Hakutulokset

  1. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Maanantai 2.6.2008 Tuulia-76 32v...........kp ?/22-28.......n.3.5v............esikoinen mulle, miehelle 3. Kuumetta 35v...........kp 6/24.......yk23............ 1. yhteinen Heksu76 31 v...........kp?/28............yk10(???)........esikoinen Tirlittan-75...
  2. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Tiistai 6.5.2008 Tuulia-76 32v...........kp ?/22-28.......n.3.5v............esikoinen mulle, miehelle 3. Kuumetta 35v...........kp 29/24.......yk21............ 1. yhteinen Heksu76 31 v...........kp?/28............yk10(???)........esikoinen Leidi77...
  3. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Torstai 10.4.2008 kanella 38v.............kp 19/28............yk1...............esikoinen Tuulia-76 32v...........kp 12/22-28.......n.3.5v............esikoinen mulle, miehelle 3. Kuumetta 35v...........kp27/23-32.......yk20............ 1. yhteinen Heksu76 31...
  4. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Keskiviikko 12.3. Kuumetta 35v...........kp17/23-32.......yk19............ 1. yhteinen Heksu76 31 v...........kp?/28............yk10(???)........esikoinen Leidi77 30v...............kp5/26-28.........yk7................esikoinen Tuizu...
  5. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Rouva Pikkumyy: Olen todella pahoillani Tiuhti-Viuhtinne puolesta! Jaksamista sinulle ja perheellesi! :hug:
  6. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Hei kaikille! Kohteliaasti omaa napaa heti tähän alkuun :ashamed: : Täällä täti soitti tänä aamuna ja kertoi tulevansa visiitille huomisesta alkaen *lue: täällä siis tuhruttaa*. :'( Itkettää ja masentaa, vaikka olinkin kyllä aavistellut tätin tulevan. Ja harmittaa, raivostuttaa ja ärsyttää...
  7. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Onnittelut Omelialle ovisplussasta! Toivottavasti kaikki osaset ovat oikealla paikalla oikeaan aikaan! :heart: Pahoittelut Gittelle kutsumattomasta vieraasta! :hug: Hienoa, ettet anna tädin lannistaa itseäsi! Itselläni ovat lämmötkin laskeneet, joten eivät tainneet mitkään...
  8. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Tiistai 5.2. Kuumetta 35v...........kp13/23-26........yk18..............1. yhteinen Heksu76 31 v............kp26/28............yk10(???)........esikoinen Leidi77 30v...............kp24/26-28.........yk5................esikoinen Tuizu 31v.................kp21/24-28...........yk3...
  9. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Voimia ja halauksia kaikille! :heart: :hug: Omaa napaa: Täällä elellään oviksen jälkeistä aikaa. Ovis oli omien tuntemusten, ovistikkujen ja kuumemittarin mukaan viime viikonloppuna. Oli kiva huomata, että olen melko luultavasti osannut tulkita kehoani ihan oikein tähän asti ilman mitään...
  10. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Perjantai 25.1. Kuumetta 35v...........kp2/23-26........yk18..............1. yhteinen Heksu76 31 v............kp15/28............yk10(???)........esikoinen Leidi77 30v...............kp13/26-28.........yk5................esikoinen Tuizu 31v.................kp37/24?...........yk2...
  11. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    :wave: Tervetuloa kaikille uusille ja iso :hug: kaikille pettyneille! Olen tässä kierrossa tikuttanut ovista ensimmäistä kertaa ja tänään ilmestyi erittäin hailakka plussa. :D Saisipa pian samanlaisen viivan raskaustestiinkin... Tsempitystä kaikille! :heart:
  12. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Kati, paljon onnea tämänpäiväiseen siirtoosi! :heart: Pidän peukkuja, että kaikki menee ihan niinkuin pitääkin! Hui, kun jännittää puolestasi! :hug: Ja Annimarialle onnea testaukseen! :flower: Myös kaikille muille iloista mieltä! :wave:
  13. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Lentoemo, itse olen mietiskellyt samanlaisia asioita. Että voisikohan käväistä lääkärin juttusilla jo vaikka tämän kierron aikana... :ashamed: Kun en ymmärrä, mikä viime kierrossakaan sitten lopulta meni pieleen... :/ Harjoituksia kun tuli tehtyä hirmuahkerasti koko kierron ajan (tätiä...
  14. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Ihania uutisia, Iida-Liina! :flower: :) Voi että kun on ihanaa, että kaikki on kunnossa! :D :heart:
  15. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Halaus Lentoemolle negasta! :hug: Jännitin puolestasi niin kovasti tänä aamuna, ja piti heti tulla lukemaan kuulumiasi. Mutta kun kerran tätiäkään ei vielä ole näkynyt, niin eihän toivoa vielä ole menetetty! B) Tresumille tervetuloa! :wave: Pidän Kati sinulle peukkuja tosi korkealla...
  16. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Täällä on kp 1/26-28. Ja yk 5 pörähtää siten käyntiin... Aurinkoisia plussapuhureita teille muille! :flower: :heart:
  17. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    10.1. Kuumetta 35v...........kp11/23-26........yk17...............1. yhteinen Lentoemo-76 31v......kp27/30-41.......yk3................1. yhteinen Heksu76 31 v...........kp26/26............yk9(???)..........esikoinen Leidi77 30v..............kp24/26-28........yk4................esikoinen...
  18. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Hei tytöt! Ja tervetuloa Bellalle! Lentoemo: Ne sinun jossakin toisessa pinossa kuvailemasi oireet kuulostavat hyviltä! Olisipa ihanaa, jos teillä oli tärpännyt! :heart: Toivon myös, Heksu, että sinun vatsannippailut ovat niitä kiinnittymiskipuja! :heart: Ja älä, Gitte, menetä...
  19. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Hei ja oikein mukavaa uutta vuotta kaikille! :wave: Me vietimme uutta vuotta ihan kahdestaan - katselimme hienoja ilotulituksia parvekkeelta, paukuttelimme itsekin pari pommia *ihanan lapsellista* ja joimme shamppanjaa. :heart: ON: Viime kuussa tuli tädin vierailusta niin iso...
  20. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Iida-Liinalle megasuuret onnittelut ja paljon pikaliimaa plussan johdosta! :flower: :flower: Meillä kävi niin, että täti päätti tulla eilen illalla. :'( Itkeskelin koko viime yön ja olo on tosi turta ja surullinen. Ei meinaa millään jaksaa taapertaa eteenpäin. Huomenna olen menossa...

Yhteistyössä