Viihdytkö paljain jaloin?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
årpå
Töissä ei voi olla paljain jaloin, mutta muuten kyllä. Riippuu kyläpaikasta olenko siellä sukatta vai sukilla. Kotona olen aina ilman sukkia, ja lapsena juoksin kesät ilman kenkiä pihoilla. Nykyään en voi kun asutaan kerrostalossa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Kyllä, aloitin sukattoman kauden taas huhtikuun puolivälissä enkä käytä sukkia ennen lokakuuta. On kaksi poikkeusta: jos menen juhliin, joissa käytän sukkahousuja tai jos menen kylään palstalaisen luokse :D
Tää on opettavainen palsta :) Varsinkin tässä asiassa...

ap
Viihdytkö paljain jaloin?

- kotona

Kyllä. Ympäri vuoden paljain varpain :)

- kylässä

Kesällä aina ja talvellakin vähän kyläpaikasta riippuen

- ulkona

Kesällä usein

- töissä

Kesällä kyllä viihdyn

tt
Harvemmin olen paljain jaloin, koska varpaat palelee koko ajan. Joskus kesällä kuitenkin. Töissäni en voisi kuvitellakaan kenenkään olevan avojaloin, on sen verran konservatiivinen paikka pukeutumisen suhteen.

TilkkuTyttö
Rakastan olla paljain jaloin! Olen niin jokapaikassa, etenkin kotona tai kylässä, kun on kesä. Ulkona paljasjalkailen vain puistossa, tuonne kaduille en roskien keskelle mene ilman kenkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
http://www.vibramfivefingers.com/
Joo, olenhan noita nähnyt, ne ovat minusta yhtä rivon näköisiä kuin ne varvassukatkin :D Uskon kyllä, että ovat mukavia ja hyviä, mutta jostain kumman syystä ne näyttävät säädyttömiltä minusta, enkä tosiaan osaa selittää miksi. :ashamed:

Yhteistyössä