vieras
Joo, oikea luonnollisuuden multihuipentuma!Alkuperäinen kirjoittaja Social:"Meidän neiti tykkää aprikoosista" Voe kristus miten raivostuttava osaakaan olla Tuuli Matinsalo jogurttimainoksessa!
Joo, oikea luonnollisuuden multihuipentuma!Alkuperäinen kirjoittaja Social:"Meidän neiti tykkää aprikoosista" Voe kristus miten raivostuttava osaakaan olla Tuuli Matinsalo jogurttimainoksessa!
Asumusero, oli kai viime viikolla tai viikonloppuna lehdissä juttua.Alkuperäinen kirjoittaja v:Onko Aku ja Laura eronneet? Täh?
tarkasti kuunnellen tekotönkkö Matinsalo sanoo, että aprikoossista!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, oikea luonnollisuuden multihuipentuma!Alkuperäinen kirjoittaja Social:"Meidän neiti tykkää aprikoosista" Voe kristus miten raivostuttava osaakaan olla Tuuli Matinsalo jogurttimainoksessa!
Ja tyttö luimistelee oudosti. :|Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, oikea luonnollisuuden multihuipentuma!Alkuperäinen kirjoittaja Social:"Meidän neiti tykkää aprikoosista" Voe kristus miten raivostuttava osaakaan olla Tuuli Matinsalo jogurttimainoksessa!
Ei kai sitä nyt jumaliste aina tartte kateellinen olla jos ei tykkää mainoksiin tunkevista julkuista, jotka kaiken lisäksi on tönkköjä eivätkä osaa hommaansa? Häh?Alkuperäinen kirjoittaja ...:tämmöstä se KATEUS teettää!!!!!
Mun mielestä se DNA:n Kimi Räikkönen-mainos on ihan parasAlkuperäinen kirjoittaja elämä on:No tietenkin. Ja vaikka DNA:n mainokset ovat aika huonoja niin ne on varmasti suht isolla budjetilla tehty ja just tarkoituksella ärsyttäviksi.Alkuperäinen kirjoittaja omg:Jossainhan on tehty ihan tutkimus, että mitä ärsyttävämpi mainos sitä paremmin tuote jää ihmisten mieleen
joo,kivahan se että pienen puhelinlaskun jälkeen Kimilläkin jää edes vähän rahaa johonkin muuhun ei sillä varmaan muuten jäisAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä se DNA:n Kimi Räikkönen-mainos on ihan parasAlkuperäinen kirjoittaja elämä on:No tietenkin. Ja vaikka DNA:n mainokset ovat aika huonoja niin ne on varmasti suht isolla budjetilla tehty ja just tarkoituksella ärsyttäviksi.Alkuperäinen kirjoittaja omg:Jossainhan on tehty ihan tutkimus, että mitä ärsyttävämpi mainos sitä paremmin tuote jää ihmisten mieleen
Mikään ihme, että sössää, kun muutenkin on niiiiiin imelä se mainos. Jotenkin olen pitänyt Matinsaloa ihan jees-tyyppinä mutta nythän se näytti ihan, hmm.... No oli tuo mainos ainakin tosi ärsyttävä, ehkä tahallaankin sellaiseksi tehty, mutta silti voi että!Alkuperäinen kirjoittaja jep:tarkasti kuunnellen tekotönkkö Matinsalo sanoo, että aprikoossista!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, oikea luonnollisuuden multihuipentuma!Alkuperäinen kirjoittaja Social:"Meidän neiti tykkää aprikoosista" Voe kristus miten raivostuttava osaakaan olla Tuuli Matinsalo jogurttimainoksessa!
Minusta siinä on hölmö repliikki siitä, että jos hoitaa lasten vaatteet hyvin, ei tarvi ostaa uusia. Kyllähän ne hyvin hoidetutkin jää pieniksi. Luulisi näyttelijän tuumivan, että hei tää kuulostaa ihan hölmöltä, mutta mainoksen tilaajako se määrää mitä sanotaan? En tunne mainosmaailmaa.Alkuperäinen kirjoittaja muahahahahahahaaaaaa:Mä olen miettinyt sitä, että miksi siinä annetaan ymmärtää, että mainos on kuvattu Malmivaaran kotona. Raivostuttava se tosiaan on, joskaan en voi kuvitella ärsyttävyyden olevan vahingossa tehtyä. Eli hyvin ovat onnistuneet kampanjassaan.
No mä en henk.koht maksais älyttömiä puhelinlaskuja vai rahaa ois ku roskaa..Tottakai hyödyntäisin edelleen kaikki alet ym tarjoukset..Alkuperäinen kirjoittaja endie:joo,kivahan se että pienen puhelinlaskun jälkeen Kimilläkin jää edes vähän rahaa johonkin muuhun ei sillä varmaan muuten jäisAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä se DNA:n Kimi Räikkönen-mainos on ihan parasAlkuperäinen kirjoittaja elämä on:No tietenkin. Ja vaikka DNA:n mainokset ovat aika huonoja niin ne on varmasti suht isolla budjetilla tehty ja just tarkoituksella ärsyttäviksi.Alkuperäinen kirjoittaja omg:Jossainhan on tehty ihan tutkimus, että mitä ärsyttävämpi mainos sitä paremmin tuote jää ihmisten mieleen
Joo samaa ihmettelen? Ja eikö se ollutkaan sen kotosalla kuvattu se mainos? tosi paljon ärsyttää myös se, että ne sen replat on leikattu tosi tyhmästi selkeästi kesken sen puheen ja jätetty ne kohdat joissa on eniten tota Njahhaaata ja tosi tyhmät jutut kaiken lisäksi.Alkuperäinen kirjoittaja pippa:mutta miksi se puhuu viidestä lapsesta siinä mainoksessa jos sillä on vaan kaksi?
no ehkä se esiintyy tossa mainoksessa siksi kun se on näyttelijä ja se on sen työtä. Onhan sillä kotikadussakin vain yksi lapsi.Alkuperäinen kirjoittaja divib:Joo samaa ihmettelen? Ja eikö se ollutkaan sen kotosalla kuvattu se mainos? tosi paljon ärsyttää myös se, että ne sen replat on leikattu tosi tyhmästi selkeästi kesken sen puheen ja jätetty ne kohdat joissa on eniten tota Njahhaaata ja tosi tyhmät jutut kaiken lisäksi.Alkuperäinen kirjoittaja pippa:mutta miksi se puhuu viidestä lapsesta siinä mainoksessa jos sillä on vaan kaksi?