Hakutulokset

  1. C

    Miten mä saisin iskettyä Ruotsin prinssin Carl Philipin?

    Sori se on jo varattu mulle :)
  2. C

    Victoria&Daniel, VIRALLINEN HÄÄPINO

    Voi, oli niin liikuttava ja ihana toi Danielin puhe! :heart: Siis se mitä siitä ymmärsin :D Taas itku tuli itelläki ku Victoriakin liikuttu :D Sydän meinaa pakahtua ku näkee kuinka rakastuneita nää kaks on. Ja hitsi mikä kakku! :D
  3. C

    Victoria&Daniel, VIRALLINEN HÄÄPINO

    En olis kyllä uskonut että minäkin tähän keskusteluun kirjoittaisin :D En siis ikinä oo ollut mitenkään hirveen kiinnostunut tosta kuningasperheestä, eikä häitä ollut edes tarkoitus katsoa, mutta kun eihän telkkarista oikeen muutakaan tullut.. ;) Mutta voi että, niin mullakin vaan kyynel nous...
  4. C

    Kellään samanlaista tilannetta?

    Mulla oli täsmälleen samanlainen olo kuin sulla reilu vuos sitten. Oltiin seurusteltu reilut kolme vuotta, just muutettu virallisestikin yhteen eikä periaatteessa mitään vikaa suhteessa, mutta ihastuksia alkoi tulla aika paljonkin ja kyllästymisen tunnetta toiseen. Loppujenlopuksi tunne tuli...
  5. C

    Te joilla lapsi syntyny ennen la.

    Luulisin että irtos rv 37+3, synnytys käynnistettiin 38+1.
  6. C

    haluaakohan kukaan mies ikinä sinkkua raskaana olevaa naista?

    Ei hitto, nyt pakko tarttua tähän provoon. Haluaisitko selittää miksi abortti olisi vastuullisempi ratkaisu jos on tullut vahingossa raskaaksi, mutta lapsi kuitenkin halutaan pitää? Ja kyllä, on oma lehmä ojassa. Mun raskaus oli kaikkea muuta kuin toivottu, mutta niin se kummasti alkujärkytyksen...
  7. C

    Mitä teette nyt ja loppu päivän

    Dataan. Äiti ja mies käynyt tänään kylässä, kohta pitäis mennä käymään kirjastossa tulostaa pari juttua ja sit takas kotiin laittaa ruokaa. Ei vaan millään jaksais tehä mitää :whistle:
  8. C

    Kokemuksia huoneen jakamisesta synnärillä

    Mä olin päivystysosastolla viikon ennen synnytystä, ja siellä mulla oli kaks huonekaveria. Siis peräkkäin, ei samaan aikaan. Ensimmäisen kanssa juteltiin enemmänkin ja oli ihan mukavaa, toisen kanssa ei paljoa juteltu mutta ei siitä hirveästi häiriötäkään ollut. Lapsivuodeosastolla sitten...
  9. C

    Mitä noloa sattunu synnärillä?

    Nolointa oli ehdottomasti kun ei kaikkia pieruja kyennyt estämään :D
  10. C

    onko kellään jääny menkat tulematta mut testi silti negatiivinen?

    Mulla on viimeksi ollut menkat melkein vuos sitten, heinäkuun alussa. Kuukauden välein varmuudeks tehdyt testitkin näytti negaa, kunnes lokakuun alussa plussasinkin :D Ei mitään tietoa miksi ne pois jäi, tai milloin olis alkanut jos en olis raskaaks tullut. Yhellä ystävällänikin oli menkat pois...
  11. C

    Käytitkö lantionpohjan lihaksia seksin aikana myös ennen lapsia?

    Ennen synnytystä käytin joskus harvoin. Synnytyksestä melkein neljä viikkoa ja vielä en ole seksiä uskaltanut kokeilla, että en osaa sanoa kuinka paljon niitä tulee tulevaisuudessa käytettyä.
  12. C

    Keksitäänkö syitä elää

    Näinhän se on. Itselle tärkein syy halua pysyä elossa on mun lapsi. Myös mun perhe, vanhemmat ja sisko, on suurimpia syitä. Ja ihan vaan se halu elää, vaikka joskus aika useinkin sitä pohtii mitä järkeä on missään.
  13. C

    Emmerdale-fanit!!!! Huomio!

    Nää jaksot mitä Suomes näytetään on tullu Briteis -07.
  14. C

    Emmerdale-fanit!!!! Huomio!

    :laugh: Jestas! Miltähän vuodelta mahtaa olla, niin nuoren näkösiä kaikki :D
  15. C

    poika on LUUSERI!

    Oletpas sä kiva vanhempi jos tosissas oot.
  16. C

    onko muita joilla synnytyksessä ei ikinä ole tullut mitään ponnistamisen tunnetta/tarvetta?

    Joo no mä sain ilokaasua, epiduraalin kahteen kertaan ja siinä välissä pudendaali tms. puudutuksen, ja silti oli lähes koko avautumisvaiheen aivan mieletön ponnistuksen tarve. Ei kiva :/ Tiedä sitten miltä olis tuntunu ilman noita.
  17. C

    No kuinka moni täällä oli ryypiskelemässä teininä useana vkonloppuna?

    Nyt saat kyl tuntee sellast ylemmyydentunnetta, mutta joo, raskaaksi tulin 18-vuotiaana (laps syntyy nyt 19-v), isän kanssa ei oltu yhdessä enää kun raskaaksi tulin ja koulutkin oon kesken jättäny :D Tosin töitä mä kyllä oon tehny 16-vuotiaasta, ikävä siinä tuottaa pettymys :/
  18. C

    No kuinka moni täällä oli ryypiskelemässä teininä useana vkonloppuna?

    Täällä kans yks :wave: 13-vuotiaana vedin ekat, 14-vuotiaana (kasin ja ysin välisen kesän) vast seuraavan kerran ja sen jälkeen sit aika säännöllisesti. Nuori mä kyllä vieläkin olen :D Nii ja seksin alotin kanssa 14-v. En ekasta kerrasta äitille kertonu mut siitä parin kuukauden päästä ku...
  19. C

    Laskettuaika joulukuussa,vauva syntynyt tammikuussa?

    Ite olen just toistepäin, mun laskettu aika oli tyyliin 6.1. ja synnyin 28.12 :p

Yhteistyössä