Hakutulokset

  1. M

    Onko tää jotain vanhaa Unikkoa kun on niin kovin erinäköistä...?

    munkin mielestä näyttää tosiaan "unikolta"
  2. M

    Vauvalla vatsantoiminta ongelma

    tai Baby Semp 1:stä. :) Meillä kanssa oli tuo Nan1 ja kakka oli aivan vihreää. Nyt kun vaihdettiin merkkiä niin kaikki taas hyvin. :)
  3. M

    Onko Lahtelaisia paikalla?

    Ihan normaalisti näkyy. :)
  4. M

    Saako Visa depitin jos ei palkkatuloja?

    minä sain ainakin. ja vanhempainrahalla olen. :)
  5. M

    Naiset miettikää tukkavalintaanne, ei lyhyttä kiitos

    Mulla on nyt semmoinen polkkatukka. Leikkasin semmoisen koska hiukseni olivat kerrostetut ja aloin inhoamaan sitä "takatukkaa". Nyt kyllä kasvatan pitkät takaisin. :)
  6. M

    naamakirjan nuoleskelijat ja tykkääjät

    siellä pitäisi olla "en tykkää"-nappi.
  7. M

    G: Maailman ärsyttävin biisi?

    Iso peesi tälle.
  8. M

    jos jokainen paikkakuntalaisesi antaisi sinulle euron

    101 114. Kyllä tuolla sen kolmion ostaisi. :)
  9. M

    90 luvun bändejä...

    new kids on the block, guns'n roses, metallica....
  10. M

    G: Ajatukset omaa kehoa kohtaan synnytyksen jälkeen?

    Sama homma täällä. :)
  11. M

    G: Ajatukset omaa kehoa kohtaan synnytyksen jälkeen?

    Kyllä täällä roikkuu vähän joka paikka. Raskauden aikana en voinut liikkua kun ne liitoskivut olivat aivan järkyttävät. Nyt ei muka jaksa... Ja tuo kiireellisestä sektiosta jäänyt pystysuora arpi muodostaa semmoisen pyllyn tuohon navan alapuolelle. Mammafarkuilla mennään edelleen vaikka...
  12. M

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Korvikkeen vaihto auttoi! Vaihdoin juuri kakkavaipan ja se oli viimeinkin sinapinväristä! Uskomatonta miten kakasta voi tulla näin hyvä mieli. :laugh: Tulin vain jakamaan tämän asian teidän kanssanne, siivous jatkukoon. :)
  13. M

    monta päivää miettinyt ja ihmetellyt selkäkipua.. nämä onkin vissiin supistuksia!!

    Uskoisin kyllä että synnärilläkin voivat estolääkityksen antaa, vaikka viikkoja onkin noin vähän. Soitat rohkeasti sinne vaan ja kysyt. :)
  14. M

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Juu, korvike menee ehdottomasti vaihtoon. Kokeillaan nyt tuota Baby Semppiä jos se vaikka olisi hyvä. :) muoks: Kuulin että olisi luomumaitoon tehtyä ja paljon vatsaystävällisempää kuin Nan.
  15. M

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    milkei, sun pitää ostaa pojulle isompi tutti. :D Me ollaan Millan kanssa lomailtu ihan kunnolla, on nimittäin neiti alkanut nukkumaan öisin melkein kellon ympäri! :o Päivisin sitten valvotaankin jo enemmän, onhan hänellä ikääkin jo melkein 4kk. Porkkana-perunamössöä ollaan maisteltu tässä...
  16. M

    Joutuuko Kuopiossa automaattisesti jostain syystä sokerirasitustestiin?

    se litku mitä mä join oli semmosta sitruuna funlightin makuista. ja tosiaan vaan pari mukillista. :)
  17. M

    Kasari bileet tiedossa, saakohan hiihtareita enää mistään..?

    Sokoksella näin hiihtarileggingsejä.
  18. M

    4kk vauvalle vettä??

    Oon antanut vettä. Keittää vaan ensin. :)
  19. M

    Ylttääkö teillä toisen käden sormet toisen ranteen ympärille?

    Juu. Jopa peukku ja pikkurillikin. :)

Yhteistyössä