Hakutulokset

  1. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Moikka, Ihana ulkoiluilma! Onne Gitte kihlojen johdosta, jokos te hääpäivän olette päättäneet? Kuumetta, minulle kävi viime kierrossa aikalailla samoin kuin sinulle. Vaikka oli toinen kierto lugeilla ja tiesin että ne aiheuttavat nipistelyä ja turvotusta jne....niin silti ne oireet...
  2. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Onnea Gitte Synttereiden johdosta ja Tirlittanille kihloista! Ja Kuumetta...jännitys jatkuu, täällä peukut pystyssä! Bantsku
  3. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Tooosi pitkästä aikaa tulin lukemaan kuulumisianne ja samalla toivottamaan :heart: OIKEIN HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE! :heart: Kiva oli pitkästä aikaa juttujanne lueskella ja nyt jännään erityisesti sinun, Kuumetta, kuulumisiasi! Ja Iida-Liinalle jättionnittelut! Omista kuulumisista...
  4. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Tuulia, voimia sinulle Kuumetta, on varmasti sama lääkäri kun tämä meidän. On ollut vasta vähän aikaa klinikalla töissä, ja sanoikin heti alkun konsultoivansa myös kokeneempia. Kaikenkaikkiaan ihan miellyttävä käynti. Alkukierron kokeet ottivat ja niinkuin joku täällä aiemmin epäilikin...
  5. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Kyseli että laimeneeko innostus. Kyllä se ainakin minulla on laimennut tai enemminkin siitä on se positiivinen jännittäminen kadonnut ja tilalle on tullut vähän negatiivisempia tunteita. Epätoivo on kohdallani liian voimakas sana, mutta kyllähän sitä kovasti toivoi ja uskoi, että olisi ihan...
  6. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Kiitos vastauksesta. Jotenkin helpompi mennä kun tietää mitä on odotettavissa. Mulla luultavasti kp4 käyntipäivänä. Aika huisilta tuntuu jos päästäisiinkin heti tositoimiin! Olisi ihanaa! Lääkäri on Riitta Rönkä, sattuiko sama? /Bantsku
  7. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Minulta myös onnittelut! En ole moneen viikkoon palstaillutkaan, mutta nyt kun uhkaavasti lähenee tuo ensikäynti klinikalla, niin tuli taas tänne ikävä. Luin tuota pari sivua sitten ollutta keskustelua hoidoista ja olen ihan päästäni pyörällä, inssit ja ivffät.....Kaipa se ensi viikolla alkaa...
  8. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Kiva kuulla että oli miellyttävä käynti. Meillä se on vielä edessä.....Jotenkin sitä aikaa odottaa kärsimättömänä ja toisaalta taas tuntuu epämiellytävältä koko ajatus. No kaipa se siitä menee sekin. Hannele, minun täytyy myös kommentoida noista ovistesteistä, kun minulla oli sama juttu...
  9. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Kiitos lohdutuksista. Olen kyllä hänelle " syöttänyt" jo vuoden verran vitskuja ja sinkkiäkin aika pitkään. Tupakkaahan tuo ei käytä. En oikein siihen usko että ne simpat tuosta lisääntyvät, mutta olen ihan onnellinen siitäkin tiedosta, että oikein pienellä määrällä voidaan se lapsi tehdä. Eihän...
  10. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Tuulia, lohdutuksesta. Ehkä tästä jotain vielä tulee.... Pahoiteluni, Tuizu, tosi ikävistä uutisista. Jäi jotenkin aiemmin kirjoitellessa tämä sivu lukematta. Jaksamista Sinulle! /Bantsku
  11. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Onnea ja liimaa Viljaliinalle ja Marikalle! Ihana kuulla plussistanne! Meille tuli sitten vähän huonompia uutisia: miehen simppatestin tulokset..... Normaalien siittiöiden määrä on hirmu vähäinen. Pääsi kyllä itku molemmilta. Koitin lohduttaa miestä ( jolle tämä oli oikeasti kova pala )...
  12. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Tuulia: Meillä on tällä hetkellä vain yksi koiruus: Landseeri, 55 kiloa ehtymätöntä rakkautta.....mainio tapaus. Tsemppiä tädin taas yllättäneille. Noihin koviin kuukautiskipuihin voisi ehkä kokeilla vyöhyketerapiaa ( mainostinko tätä jo aiemminkin? ) Minulla on kivut pysyneet poissa, vaikka...
  13. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Tuulia, saanko udella mikä on koirasi rotu? Koiraihminen olen itsekin.... Helteistä tykkään, mutta vapaallahan sitä pitäisi olla, eikä istua täällä konttorilla hikoilemassa! Soitin sitten sinne Väestöliiton klinikalle.....Ajankin varasin ensikäynnille, mutta ensimmäinen vapaa oli vasta...
  14. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    KELLUKKA ONNEA! Kuumetta: Minä olen selvinnyt illan istujaisista uteluitta, kun olen sen lasillisen ottanut ja maistellut pikkuhiljaa. Siinä kun muut humaltuvat, niin ei kukaan kiinnitä huomiota muuta kun omaan lasiinsa.....Minä olen kyllä nyt ne viinini juonut ihan rauhassa myös oviksen...
  15. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Nuo kokemukset Väestöliitosta kuulosta niin positiivisilta, että tässä alkaa ihan miettimään, että pitäisiköhä.... Jotenkin olen hullusti ajatellut, että tutkimuksiin päästäkseen täytyy jollain lailla perustella vauva haaveitaan. /Bantsku
  16. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Mökiltä ollaan palattu sorvin ääreen! Monta sivua lueskelin kuulumisianne: Pahoitteluni suru uutisista ja onnitteluita plussista! Jotenkin aika vahvasti kuvittelin olevani raskaana ed. kierro lopussa, olikohan nyt 14 vai 15 yk. Ja minulle on niinä muutamina kuukausina, kun kierto on vähän...
  17. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Ota, Gitte, itsellesi aikaa rauhassa toipua. Kyllä varmaan ajan kanssa muuttuu lohduttavaksi tieto siitä että kehossasi on kaikki kunnossa ja raskautuminen todistettavasti mahdollista. Voimia sinulle. Minä sain vaihteeksi ihan selvän ovisplussan eilen. Kivaa vaihtelua kaikkien haamujen...
  18. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Voi Gitte, otan osaa :( /Bantsku
  19. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Komppaan edellisiä, mielestäni on ihan yhtä henkilökohtaista kysyä naisen "lapsenteosta" kuin miehen vehkeen toimivuudesta! Minä olen kyllä pahimmilta säästynyt, tai ovat tainneet loppua jo pari vuotta sitten, eivät kai usko että kukaan enää tässä iässä.....Minun pelkoni on myös se, että kun...
  20. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Kiva kun kävit kertomassa hyviä uutisia! Minäkin olen taas kartalla, KP 3 menossa. Ihanaa lomaa niille jotka jo aloittivat, minulla vasta juhannukselta..... /Bantsku

Yhteistyössä