitä ovistestit "roskiin", niistä tulee kuulema vain liian kova stressi, ja tämä taas saatttaa
vaikeuttaa raskaaksi tulemista!! Joten enpä tikuttele hymynaamaa!!

Pieniä ovisnippailuja on myös havaittavissa varmasti näinä päivinä irtoaa jos ei ole sitä jo tehnytkin.
Aika jännää oli nähdä kuinka se elimistö toimii, kun ultralla katsottiin!!

Mukavaa päivää kaikille!:flower:

Ja Mymosalle vielä onnea clomi-kiertoon!

t. Enisa kp 10/25

mymosa
Enisalle onnea tähän kiertoon ja toivottavasti nappaa kii :)

Kyllä tosiaan tää tikuttelematon aika on ollut jotenkin huojentavaa, mutta clomien takia on pakko tikutella ja tietääpä sitten tähdätä ne pupuilukerrat kun ei asuta yhdessä ja muutettiin olkkariin.. ja eihän meillä ole olkkarin ovea!!
Mulla on sellanen pienoinen ressi sitten, että esikoinen yllättää vessareissullaan meidät ja kyllä on rentous pupuilusta hyvin kaukana.

Saatiin nyt isältä iskuporakone lainaan, jos vaikka sais verhotangon tuohon oviaukkoon ja vähän näkösuojaa. Ja tarvii pitää peukkuja, että jos ovista nyt tapahtuu niin se tapahtuis meidän vapaan aikana, eli ennen kp 14..

Kiitos Mymosa, sitä todellakin toivon koko sydämeni pohjasta, silti en jaksa USKOA onnistumiseen!!

Meilläkin jännitystä lisää juuri tuo kun esikoinen saattaa herätä kesken kaiken ja talsia huoneeseemme.. Poika nukkuu vielä pinniksessään, tosin meidän huoneessa.

Jos joku päivittäisi lapsukaisten syntymäajat listaan, kiitos paljon tyttö 2008 ja poika 2010

t. Enisa

moomin: Onnittelut :)

Sunflower ja Barbamama: Kyllä se siitä, ei kannata lannistua. :hug:
Meillä aikoinaan tärppäsi vasta 15. kierrosta (tiedän, tuo ei kyllä yhtään lohduta).

Omaa napaa.. Nyt kp 13/28-37, eli ovulaatio kai pian tuloillaan. En vaan jaksa ovulaatiota tikuttaa, muuten yritän kroppaa tarkkailla. Reissussa ollaan oltu jo melkein viikko, ja varmaankin menee noin viikko ennen kuin taas kotiudutaan. Siitä huolimatta peittoa yritetty heilutella.. ;)
Pari vuotta sitten elokuussa tein raskaustestin, joka näytti plussaa. Toivottavasti tänä vuonna kävisi samoin.. Pahoin vaan pelkään että taas yritämme lasta yli vuoden..

mymosa
Tein juuri inventaarion, ois tuolla one-stepin ovulaatiotestejä, fertestiä ja digiä.. Sekä jokunen raskaustestikin oottamassa.

Kannattaakohan tuo bongailu aloittaa tavalliseen tapaan menkkojen loputtua vaiko vasta kun viimenen clomi otettu..

LepikonHeta
Tuttu tunne, siis se ettei oikein osaa olla rentona kun koittaa olla valppaana ettei lapset yllätä. Meillä asia lopulta ratkesi niin, että meidän makkarin ovessa on nyt sitten lukko (sellanen vessan lukko) Ja lapset ei ole sitä vielä edes huomanneet :D

Sunflower11
Mä testasin eilen(?) vaiko toissapäivänä haalean plussan näiden hyytymävuotojen jälkeen.. Edelleen vuotaa joten eiköhän se ollut joku kiinnittymisyritys/alkuraskauden km tai jotain.. Meinasin et testaan sit vuodon jälkeen(?) jos se joskus loppuu niin vielä et on negaa.. Aika kipee olo ja tk:lla sanoivat et pitäis käydä näytillä jos kivut ei helpota ja vuotokaan.. Katotaan :/

moominille onnea!

Hei oikeesti kaverit, mie oon niin uuno, etten osaa päivittää tota listaa :ashamed:, joten jos joku vois kertoo miten niin voisin sitä päivitellä kun tääl melkein päivittäin käyn ainakin lukemassa *myöntää olevansa koukussa*

sunflower: toivottavast olis kiinnitys vuotoja ja kaveri olis vielä messissä =)

Omaa napaa, ekat menkat synnytyksen jälkeen. Kylläpä osas sattuu :S Nyt siis KP 7, ja ajattelin tän kierron kattoo et mihin menee onks miten sekasin kierto. Sit ajattelin, että voisin seuraavaan kiertoon ostaa niit ovistikkuja ja alkaa tikuttelemaan. Mitkä olis parhaita? Mist saa halvimmalla? Kun en oo koskaan käyttäny niitä...

