vieras
Ihanat Laura ja Tuuli!! kauniita ja reippaita äitejä. Toosi kivat mainokset tehneet: Wau!!
Jep jep, miettikkääs mitä ne lehmät sit on syöny kun tulee suklaajäätelöä!!Alkuperäinen kirjoittaja Entäs se lehmät ja punainen maito:Miten voi tuollaista mainostaakin, siis se joku jätskimainos. Että lehmät kirmaavat laitumelta syömään punaisia marjoja mistä loppujen lopuksi tulee jäätelöä missä punaisia raitoja..
Niin vissiin, tehotuotetut lehmät siellä pikkupikkuorsissaan nuokkuu.. Ja voiko tuollaista mainosta ylipäätään olla, missä siis puhutaan ihan suoran pa*kaa??
Activiat on kyllä karseita mainoksia. Etenkin se punatukkaisen tytön mainos, miten turvotus on poissa.. Aaaaargh
Tottakai tähän piti vetää mukaan Afrikan lapset; hyi meitä pahoja, pahoja ihmisiä. Muuten sinäkin olisit tuossa ajassa, kun vaivauduit kirjoittamaan tuon Afrikka-kommentin, voinut kätevästi käydä näpyttelemässä jonkun lahjoituksen Afrikan lapsille tai adoptoimassa vaikka kummilapsen. Aattelepa!Alkuperäinen kirjoittaja laura:On teillä pienet murheet ja afrikassa lapset kuolee...
Alkuperäinen kirjoittaja J.t harmaana:Siis tosi raivostuttava mainos....jos mä oon vaikka keittiössä, ni mun mies laittaa aina telkkarin lujemmalle, että VARMASTI kuulen sen....
Mustakin tää on huippualoitus pitkään aikaan, tulee oikein hyvälle tuulelle =)Alkuperäinen kirjoittaja njahhahhah ping:Toi ap:n otsikko sai mut taas hymyilemään.... kiitos! Ja juu, njahhahhah, ping, on ärsyttävä kyllä!
Ai se laktoositon jugurttimainos. Slurps slurps, ei kyllä yhtään tee mieli lappaa mitään jugurttia kun sen mainoksen näkee. Möreällä äänellä:"Joo mä tiedän et sul on se laktoosi-intoleranssi-ripulitauti joo, kato siks mul on tätä laktoositonta jugurttii ja ihan älyhyvää eikä tuu ripulit, slurps slurps."Alkuperäinen kirjoittaja J-t harmaana:Hei...uusin inhotus.... Valion laktoositon mainokset! Varsinkin se missä se pitkänaamainen nainen lappaa sitä jugurttia suuhunsa niin et melkein suupielistä valuu.... AAARRRGGGHHH!
nii!eikä se isä ees laula siin oikeen kunnolla ku on niin kiusaantunu |O :$Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:joo,mutta mä kiehun taas siitä Pää olkapää peppu polvet varpaat, polvet varpaat,DING!
:x |O
Pipsariitta, Pirjoriitta, ei sillä niin väliä! Sama paska, eri paketissa vain.Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Juuri kirjoitin samasta, ai joo se oli pipsariitta eikä pirjoriitta. No kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jep, samaa mieltä! Sitten on just nuo Activia-mainokset ja se joku jogurtti mainos, joka alkaa "Muistan kun olin ystäväni Pipsa-Riitan kanssa jääkaapilla, se oli riemastuttava kokemus..." Mikä vitun Pipsa-Riitta?!
Tämä oli hyvä kuvaus siitä mainoksestaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai se laktoositon jugurttimainos. Slurps slurps, ei kyllä yhtään tee mieli lappaa mitään jugurttia kun sen mainoksen näkee. Möreällä äänellä:"Joo mä tiedän et sul on se laktoosi-intoleranssi-ripulitauti joo, kato siks mul on tätä laktoositonta jugurttii ja ihan älyhyvää eikä tuu ripulit, slurps slurps."Alkuperäinen kirjoittaja J-t harmaana:Hei...uusin inhotus.... Valion laktoositon mainokset! Varsinkin se missä se pitkänaamainen nainen lappaa sitä jugurttia suuhunsa niin et melkein suupielistä valuu.... AAARRRGGGHHH!