monta päivää miettinyt ja ihmetellyt selkäkipua.. nämä onkin vissiin supistuksia!!

  • Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti
apua
rv 17 menossa ja tosiaan viikon kummastellu alaselkä kipuja kunnes tänään tajusin että ovat vatsanpuoleltakin kipeitä. voikohan nämä olla supistuksia? neuvolan terkka sanoi että ei näillä viikoilla supistuksia ole ja käski mennä lääkäriin jos huolettaa mutta kun kysyin minne lääkäriin menen sanoi että mistä hän sen tietää!!!!!!
kuopuksesta olin vuodelevossa rv 19 -v 34 asti kun alkoi paikat aukeamaan. näinköhän tässäkin nytten käy että joutuu lepoon:( ei vain yhtään kiinnostaisi se sairaalassa makaaminen.

osaako kukaan sanoa että MINNE lääkäriin tässä nyt pitää sitten mennä????? ottaako he edes synnärille kun viikkoja näin vähän?
 
ap
mulla aloitettiin kyllä estolääke sillon jo aikasemmin. sain adalattia supistusten estoon.
sitä mietinkin että eipä ne muuta voi sielläkään tehdä kun sanoa että jää saikulle ja loju kotona kun viikkoja näin vähän.
 
kaisa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mulla aloitettiin kyllä estolääke sillon jo aikasemmin. sain adalattia supistusten estoon.
sitä mietinkin että eipä ne muuta voi sielläkään tehdä kun sanoa että jää saikulle ja loju kotona kun viikkoja näin vähän.
no voi ne ainaki tsekata sen et mikä kohdunsuulla on tilanne ja kirjottaa pitemästi kuin viikon saikkua
 
kuikki
Oon mennyt ambulanssilla rv22 sairaalaan (supisteli, olin niin kipeä etten pystynyt liikkumaan siksi ambulanssilla) ja sanottiin, että naistentautienosastolle, ei tehdä kuitenkaan mitään ennenkun vkoja 24. Ei siis päässyt mihinkään synnärinpuolelle. Päivystyksen kautta sitten tuonne osastolle.
 
S
Soita ihan tavan terveyskeskuspäivystykseen ja kysy, mille lääkärille pääsisit mahdollisimman pian, kun on tällainen tilanne.
Mä oisin varmaan jo hätäpäissäni yksityisellä lääkärillä.

Ihan uskomaton vastaus sun terkkarilta! Pitäis ottaa vakavasti, varsinkin kun sulla on tuollaista taustalla.
 

Yhteistyössä