Hakutulokset

  1. C

    G: Mitä suunnitelmia/ohjelmaa vkl teillä?

    Lauantaina mun lapsuudenystävän ylppäreihin poitsun kans käymään, ei viel muita suunnitelmia.
  2. C

    Kun olit 1 cm auki, kuinka kovia kivut oli silloin? Kauan meni syntymään?

    Mä olin ton verran auki jo ainakin 37+3 viikol, käynnistettiin viikol 38+1 raskausmyrkytyksen takii. Ei siis ollu kipeit suppareit ennen käynnistystä.
  3. C

    Maanantain rv-pino

    Täysin sama täällä :D
  4. C

    G;mones äitienpäivä?

    Lasketaanhan tää mun ensimmäiseksi äitienpäiväksi, vaikka esikoinen on vielä masussa? :D Kolmen viikon päästä siis laskettu aika.
  5. C

    njahhahhahh! njahhahhah! Laura Malmivaara voi njahhahhaaahh sentään kun raivostuttava mainos!!

    Ai niin, vähänkö tuntui ihan kamalalta kun tajusin että mullahan on pyykinpesuaineena Bio Luvilia, kun en kaupassa ollessa yhtään tajunnut että sitähän se justiinsa mainostaa :ashamed: Ens kerralla muistan olla ostamatta!
  6. C

    njahhahhahh! njahhahhah! Laura Malmivaara voi njahhahhaaahh sentään kun raivostuttava mainos!!

    Voi että se on niin raivostuttava! Just se hemmetin tekonauru siinä, aina alkaa kiehua kun kuulee sen. Ja on joo moni muukin mainos ärsyttävä tai tyhmä, esim. just Activian niiin urpoja kun voi olla, mutta mikään muu ei mulla nosta verenpainetta samalla tavalla ku se saakelin NJAHAHAHAHAHAH :D
  7. C

    Rhellinen vastaus kaikilta!!

    Ihan rehellisesti sanottuna, mulla ei tulisi mieleenkään olla viemättä hoitoon vaan siksi että samassa hoitopaikassa manne :o Sen kyllä myönnän, että on mulla aika paljonkin ennakkoluuloja kyseisen kulttuurin edustajia kohtaan, mutta ei sen vertaa että edes harkitsisin eri päiväkotia vaan siksi...
  8. C

    Pidätkö enemmän Amerikan pastilleista vai Ranskan pastilleista?

    Ranskan :) Vaikkei amerikkalaisissakaan mitään vikaa :D
  9. C

    Viihdytkö paljain jaloin?

    Ainoastaan ulkona silloin kun on lämmintä :)
  10. C

    kerrostalo- ja rivitaloasujat. Paljonko teillä on vesimaksut kk:ssa?

    Nykyisessä kuuluu vuokraan, edellisessä oli aluksi 15e/hlö joka vuoden vaihteessa nous 20 e/hlö.
  11. C

    voisitko elää ilman suihkua?

    Voisin jos olisi pakko. Väliaikaisesti ei mitään ongelmaa, mutta jos pitäisi oletettavasti loppuelämä tai kuukausia/vuosia elää suihkutta niin tiukkaa tekis.
  12. C

    Äippälomalla, mutta ei vielä synnyttänyt?

    Juu, näin ne väittää ainakin :D Kiitos ja sulle samoin! :)
  13. C

    Äippälomalla, mutta ei vielä synnyttänyt?

    :wave: Viikkoja 36+5. Odotus sujunut äidin kannallata vaihtelevasti, mutta vauvalla pitäis kaikki hyvin olla :) Raivotarjonnassa ollaan täällä oltu jo viikolta 26 asti. Iso vauva ilmeisesti tulossa, ja minä olen PIENI, joten hieman jännittää :D Mutta ens viikolla ois tarkotus neuvolatädiltä...
  14. C

    juustokakku

    Mun kokemuksien mukaan pari päivää. Että seuraavana päivänä leipomisesta ihan hyvä, ja sen jälkeen alkaa jo vähän nuivettua.
  15. C

    Onko hyväksyttävää

    Joo enemmän rahaa munkin mielestä. Ei tuon ikäisellä ole mitään velvollisuutta hoitaa sisaruksiaan, ihan naurettavan vähän palkkaa saa.
  16. C

    Googleta nimesi. Valitse sitten "kuvahaku". Löytyykö näin nimesi + lärvisi?

    Oho, heti ekaks tulee vanha Facen profiilikuva :O Jota klikkaamalla menee kyllä nykyseen profiilikuvaan. Mulla on kyllä profiili ja kuvat piilotettuna, mut ei sit näköjään toi profiilikuva. Hmm.
  17. C

    Sf mittoja!?

    26+3 oli 25.
  18. C

    Eilen oli kirjastossa eräs nainen todella pienen vauvan kanssa.

    Anteeks miks kirjastos ei sais käydä pienen vauvan kanssa?
  19. C

    Aloin leipomaan ja enkä löydä pullasutia! Millä mä sivelen noi pullat nyt?

    Mä oon veitsellä laittanu, vähän epäsiistiä mutta toimii :D
  20. C

    Synnytystapa-arvioon itse pyytämällä?

    Mäkin mietin et pitäisköhän mun soittaa sinne neuvolaan jo tällä viikolla ja kysyä, kun maanantaina viikkoja kuitenkin se 37+2 ja sitten kauan kestää saada aika. Mä olen Helsingissä menossa synnyttää. Mun neuvolatäti kyl onneks on tosi mukava ja ymmärtäväinen, et täytyy toivoo et laittais sen...

Yhteistyössä