njahhahhahh! njahhahhah! Laura Malmivaara voi njahhahhaaahh sentään kun raivostuttava mainos!!

  • Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti
maija
Kaikki tuttavavani inhoovat tuota mainosta ja muutenkin inhoon naista,en tykkää yhtään missään ohjelmassakaan tuosta ämmästä. Itseään täynnä ja näyttää mainoksessakin kehuvan vain itseään ja omia tavaroitaan. Hirveä nokkanauru. Oletteko valittaneet BioLuvilille, poistaisivat mainoksen.
 
Ei vedä lähellekään vertoja niille Activia-mainoksille. "Tuli vähän syötyä huonosti ja nyt turvottaa" voi jeesus, ne on toinen toistaan paskempia :D

Muutenkaan nykyään osata tehdä yhtään hyviä oivltavia mainoksia vaan millainen idiootti tahansa voi mäköjään hakeutua mainosalalle. 99% on sellaista kuraa etten maksais euroakaan siitä että joku kehittelee mun tuotteelleni sellaista paskaa.
 
Voi että se on niin raivostuttava! Just se hemmetin tekonauru siinä, aina alkaa kiehua kun kuulee sen. Ja on joo moni muukin mainos ärsyttävä tai tyhmä, esim. just Activian niiin urpoja kun voi olla, mutta mikään muu ei mulla nosta verenpainetta samalla tavalla ku se saakelin NJAHAHAHAHAHAH :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja CherryBlossom:
Voi että se on niin raivostuttava! Just se hemmetin tekonauru siinä, aina alkaa kiehua kun kuulee sen. Ja on joo moni muukin mainos ärsyttävä tai tyhmä, esim. just Activian niiin urpoja kun voi olla, mutta mikään muu ei mulla nosta verenpainetta samalla tavalla ku se saakelin NJAHAHAHAHAHAH :D
"Mulla asettais jo maha rajat tommoselle..." Voi ristus!!!!

 
vieras
Jep, samaa mieltä! Sitten on just nuo Activia-mainokset ja se joku jogurtti mainos, joka alkaa "Muistan kun olin ystäväni Pipsa-Riitan kanssa jääkaapilla, se oli riemastuttava kokemus..." Mikä vitun Pipsa-Riitta?!
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Juon Kahvini Miten Sattuu:
Ei vedä lähellekään vertoja niille Activia-mainoksille. "Tuli vähän syötyä huonosti ja nyt turvottaa" voi jeesus, ne on toinen toistaan paskempia :D
Joo nämä on on myös kamalia, niinkuin tuo otsikonkin mainos.

Itse inhoan myös sitä jugurtti-tms. mainosta, joka alkaa jotenkin että muistan kun menimme ystäväni Pirjoriitan kanssa jääkaapille, naiset avaavat jääkaapin ja sieltä kuuluu lehmän ammuntaa. Voi jessus! Pirjoriitta!!! :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :LOL: :LOL:

 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jep, samaa mieltä! Sitten on just nuo Activia-mainokset ja se joku jogurtti mainos, joka alkaa "Muistan kun olin ystäväni Pipsa-Riitan kanssa jääkaapilla, se oli riemastuttava kokemus..." Mikä vitun Pipsa-Riitta?!
Juuri kirjoitin samasta, ai joo se oli pipsariitta eikä pirjoriitta. No kuitenkin. :LOL: :LOL: :LOL:
 
Entäs se lehmät ja punainen maito
Miten voi tuollaista mainostaakin, siis se joku jätskimainos. Että lehmät kirmaavat laitumelta syömään punaisia marjoja mistä loppujen lopuksi tulee jäätelöä missä punaisia raitoja..
Niin vissiin, tehotuotetut lehmät siellä pikkupikkuorsissaan nuokkuu.. Ja voiko tuollaista mainosta ylipäätään olla, missä siis puhutaan ihan suoran pa*kaa??

Activiat on kyllä karseita mainoksia. Etenkin se punatukkaisen tytön mainos, miten turvotus on poissa.. Aaaaargh :D
 
Mainosten antiuhri
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jep, samaa mieltä! Sitten on just nuo Activia-mainokset ja se joku jogurtti mainos, joka alkaa "Muistan kun olin ystäväni Pipsa-Riitan kanssa jääkaapilla, se oli riemastuttava kokemus..." Mikä vitun Pipsa-Riitta?!
Tuoreus tuntui tukassa asti!! AAAAAAARGH :D

 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja CherryBlossom:
Voi että se on niin raivostuttava! Just se hemmetin tekonauru siinä, aina alkaa kiehua kun kuulee sen. Ja on joo moni muukin mainos ärsyttävä tai tyhmä, esim. just Activian niiin urpoja kun voi olla, mutta mikään muu ei mulla nosta verenpainetta samalla tavalla ku se saakelin NJAHAHAHAHAHAH :D
"Mulla asettais jo maha rajat tommoselle..." Voi ristus!!!!
on jo niin pervo mainos, että kanava kääntyy välittömästi kun näen, että se alkaa!
 
Taas
Njahhaahhaa.... On se karmee mainos, on. Tietääkö joku, mitä se meinaa kun sanoo, että vaatteet menee DING DING DING neljälle seuraavalle, aika MONELLE njahhaahhaaaa? Että jos vaatteet periytyy neljälle seuraavalle, onko sillä siis tosiasiassa viisi lasta, vai laskutaidossa vikaa?
 

Yhteistyössä