v
meillä koko porukka karjasee yhteen ääneen kun se tulee että vaihtakaa kanavaa! Todella ärsyttävä mainos, mä esitän tällasta kotiäitiä hah hah hah....
"Mulla asettais jo maha rajat tommoselle..." Voi ristus!!!!Alkuperäinen kirjoittaja CherryBlossom:Voi että se on niin raivostuttava! Just se hemmetin tekonauru siinä, aina alkaa kiehua kun kuulee sen. Ja on joo moni muukin mainos ärsyttävä tai tyhmä, esim. just Activian niiin urpoja kun voi olla, mutta mikään muu ei mulla nosta verenpainetta samalla tavalla ku se saakelin NJAHAHAHAHAHAH
Joo nämä on on myös kamalia, niinkuin tuo otsikonkin mainos.Alkuperäinen kirjoittaja Juon Kahvini Miten Sattuu:Ei vedä lähellekään vertoja niille Activia-mainoksille. "Tuli vähän syötyä huonosti ja nyt turvottaa" voi jeesus, ne on toinen toistaan paskempia
Juuri kirjoitin samasta, ai joo se oli pipsariitta eikä pirjoriitta. No kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jep, samaa mieltä! Sitten on just nuo Activia-mainokset ja se joku jogurtti mainos, joka alkaa "Muistan kun olin ystäväni Pipsa-Riitan kanssa jääkaapilla, se oli riemastuttava kokemus..." Mikä vitun Pipsa-Riitta?!
Tuoreus tuntui tukassa asti!! AAAAAAARGHAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Jep, samaa mieltä! Sitten on just nuo Activia-mainokset ja se joku jogurtti mainos, joka alkaa "Muistan kun olin ystäväni Pipsa-Riitan kanssa jääkaapilla, se oli riemastuttava kokemus..." Mikä vitun Pipsa-Riitta?!
on jo niin pervo mainos, että kanava kääntyy välittömästi kun näen, että se alkaa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"Mulla asettais jo maha rajat tommoselle..." Voi ristus!!!!Alkuperäinen kirjoittaja CherryBlossom:Voi että se on niin raivostuttava! Just se hemmetin tekonauru siinä, aina alkaa kiehua kun kuulee sen. Ja on joo moni muukin mainos ärsyttävä tai tyhmä, esim. just Activian niiin urpoja kun voi olla, mutta mikään muu ei mulla nosta verenpainetta samalla tavalla ku se saakelin NJAHAHAHAHAHAH
Sillä on kaksi lasta.Alkuperäinen kirjoittaja Taas:Nostelen. Onko Njahhaahhaalla siis viisi kappaletta tuota jälkikasvua, vai mitä se oikein horisi tuossa mukaansa tempaavassa mainospätkässä?
noQ sen lemppari on niiQ ihQ turkoosiAlkuperäinen kirjoittaja wut:mä en tajua sitä eihän punasessakaan ole mitään vikaa lausetta....:/ mitä vikaa? Onko joku väittänyt? Häh...