njahhahhahh! njahhahhah! Laura Malmivaara voi njahhahhaaahh sentään kun raivostuttava mainos!!

  • Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti
v
Ei voi olla totta, just pari tuntia sitten katoin tuota mainosta ja ajattelin, että oonkohan ainut, jota tuo muahahahaha nauru ärsyttää. Jotenkin hirveän teennäisen ja kauhean kuuloista. Ehkä asiaa tukee myös se, että en muutenkaan pidä Laura Malmivaarasta yhtään.
 
Tahallaanhan halutaan tehdä "ärsyttäviä" ja sitä kautta mieleenjääviä mainoksia, jotta myynti edistyisi. Sitä en kyllä ymmärrä, toimiiko ihmisen mieli sitten niin, että ostanpa tuota kun oli niin ärsyttävä mainoskin tv:ssä. Itse ainakin kierrän kaukaa juuri ne hyödykkeet (esim. Ariel, Activia, Danone..) jotka ovat mainostaneet näyttävästi ja äsyttävästi ja ostan mieluummin vaikka kaupan omaa merkkiä.
 
Anais.
Se Pipsaliisa-mainos on muuten kai Lidlin jugurttimainos, jossa ironisoidaan vanhaa danion tms:n mainosta...taitaapi olla jopa samat näyttelijät. Lidlillähän oli aikoinaan myös kampanja joka meni niin että "Kun olet syönyt jugurttiamme 14 päivää, 2 viikkoa on kulunut."
 
en jummarra sua!
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
tämmöstä se KATEUS teettää!!!!!
Ei kai sitä nyt jumaliste aina tartte kateellinen olla jos ei tykkää mainoksiin tunkevista julkuista, jotka kaiken lisäksi on tönkköjä eivätkä osaa hommaansa? Häh?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja elämä on:
Alkuperäinen kirjoittaja omg:
Jossainhan on tehty ihan tutkimus, että mitä ärsyttävämpi mainos sitä paremmin tuote jää ihmisten mieleen :)
No tietenkin. Ja vaikka DNA:n mainokset ovat aika huonoja niin ne on varmasti suht isolla budjetilla tehty ja just tarkoituksella ärsyttäviksi.
Mun mielestä se DNA:n Kimi Räikkönen-mainos on ihan paras :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja elämä on:
Alkuperäinen kirjoittaja omg:
Jossainhan on tehty ihan tutkimus, että mitä ärsyttävämpi mainos sitä paremmin tuote jää ihmisten mieleen :)
No tietenkin. Ja vaikka DNA:n mainokset ovat aika huonoja niin ne on varmasti suht isolla budjetilla tehty ja just tarkoituksella ärsyttäviksi.
Mun mielestä se DNA:n Kimi Räikkönen-mainos on ihan paras :)
joo,kivahan se että pienen puhelinlaskun jälkeen Kimilläkin jää edes vähän rahaa johonkin muuhun :D ei sillä varmaan muuten jäis :D
 
Neiti tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Social:
"Meidän neiti tykkää aprikoosista" Voe kristus miten raivostuttava osaakaan olla Tuuli Matinsalo jogurttimainoksessa!
Joo, oikea luonnollisuuden multihuipentuma!:D:D
tarkasti kuunnellen tekotönkkö Matinsalo sanoo, että aprikoossista!
Mikään ihme, että sössää, kun muutenkin on niiiiiin imelä se mainos. Jotenkin olen pitänyt Matinsaloa ihan jees-tyyppinä mutta nythän se näytti ihan, hmm.... No oli tuo mainos ainakin tosi ärsyttävä, ehkä tahallaankin sellaiseksi tehty, mutta silti voi että!
 
muahahahahahahaaaaaa
Mä olen miettinyt sitä, että miksi siinä annetaan ymmärtää, että mainos on kuvattu Malmivaaran kotona. Raivostuttava se tosiaan on, joskaan en voi kuvitella ärsyttävyyden olevan vahingossa tehtyä. Eli hyvin ovat onnistuneet kampanjassaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja muahahahahahahaaaaaa:
Mä olen miettinyt sitä, että miksi siinä annetaan ymmärtää, että mainos on kuvattu Malmivaaran kotona. Raivostuttava se tosiaan on, joskaan en voi kuvitella ärsyttävyyden olevan vahingossa tehtyä. Eli hyvin ovat onnistuneet kampanjassaan.
Minusta siinä on hölmö repliikki siitä, että jos hoitaa lasten vaatteet hyvin, ei tarvi ostaa uusia. Kyllähän ne hyvin hoidetutkin jää pieniksi. Luulisi näyttelijän tuumivan, että hei tää kuulostaa ihan hölmöltä, mutta mainoksen tilaajako se määrää mitä sanotaan? En tunne mainosmaailmaa.
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja elämä on:
Alkuperäinen kirjoittaja omg:
Jossainhan on tehty ihan tutkimus, että mitä ärsyttävämpi mainos sitä paremmin tuote jää ihmisten mieleen :)
No tietenkin. Ja vaikka DNA:n mainokset ovat aika huonoja niin ne on varmasti suht isolla budjetilla tehty ja just tarkoituksella ärsyttäviksi.
Mun mielestä se DNA:n Kimi Räikkönen-mainos on ihan paras :)
joo,kivahan se että pienen puhelinlaskun jälkeen Kimilläkin jää edes vähän rahaa johonkin muuhun :D ei sillä varmaan muuten jäis :D
No mä en henk.koht maksais älyttömiä puhelinlaskuja vai rahaa ois ku roskaa..Tottakai hyödyntäisin edelleen kaikki alet ym tarjoukset..
 
ärsyttävä mainos jää mieleen
Liekö täällä muita yhtä vanhoja kuin minä mutta 80- ja 90-luvulla oli bio luvilin mainos jossa oli T O D E L L A ärsyttävä tekopirteä kolmenlapsenkotiäiti: "kyllä bio luvililla lähtee" Se sama nainen oli vuosikaudet niissä mainoksissa.
Ja vaikka tuosta on aikaa en edelleenkään osta bio luvilia vaikka kaupassa ei mitään muuta olisi.
 
divib
Alkuperäinen kirjoittaja pippa:
mutta miksi se puhuu viidestä lapsesta siinä mainoksessa jos sillä on vaan kaksi?
Joo samaa ihmettelen? Ja eikö se ollutkaan sen kotosalla kuvattu se mainos? tosi paljon ärsyttää myös se, että ne sen replat on leikattu tosi tyhmästi selkeästi kesken sen puheen ja jätetty ne kohdat joissa on eniten tota Njahhaaata ja tosi tyhmät jutut kaiken lisäksi.
 
pölö
Alkuperäinen kirjoittaja divib:
Alkuperäinen kirjoittaja pippa:
mutta miksi se puhuu viidestä lapsesta siinä mainoksessa jos sillä on vaan kaksi?
Joo samaa ihmettelen? Ja eikö se ollutkaan sen kotosalla kuvattu se mainos? tosi paljon ärsyttää myös se, että ne sen replat on leikattu tosi tyhmästi selkeästi kesken sen puheen ja jätetty ne kohdat joissa on eniten tota Njahhaaata ja tosi tyhmät jutut kaiken lisäksi.
no ehkä se esiintyy tossa mainoksessa siksi kun se on näyttelijä ja se on sen työtä. Onhan sillä kotikadussakin vain yksi lapsi.
 

Yhteistyössä