Palailen tällekin sivulle... tänään np-ultrassa todettiin tuulimuna, nyt odotellaan silmät turvoksissa kutsua taysiin kaavintaan tai lääkkeelliseen tyhjennykseen. Viikkoja muka 11+5, mutta oikeasti pyöreät 0. Vatsa on kasvanut niin ettei tavalliset housut mahdu jalkaan, mutta olen kai kuvitellut sitten senkin.

mymosa
Emmin eli lainaat tuon mun tekemän listan. Poistat sieltä [ QUOTE ][ /QUOTE ]. Sitten vaan päivittelet :) pääasia varmasti, että kiertopäivät pyörii.. Ja jos lista tuntuu sekavalta ja vaikealta niin sitä varmasti voidaan yksinkertaistaa.

**TORSTAI 28.7.2011**

kp 31->

Adalemina....................kp 52/36................yk 2 -06 -09
InkeriIisakki...................kp 40/32-37..........yk 4 -08 -10

kp 21-30

Barbamama35..............kp 30/23-32...............yk 11 -00 -02
annastiinakerttuli.................kp 23/30-35...........yk 2-06 -10
Moonchaser.........................kp 21/28-32..........yk 4 -05 -10
-Daniella(23)......................kp 22/30................yk 2 -07 -09

kp 11-20

Liljankukka.........................kp 20/29-37............yk 6 -08 ja -10
Kultakurkku...................kp 17/30................yk 3 -04 -07
LepikonHeta..................kp 17/30-36...........yk 2 -99 -01
Kati82.........................kp 14/28-37............ yk4 -10-10
Enisa 84................... kp 12/25............... yk 4 -08-10

kp 1-10

Sunflower11..................kp 4/26-33...................yk 8 -10-08
Mymosa(28).............kp 3/??......................cyk 1-04-07

PIINAILIJAT..dpo, haamuilut ym..

barbamama dpo21

MENOSSA MUKANA enemmän tai vähemmän:

Tuuska
Maijamehi
Tintteli-tyy
mami_86
Äidin onni
Äitikissa
Pepa -07-10
Whisky Peat

:heart:2011 PLUSSAT - ONNEA:heart:

TAMMIKUU

Kerran vielä yk 7
Äpyli
sporty yk 8
kaneli87 yk 3
Mädchen yk 15
Santtu81 yk 4
äiti88 yk 6

HELMIKUU
Koiksa-79 yk 2
Herttaliisa yk 1

MAALISKUU
Karamelliapina yk 5
EevaN
Sametuli yk 2

HUHTIKUU
Niisku74 yk 6
m0308

TOUKOKUU
raparperitaivas
kipakko
Bassets yk 9

KESÄKUU
Tails yk 11
*JS* yk 7
Iina73 yk 1

HEINÄKUU
Minnarun yk11
moomin(34)

ELOKUU

PÄIVITYSPYYNNÖT LIHAVOIDULLA JA PUNAISELLA! KIITOS!
Jokainen voi päivittää listaa!

Hei!

Päivitin omat kiertopäiväni listaan ja nuo lasten syntymävuodet, toivottavasti en sotkenut mitään muuta, korjailkaahan joku osaava.. Ainakin sain nuo omat tietoni kohdilleen :)

Testasin toissapäivänä malttamattoman hymynaama testerillä, ja olinkin ihan sata varma että se alkaa mulle hymyilemään, mutta kuinkas kävi, pelkkä tyhjä ympyrä siihen ilmestyi :( Olenkin ihan varma että hukkaan meni tämäkin kierto, ajoitukset meni pieleen... Gyne taas oli toista mieltä ja sanoi että´munaolu irtoaa minä hetkenä hyvänsä, ketä tässä enää uskoo!!

Enpä jaksa paljoa odottaa tältä kierrolta, olen nyt niin pessimistisellä tuulella :( Anteeksi huonotuulisuuteni ja omanapaisuuteni..

Mukavaa viikonloppua kaikille!!
ja palailen taas...

Pahoittelut whisky peatille ja uutta tärppionnea!!

Sunflower: toivotaan että olisi kohdallasi kiinnittymisvuotoa ja viiva siitä vielä vahvenisi.. Itse vuodin verta viime raskaudessa päivän ajan, ja sitten loppui kun seinään, sitä tuli silloin menkkojen alku päivänä. Kuitenkin oireet lupailivat silloin raskautta ja uskaltauduin tekemään testin, PLUSSA tuli ihan heti. ehkä se oli mullakin silloin kiinnittymisvuotoa.

t. Enisa

Heippaukset kaikille täältä taustalta :wave: täällä jännitystä ilmassa, tätiä ei näy, kp 31...viime kierrossakin oli vaikka mitä oireita, joten siksi en uskalla ajatella vielä suuntaan tai toiseen.

Moomin: onnea :flower: :heart:

Whisky Peat: pahoitteluni :hug: ja voimia!

Kaikille uusille tervetuloa :)

LepikonHeta
Whisky Peat: Pahoitteluni asian johdosta :hug: ja voimia tulevaan.

Sunflower: ISOT peukut pystyyn ja toivomaan kaiken päätyvän kuitenkin onnelliseen odotukseen.

ON: Ei sitten yhtään raskausolo, vaikka kp 18/28-32 ei sitä pidä vielä ollakaan :cool: Tää kaksi viikkoinen odottelu ovulaatiosta kk alkuun ei sovi mun hermoille...

Yhteistyössä