Äippälomalla, mutta ei vielä synnyttänyt?

  • Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti
äippä
Onko muita? Mitkä on vkot? Mulla rv 35, hyvin on sujunut tähän asti. Onko baby jo kääntynyt? Täällä jännityksellä odotetaan, kääntyykö vauva itse vai ei, vielä ei ole kääntynyt raivotarjontaan.
 
:wave: Viikkoja 36+5. Odotus sujunut äidin kannallata vaihtelevasti, mutta vauvalla pitäis kaikki hyvin olla :) Raivotarjonnassa ollaan täällä oltu jo viikolta 26 asti. Iso vauva ilmeisesti tulossa, ja minä olen PIENI, joten hieman jännittää :D Mutta ens viikolla ois tarkotus neuvolatädiltä kysellä pääsiskö synnytystapa-arvioon.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja CherryBlossom:
:wave: Viikkoja 36+5. Odotus sujunut äidin kannallata vaihtelevasti, mutta vauvalla pitäis kaikki hyvin olla :) Raivotarjonnassa ollaan täällä oltu jo viikolta 26 asti. Iso vauva ilmeisesti tulossa, ja minä olen PIENI, joten hieman jännittää :D Mutta ens viikolla ois tarkotus neuvolatädiltä kysellä pääsiskö synnytystapa-arvioon.
Voi, sulla ollut jo noin kauan raivotarjonnassa!! Tsemppiä vaan loppuodotukseen ja synnytykseen!
 
Johan tässä on mammalomailtu hyvän aikaa, viikot nyt 36+2 tai jotain sinnepäin.

Vauva on oikein päin, kiinnittynyt, ja niin julmetun alhaalla, että pelkkä olemassaolo alkaa olla ihan vähän vaikeeta.

Menis nyt vaan vauhdilla loputkin viikot...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Johan tässä on mammalomailtu hyvän aikaa, viikot nyt 36+2 tai jotain sinnepäin.

Vauva on oikein päin, kiinnittynyt, ja niin julmetun alhaalla, että pelkkä olemassaolo alkaa olla ihan vähän vaikeeta.

Menis nyt vaan vauhdilla loputkin viikot...
Ei kuulosta olotilasi kovin nautittavalta! Tsemppiä sullekin!
 

Yhteistyössä